Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:43 schreef fietsie het volgende:
Op kanalen als TikTok is ook sprake van een massale sterfte -door- de Covid-vaccinaties.
Dus 'men' zal wel massaal niet meer willen....
Mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigen
Willem Engerd op twitter jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Matthew Perry's overlijden was ook wel duidelijk daaraan gelinkt volgens sommigen
Nee joh, het speelt gewoon totaal niet meer. Verkoudheid/griep 2.0
Kut, maar het zij zo
Een bekende dacht ook de link te leggen tussen vaccinatie ( anderhalve week eerder) en de komst van de ambu. 😂quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:43 schreef fietsie het volgende:
Op kanalen als TikTok is ook sprake van een massale sterfte -door- de Covid-vaccinaties.
Dus 'men' zal wel massaal niet meer willen....
Wen dr maar aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:59 schreef Myraela het volgende:
Dat je krap in de bus zit doordat er een druk stinkend kind van een jaar of 4 naast je in de bus zit.
45% suiker is normaal, evenveel amandel en de rest ei. Alleen om spijs mooi glad te krijgen moet het een dag of wat rusten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een bekende dacht ook de link te leggen tussen vaccinatie ( anderhalve week eerder) en de komst van de ambu. 😂
Vandaag het eerste kerstbrood mčt spijs van de lidl.
Moest toch een vette pil innemen met wat voedsel, dus een dikke snee genomen.
Eerste reactie zout! ( wij eten zoutarm) tweede: veel suikerkorrels in de amandelspijs 45%
Bij elkaar: altijd lekker. 😉
Hoe kan een kind van 4 nou stinken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:59 schreef Myraela het volgende:
Dat je krap in de bus zit doordat er een druk stinkend kind van een jaar of 4 naast je in de bus zit.
Hertog Jan bock, probeer die eens. Goddelijk lekker!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 16:52 schreef Blues het volgende:
Ik zit aan een Brand Bock biertje.
Lekker
Gelukkig wel. Afspraak was om 15.25 maar werd om 16.05 binnengeroepen en de arts kwam om 16.15 en om 16.35 liep ik buitenquote:
Ik heb geen idee. Ouder spreekt geen Nederlands, dus dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:29 schreef Molo het volgende:
Hoe kan een kind van 4 nou stinken?![]()
Ouder in de buurt op aanspreken, dat is nou wel iets wat je zult moeten leren/doen. Gaat vaak zat nodig zijn in de toekomst
Die ken ik! Lekker idd nu ook weer gekocht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Hertog Jan bock, probeer die eens. Goddelijk lekker!
Ow, ja dat is matigquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ouder spreekt geen Nederlands, dus dat schiet niet op.
Ik heb nu wel geleerd waar het azc hier zit. Ze zullen andere dingen aan hun hoofd gehad hebben dan kinderen opvoeden ofzo.
Kind kan ook in oorlog hebben gezetenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu wel geleerd waar het azc hier zit. Ze zullen andere dingen aan hun hoofd gehad hebben dan kinderen opvoeden ofzo.
Duplex is voor de vaten denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Afspraak was om 15.25 maar werd om 16.05 binnengeroepen en de arts kwam om 16.15 en om 16.35 liep ik buitenIn het grote rijnstate heb je tenminste schermen waarop je ziet hoe lang er uitloop is
Heb vrijwel zeker lipodeem maar er moet nog om andere dingen uit te sluiten verder onderzoek gedaan worden, duplex volgens mij. Daarna nog een afspraak bij de …verpleegkundige en dan weer bij de dermatoloog.
Lijkt me dat je dus niet de deur uit moet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet over 3 kwartier de deur nog uit maar ik zit nog net niet te rillen op de bank.
Ik moet naar de fysioquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dus niet de deur uit moet.
Wat @Blues zegt, kind kan uit de oorlog komen, of wat voor voor ons onvoorstelbare situatie dan ook. En om een mening over opvoeden op één gebeurtenis te baseren, tjaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat deed dan ook niemandquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat @:Blues zegt, kind kan uit de oorlog komen, of wat voor voor ons onvoorstelbare situatie dan ook. En om een mening over opvoeden op één gebeurtenis te baseren, tja
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag net een kind een halve liter blauwesmurfenkots in de handen van zijn vader deponeren.
Wat een plaaaatje was dat
Meh dat is kut.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. 2 weken geleden stond ik naast een N-weg met een lekke band en kwam de ANWB.
Vandaag reed ik op de snelweg en ik hoorde een lange en harde sis uit mijn auto komen. Dus maar geparkeerd op de vluchtstrook. Dus ineens stond ik in de berm tussen hard rijdend verkeer en een spoorweg in in mijn telefoon te schreeuwen naar de ANWB. Omdat ik gevaarlijk stond waren ze er met 25 minuten en mijn auto werd op de ambu getakeld. Toen 45 minuten in de file onderweg naar de werkplaats. Niets gevonden dus ik mocht weer wegrijden. Zo in een paar zinnen stelt het weinig voor. In het echt was het niet heel leuk allemaal, eigenlijk ook wel best eng.
Twee weken geleden stond ik in dunne sportkleren in de regen. Vandaag stond ik onder een viaduct in een dikkere jas. Dat is wel winst.
Het vermoeden is dat het een geluid van een auto achter me was. Ik vind dat een tikjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh dat is kut.
Maar er was dus niets kapot ?
En dus gewoon goed gereageerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat het een geluid van een auto achter me was. Ik vind dat een tikjevan mezelf maar de ANWB-meneer heeft me op het hart gedrukt dat ik echt juist heb gehandeld. Hij helpt dagelijks mensen die denken dat dat gekke geluid niets is of die doorrijden naar het tankstation en die dan de boel nog verder om zeep helpen.
Dus vooruit maar. Ik kan er toch niets meer aan veranderen.
Het wad ook echt wel een enorm hard en alarmerend geluid zeg. Ik schrok me rot.
Beter zo dan dat je een complete band afgeschreven had ofzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat het een geluid van een auto achter me was. Ik vind dat een tikjevan mezelf maar de ANWB-meneer heeft me op het hart gedrukt dat ik echt juist heb gehandeld. Hij helpt dagelijks mensen die denken dat dat gekke geluid niets is of die doorrijden naar het tankstation en die dan de boel nog verder om zeep helpen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had vorige keer al twee dekentjes in de auto maar kon dat niet om doen omdat mijn reflecterende hesje dan niet meer te zien was. Als ik toen te erg was afgekoeld, had ik daar wel een oplossing voor gezocht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Had je nu ook een dekentje in de auto?
Je avontuur laatst bracht mij in herinnering dat wij het autodekentje uit de auto gehaald hebben. Die moet ik eens terugsmokkelen. Eeuwige strijd tussen mijn lief & mij; ik smokkel overal 'ooit misschien nodige' dingen naartoe en hij ruimt alles wat daar niet hoort op. Ik hamster en hij kuist![]()
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt. Lief.
Ik had eigenlijk niet van mezelf verwacht dat ik het zo kut zou vinden om naast de snelweg te staan. Weer wat geleerd.
Dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon doorquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |