abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211151007
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:

Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon door :') Dat voelde ook wat eenzaam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211151046
Oei wat eng Lucky! om daar te staan.
Goede reactie toch _O_ helemaal als de anwb het zegt.

Enne…gewoon morgen weer de weg op! 💪
pi_211151096
Oh ja, dekentje in de auto terug.
En van de week de terrasstoelen (voor aan de Lek bbq) en tuintafel uit de achterbak halen.
Passen niet meer in de kleinere Up!Up! en away…🎈🎈🎈
pi_211151114
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon door :') Dat voelde ook wat eenzaam.
Dat is helemaal erg. Je kunt ook niet echt verwachten dat een barmhartige Samaritaan zijn auto even op de vluchtstrook knalt om te helpen met gevaar voor eigen leven maar toch.

quote:

[..]
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Agressief is wel een goede omschrijving. Ik voelde me ook wel heel erg alleen. Ik had daar ook niet eens internet.
Spoilers!
pi_211151124
quote:

[..]
Van de week stond een auto aan de andere kant in de berm van een tweebaansweg.
Echt, ik kon niks doen met 70 de andere kant op.

Bij nader inzien: bij de eerste mogelijkheid parkeren en bellen naar ???

Suggesties graag! 112 politie anwb ?
pi_211151128
quote:

[..]
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepen O+
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste dus in totale paniek, ik was bijna 8).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211151161
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepen O+
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste dus in totale paniek, ik was bijna 8).
😳
pi_211151179
quote:
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste in totale paniek, ik was bijna 8).
Jezus -O- Dat is toch ook wel wat triest zeg :{ Onvoorstelbaar dat iedereen dan door rijdt. Op later die twee verpleegkundigen O+ na dan. Ik ben zelf ooit echt direct gestopt toen een auto voor me een ongeluk kreeg. Dat was in Duitsland. Een vrachtwagen stopte ook en dat was maar goed ook, die kwam er aan rennen met een brandblusser en dat was nodig.

Mijn auto stond nog midden op de weg. Met her en daar onderdelen over het wegdek verspreid. In het donker. Op een spekglad stuk weg. Ik was zelf met een gebroken bekken over de vangrail geklommen. Adrenaline is iets moois.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211151209
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jezus -O- Dat is toch ook wel wat triest zeg :{ Onvoorstelbaar dat iedereen dan door rijdt. Op later die twee verpleegkundigen O+ na dan. Ik ben zelf ooit echt direct gestopt toen een auto voor me een ongeluk kreeg. Dat was in Duitsland. Een vrachtwagen stopte ook en dat was maar goed ook, die kwam er aan rennen met een brandblusser en dat was nodig.

Mijn auto stond nog midden op de weg. Met her en daar onderdelen over het wegdek verspreid. In het donker. Op een spekglad stuk weg. Ik was zelf met een gebroken bekken over de vangrail geklommen. Adrenaline is iets moois.
Wat.een.verhaal! Isa

En sindsdien heb je rij angst?
Is het goed gekomen met het bekken?
  dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:15:07 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211151225
Goedemiddag!
Vannacht heeft het hier dusdanig geregend met enorme klappen onweer (flits/enorme dreun binnen een seconde) dat het op het eiland een flinke blubberzooi geworden is. De spierwitte huurauto is nu van top tot teen terracotta van kleur.

Mw. MM is als de dood voor onweer en heeft vannacht flink in mijn arm lopen knijpen die nu dan ook licht beurs is.
Vanaf vannacht wordt er voor morgen en overmorgen boven de 150 mm regen voorspelt (afgelopen nacht was 'maar' 18mm), dus dat belooft nog wat...

