Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:43 schreef fietsie het volgende:
Op kanalen als TikTok is ook sprake van een massale sterfte -door- de Covid-vaccinaties.
Dus 'men' zal wel massaal niet meer willen....
Mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigen
Willem Engerd op twitter jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigen
Nee joh, het speelt gewoon totaal niet meer. Verkoudheid/griep 2.0
Kut, maar het zij zo
Een bekende dacht ook de link te leggen tussen vaccinatie ( anderhalve week eerder) en de komst van de ambu. 😂quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:43 schreef fietsie het volgende:
Op kanalen als TikTok is ook sprake van een massale sterfte -door- de Covid-vaccinaties.
Dus 'men' zal wel massaal niet meer willen....
Wen dr maar aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:59 schreef Myraela het volgende:
Dat je krap in de bus zit doordat er een druk stinkend kind van een jaar of 4 naast je in de bus zit.
45% suiker is normaal, evenveel amandel en de rest ei. Alleen om spijs mooi glad te krijgen moet het een dag of wat rusten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een bekende dacht ook de link te leggen tussen vaccinatie ( anderhalve week eerder) en de komst van de ambu. 😂
Vandaag het eerste kerstbrood mčt spijs van de lidl.
Moest toch een vette pil innemen met wat voedsel, dus een dikke snee genomen.
Eerste reactie zout! ( wij eten zoutarm) tweede: veel suikerkorrels in de amandelspijs 45%
Bij elkaar: altijd lekker. 😉
Hoe kan een kind van 4 nou stinken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:59 schreef Myraela het volgende:
Dat je krap in de bus zit doordat er een druk stinkend kind van een jaar of 4 naast je in de bus zit.
Hertog Jan bock, probeer die eens. Goddelijk lekker!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:52 schreef Blues het volgende:
Ik zit aan een Brand Bock biertje.
Lekker
Gelukkig wel. Afspraak was om 15.25 maar werd om 16.05 binnengeroepen en de arts kwam om 16.15 en om 16.35 liep ik buitenquote:
Ik heb geen idee. Ouder spreekt geen Nederlands, dus dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:29 schreef Molo het volgende:
Hoe kan een kind van 4 nou stinken?![]()
Ouder in de buurt op aanspreken, dat is nou wel iets wat je zult moeten leren/doen. Gaat vaak zat nodig zijn in de toekomst
Die ken ik! Lekker idd nu ook weer gekocht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Hertog Jan bock, probeer die eens. Goddelijk lekker!
Ow, ja dat is matigquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ouder spreekt geen Nederlands, dus dat schiet niet op.
Ik heb nu wel geleerd waar het azc hier zit. Ze zullen andere dingen aan hun hoofd gehad hebben dan kinderen opvoeden ofzo.
Kind kan ook in oorlog hebben gezetenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu wel geleerd waar het azc hier zit. Ze zullen andere dingen aan hun hoofd gehad hebben dan kinderen opvoeden ofzo.
Duplex is voor de vaten denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Afspraak was om 15.25 maar werd om 16.05 binnengeroepen en de arts kwam om 16.15 en om 16.35 liep ik buitenIn het grote rijnstate heb je tenminste schermen waarop je ziet hoe lang er uitloop is
Heb vrijwel zeker lipodeem maar er moet nog om andere dingen uit te sluiten verder onderzoek gedaan worden, duplex volgens mij. Daarna nog een afspraak bij de …verpleegkundige en dan weer bij de dermatoloog.
Lijkt me dat je dus niet de deur uit moet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet over 3 kwartier de deur nog uit maar ik zit nog net niet te rillen op de bank.
Ik moet naar de fysioquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dus niet de deur uit moet.
Wat @Blues zegt, kind kan uit de oorlog komen, of wat voor voor ons onvoorstelbare situatie dan ook. En om een mening over opvoeden op één gebeurtenis te baseren, tjaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat deed dan ook niemandquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat @:Blues zegt, kind kan uit de oorlog komen, of wat voor voor ons onvoorstelbare situatie dan ook. En om een mening over opvoeden op één gebeurtenis te baseren, tja
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag net een kind een halve liter blauwesmurfenkots in de handen van zijn vader deponeren.
Wat een plaaaatje was dat
Meh dat is kut.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. 2 weken geleden stond ik naast een N-weg met een lekke band en kwam de ANWB.
Vandaag reed ik op de snelweg en ik hoorde een lange en harde sis uit mijn auto komen. Dus maar geparkeerd op de vluchtstrook. Dus ineens stond ik in de berm tussen hard rijdend verkeer en een spoorweg in in mijn telefoon te schreeuwen naar de ANWB. Omdat ik gevaarlijk stond waren ze er met 25 minuten en mijn auto werd op de ambu getakeld. Toen 45 minuten in de file onderweg naar de werkplaats. Niets gevonden dus ik mocht weer wegrijden. Zo in een paar zinnen stelt het weinig voor. In het echt was het niet heel leuk allemaal, eigenlijk ook wel best eng.
Twee weken geleden stond ik in dunne sportkleren in de regen. Vandaag stond ik onder een viaduct in een dikkere jas. Dat is wel winst.
Het vermoeden is dat het een geluid van een auto achter me was. Ik vind dat een tikjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh dat is kut.
Maar er was dus niets kapot ?
En dus gewoon goed gereageerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat het een geluid van een auto achter me was. Ik vind dat een tikjevan mezelf maar de ANWB-meneer heeft me op het hart gedrukt dat ik echt juist heb gehandeld. Hij helpt dagelijks mensen die denken dat dat gekke geluid niets is of die doorrijden naar het tankstation en die dan de boel nog verder om zeep helpen.
Dus vooruit maar. Ik kan er toch niets meer aan veranderen.
Het wad ook echt wel een enorm hard en alarmerend geluid zeg. Ik schrok me rot.
Beter zo dan dat je een complete band afgeschreven had ofzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat het een geluid van een auto achter me was. Ik vind dat een tikjevan mezelf maar de ANWB-meneer heeft me op het hart gedrukt dat ik echt juist heb gehandeld. Hij helpt dagelijks mensen die denken dat dat gekke geluid niets is of die doorrijden naar het tankstation en die dan de boel nog verder om zeep helpen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had vorige keer al twee dekentjes in de auto maar kon dat niet om doen omdat mijn reflecterende hesje dan niet meer te zien was. Als ik toen te erg was afgekoeld, had ik daar wel een oplossing voor gezocht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Had je nu ook een dekentje in de auto?
Je avontuur laatst bracht mij in herinnering dat wij het autodekentje uit de auto gehaald hebben. Die moet ik eens terugsmokkelen. Eeuwige strijd tussen mijn lief & mij; ik smokkel overal 'ooit misschien nodige' dingen naartoe en hij ruimt alles wat daar niet hoort op. Ik hamster en hij kuist![]()
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt. Lief.
Ik had eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik het zo kut zou vinden om naast de snelweg te staan. Weer wat geleerd.
Dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon doorquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Dat is helemaal erg. Je kunt ook niet echt verwachten dat een barmhartige Samaritaan zijn auto even op de vluchtstrook knalt om te helpen met gevaar voor eigen leven maar toch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon doorDat voelde ook wat eenzaam.
Agressief is wel een goede omschrijving. Ik voelde me ook wel heel erg alleen. Ik had daar ook niet eens internet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Van de week stond een auto aan de andere kant in de berm van een tweebaansweg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon doorDat voelde ook wat eenzaam.
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
😳quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepen![]()
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste dus in totale paniek, ik was bijna 8).
Jezusquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepen![]()
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste in totale paniek, ik was bijna 8).
Wat.een.verhaal! Isaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JezusDat is toch ook wel wat triest zeg
Onvoorstelbaar dat iedereen dan door rijdt. Op later die twee verpleegkundigen
na dan. Ik ben zelf ooit echt direct gestopt toen een auto voor me een ongeluk kreeg. Dat was in Duitsland. Een vrachtwagen stopte ook en dat was maar goed ook, die kwam er aan rennen met een brandblusser en dat was nodig.
Mijn auto stond nog midden op de weg. Met her en daar onderdelen over het wegdek verspreid. In het donker. Op een spekglad stuk weg. Ik was zelf met een gebroken bekken over de vangrail geklommen. Adrenaline is iets moois.
yupquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:13 schreef AnneX het volgende:
Wat.een.verhaal! Isa
En sindsdien heb je rij angst?
Is het goed gekomen met het bekken?
Er is ook vaak weinig meer aan te doen tegen de tijd dat ik ze in de gaten heb. Een beetje ruimte geven en het gas even loslaten voelt altijd als de max. Ik heb niet de beste chauffeurquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Die stortbui waarin jij reed, was hier ook eventjes. Plotseling met lichten en klappen. En nu weer stil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er is ook vaak weinig meer aan te doen tegen de tijd dat ik ze in de gaten heb. Een beetje ruimte geven en het gas even loslaten voelt altijd als de max. Ik heb niet de beste chauffeur
Ja ben al even thuis, maar echt, was doodeng. Ik kon alleen maar recht voor me kijken en proberen de lijnen te zien, paar keer verkeerd gereden ook omdat ik niet veilig van baan kon wisselen, of niet veilig kon dubbelchecken waar ik nou moest zijn, voor mn gevoelquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die stortbui waarin jij reed, was hier ook eventjes. Plotseling met lichten en klappen. En nu weer stil.