Vandaag wel zelf met de hele vriendenclub Chichi's en Bubu's beschilderd (zie hieronder), de struisvogel farm en de aloë vera plantage bezocht. Nu even uitrusten vóór het diner aan de zee straks…

dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:15:45 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211151231
Ik zit dus de hele avond al video's van Itchy Boots in Iran te kijken.
Zo geweldig om te zien hoe dit bevolking volkomen het tegendeel is van hun regime, en hoeveel hulp en steun ze krijgt van emsnen die haar totaal niet verstaan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211151248
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:13 schreef AnneX het volgende:

Wat.een.verhaal! Isa

En sindsdien heb je rij angst?
Is het goed gekomen met het bekken?
yup :Y

Bekken is goed gekomen. Er zat een scheur in, geen bot in tweeën.
pi_211151300
quote:

[..]
Er is ook vaak weinig meer aan te doen tegen de tijd dat ik ze in de gaten heb. Een beetje ruimte geven en het gas even loslaten voelt altijd als de max. Ik heb niet de beste chauffeur :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211151377
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Er is ook vaak weinig meer aan te doen tegen de tijd dat ik ze in de gaten heb. Een beetje ruimte geven en het gas even loslaten voelt altijd als de max. Ik heb niet de beste chauffeur :')
Die stortbui waarin jij reed, was hier ook eventjes. Plotseling met lichten en klappen. En nu weer stil.
Op de weg int donker is dat inderdaad doodeng!
Ben je nu thuisgekomen?
pi_211151459
@Isabeau jeetje ;( wat naar.
pi_211151475
Vrijdagmiddag in continue regen/slecht zicht hebben we ook een paar auto's aan de kant zien staan, maar ik zag ze eerlijk gezegd ook niet op tijd dat het überhaupt in me op kon komen om te stoppen. Tegenwoordig heb je wel dat Google Maps weet wanneer er een auto stilstaat en dan van tevoren waarschuwt. Als bijrijder met B heb ik ook een paar keer aan Google Maps gemeld als we langs de weg wat zagen, zodat Maps dan de andere mensen zou gaan waarschuwen. Vaak weet Maps het eerder dan de matrixborden.
pi_211151539
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die stortbui waarin jij reed, was hier ook eventjes. Plotseling met lichten en klappen. En nu weer stil.
Op de weg int donker is dat inderdaad doodeng!
Ben je nu thuisgekomen?
Ja ben al even thuis, maar echt, was doodeng. Ik kon alleen maar recht voor me kijken en proberen de lijnen te zien, paar keer verkeerd gereden ook omdat ik niet veilig van baan kon wisselen, of niet veilig kon dubbelchecken waar ik nou moest zijn, voor mn gevoel :')

Bijna thuis, reeds op de afrit en gas los gelaten en de regen ineens beduidend minder, zag ik op de andere rijbaan tegemoetkomende auto's echt van water opspatten zoals je van de wildwaterbaan afkomt. Was een vrachtauto en kwam echt ruim tot voorbij het raam. Was zo bizar. Ik had ook wel wat keren flinke plassen, maar dit was belachelijk.

Ik zocht steeds een punt om van de weg te gaan, maar kon het gewoon niet vinden, al mn aandacht ging naar auto min of meer tussen de lijnen houden. Eerste punt was ook gelijk mijn afslag en toen was het grotendeels enkele 50 baan waar ik heel voorzichtig door de megaplassen ben gestiefeld. Paar keer getwijfeld of ik niet gewoon op de vluchtstrook moest gaan staan, maar dat durfde ik ook niet echt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211151562
quote:

[..]
Gossie, sowieso kut, maar dan alleen en met 3 kinderen... wat een ellende :'(
pi_211151570
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o

Was dat dezelfde situatie? Alinea 1 en 2? Jij stopte en werd toen zelf aangereden? Of 2 situaties?
pi_211151576
4 *O*
pi_211151643
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

:o

Was dat dezelfde situatie? Alinea 1 en 2? Jij stopte en werd toen zelf aangereden? Of 2 situaties?
Nee dat was de daar boven genoemde situatie:
Ik snap de verwarring :+
quote:

pi_211151662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee dat was de daar boven genoemde situatie:
Ik snap de verwarring :+
[..]

:* op nare herinnering
pi_211151714
Ja joh, is lang geleden. vandaag was kut voor Lucky *O*
pi_211151728
Alle auto ongelukken en slecht weer ervaringen :X -O-
pi_211151763
@Molo : “in de kolfpauzes…” 😂😂😂 in Sevens topic. _O- :7 ^p^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')