Op de weg int donker is dat inderdaad doodeng!
Ben je nu thuisgekomen?
Gossie, sowieso kut, maar dan alleen en met 3 kinderen... wat een ellendequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste dus in totale paniek, ik was bijna 8).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JezusDat is toch ook wel wat triest zeg
Onvoorstelbaar dat iedereen dan door rijdt. Op later die twee verpleegkundigen
na dan. Ik ben zelf ooit echt direct gestopt toen een auto voor me een ongeluk kreeg. Dat was in Duitsland. Een vrachtwagen stopte ook en dat was maar goed ook, die kwam er aan rennen met een brandblusser en dat was nodig.
Mijn auto stond nog midden op de weg. Met her en daar onderdelen over het wegdek verspreid. In het donker. Op een spekglad stuk weg. Ik was zelf met een gebroken bekken over de vangrail geklommen. Adrenaline is iets moois.
Nee dat was de daar boven genoemde situatie:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was dat dezelfde situatie? Alinea 1 en 2? Jij stopte en werd toen zelf aangereden? Of 2 situaties?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee dat was de daar boven genoemde situatie:
Ik snap de verwarring
[..]
Lees het nu pas beter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Afspraak was om 15.25 maar werd om 16.05 binnengeroepen en de arts kwam om 16.15 en om 16.35 liep ik buitenIn het grote rijnstate heb je tenminste schermen waarop je ziet hoe lang er uitloop is
Heb vrijwel zeker lipodeem maar er moet nog om andere dingen uit te sluiten verder onderzoek gedaan worden, duplex volgens mij. Daarna nog een afspraak bij de …verpleegkundige en dan weer bij de dermatoloog.
Kostte haar een hoop geld aangezien het niet vergoed wordt begreep ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lees het nu pas beter.
Nog geen uitsluitsel dan. Wat is eigenlijk de oplossing dan?
Wat Leandra heeft ondernomen? Poeh.
Zij gaat er wel vanuit dat het lipodeem is, maar moet ook wat uitsluiten (ze had duidelijk haast, was ook al 3 kwartier uitgelopen). Krijg ook een afspraak met een verpleegkundige, die ga ik dan wel het hemd van het lijf vragen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lees het nu pas beter.
Nog geen uitsluitsel dan. Wat is eigenlijk de oplossing dan?
Wat Leandra heeft ondernomen? Poeh.
Goeie leren enkellaarsjes of veterschoenen zijn redelijk waterdicht en niet al te zware klossen. Je zou wel moeten zoeken om schoenen te vinden in 42-44 maar een beetje rondvragen bij de betere schoenwinkels zou moeten helpen. Je zal ze niet bij de meest budget ketens vinden want die gaan vaak toch maar tot maat 41. Je kan leren schoenen ook invetten/sprayen met spul om ze waterdichter te maken. Ik doe altijd gewoon schoenvaseline.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor fijn waterdicht schoeisel voor de herfst/winter?
Niet zijnde zware klossen zoals bergschoenen of regenlaarzen (die niet lekker lopen en waar ik altijd blaren in krijg)? Dus waterdicht en lekker lopend? In maat 42 - 44? Mag (dus) ook "unisex" schoeisel zijn. Liever geen uitgesproken herenschoeisel gezien het feit dat ik geen man ben (maar wel grote voeten heb).
Nou, het was vandaag echt wel beduidend minder dramatisch voor mij dan de verhalen van jou en Sigme hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja joh, is lang geleden. vandaag was kut voor Lucky
Enquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ben al even thuis, maar echt, was doodeng. Ik kon alleen maar recht voor me kijken en proberen de lijnen te zien, paar keer verkeerd gereden ook omdat ik niet veilig van baan kon wisselen, of niet veilig kon dubbelchecken waar ik nou moest zijn, voor mn gevoel
Bijna thuis, reeds op de afrit en gas los gelaten en de regen ineens beduidend minder, zag ik op de andere rijbaan tegemoetkomende auto's echt van water opspatten zoals je van de wildwaterbaan afkomt. Was een vrachtauto en kwam echt ruim tot voorbij het raam. Was zo bizar. Ik had ook wel wat keren flinke plassen, maar dit was belachelijk.
Ik zocht steeds een punt om van de weg te gaan, maar kon het gewoon niet vinden, al mn aandacht ging naar auto min of meer tussen de lijnen houden. Eerste punt was ook gelijk mijn afslag en toen was het grotendeels enkele 50 baan waar ik heel voorzichtig door de megaplassen ben gestiefeld. Paar keer getwijfeld of ik niet gewoon op de vluchtstrook moest gaan staan, maar dat durfde ik ook niet echt.
quote:
Ik had net op de motor een plensbui die mijn zicht kort tot ongeveer een centimeter beperkte. Dat was ook geen feest.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weg was ineens een wildwaterbaan en ik dacht dat ik dood ging. Weer geen geluk
Boos op mezelf dat ik ben gaan rijden
En dan ga je ook niet even op de vluchtstrookquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had net op de motor een plensbui die mijn zicht kort tot ongeveer een centimeter beperkte. Dat was ook geen feest.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. 2 weken geleden stond ik naast een N-weg met een lekke band en kwam de ANWB.
Vandaag reed ik op de snelweg en ik hoorde een lange en harde sis uit mijn auto komen. Dus maar geparkeerd op de vluchtstrook. Dus ineens stond ik in de berm tussen hard rijdend verkeer en een spoorweg in in mijn telefoon te schreeuwen naar de ANWB. Omdat ik gevaarlijk stond waren ze er met 25 minuten en mijn auto werd op de ambu getakeld. Toen 45 minuten in de file onderweg naar de werkplaats. Niets gevonden dus ik mocht weer wegrijden. Zo in een paar zinnen stelt het weinig voor. In het echt was het niet heel leuk allemaal, eigenlijk ook wel best eng.
Twee weken geleden stond ik in dunne sportkleren in de regen. Vandaag stond ik onder een viaduct in een dikkere jas. Dat is wel winst.
Door de eerdere regen binnendoor gereden vanuit Leiden, dit was op de N209. Gelukkig duurde het niet lang. Maar geen vluchtstrook hier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan ga je ook niet even op de vluchtstrook
Nee maar als wel, je stapt ook niet zomaar even af toch? Schoot bij mij de hele tijd door mn hoofd, maar ja, en dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Door de eerdere regen binnendoor gereden vanuit Leiden, dit was op de N209. Gelukkig duurde het niet lang. Maar geen vluchtstrook hier.
Ik heb toch iets te veel Netflix gekeken denk ik... Ik zou proberen 112 te bellen en doorgeven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:54 schreef Barreltje het volgende:
ik reed vanavond terug van een avondje spelletjes spelen en vroeg me af of ik op een donkere weg zou stoppen als er een auto / persoon stond.. in mn eentje zou ik het geloof ik niet zo echt vertrouwen ofzo ?
tevens is het hier nu -1 graden, dus ook tijd voor dat dekentje in de auto
Nee. De instanties zijn het er onderling ook niet over eens of je het moet doen:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar als wel, je stapt ook niet zomaar even af toch? Schoot bij mij de hele tijd door mn hoofd, maar ja, en dan?
Toen wij ons ongeluk hadden stopte er dus wel iemand op de vluchtstrook die direct zijn telefoonnummer gaf om al getuige te dienenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg. Je kunt ook niet echt verwachten dat een barmhartige Samaritaan zijn auto even op de vluchtstrook knalt om te helpen met gevaar voor eigen leven maar toch.
Gezakt voor de testquote:Op woensdag 1 november 2023 02:31 schreef AnneX het volgende:
Nu het droog is, zie ik Rorschach wolken drijven boven mijn hoofd.
Kan het alleen niet verklaren 😇
Fles is verrrrr onder de pneumokokkenprikleeftijdquote:Op woensdag 1 november 2023 02:33 schreef AnneX het volgende:
Heeft Fles inmiddels een griepprik en/of covid vaccinatie en/of pneumococcen prik nu gehad?
Skechers outdoor schoenen zijn heel erg licht, waterdicht en lopen enorm fijn en stevigquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor fijn waterdicht schoeisel voor de herfst/winter?
Niet zijnde zware klossen zoals bergschoenen of regenlaarzen (die niet lekker lopen en waar ik altijd blaren in krijg)? Dus waterdicht en lekker lopend? In maat 42 - 44? Mag (dus) ook "unisex" schoeisel zijn. Liever geen uitgesproken herenschoeisel gezien het feit dat ik geen man ben (maar wel grote voeten heb).
Sterkte daar!quote:Op woensdag 1 november 2023 07:02 schreef Blues het volgende:
Wij vroeg op want taxi komt ons zo meteen naar AVL brengen.
Plan van aanpak bespreken met een aantal artsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |