Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon doorquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Dat is helemaal erg. Je kunt ook niet echt verwachten dat een barmhartige Samaritaan zijn auto even op de vluchtstrook knalt om te helpen met gevaar voor eigen leven maar toch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon doorDat voelde ook wat eenzaam.
Agressief is wel een goede omschrijving. Ik voelde me ook wel heel erg alleen. Ik had daar ook niet eens internet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is klote en levensgevaarlijk en die langsrijdende auto's zijn een soort agressief, vind ik. De ... desinteresse, dat klinkt neutraler dan het voelt wanneer ze voorbijsjezen.
Van de week stond een auto aan de andere kant in de berm van een tweebaansweg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ongeluk met de auto. Iedereen zoefde gewoon doorDat voelde ook wat eenzaam.
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
😳quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepen![]()
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste dus in totale paniek, ik was bijna 8).
Jezusquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
Mijn moeder stond ooit in de berm naast onze tot wrak verworden auto, met drie kleine kinderen, en iedereen reed door. Uiteindelijk stopte er een auto met twee verpleegkundigen, die voelden zich geroepen![]()
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste in totale paniek, ik was bijna 8).
Wat.een.verhaal! Isaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JezusDat is toch ook wel wat triest zeg
Onvoorstelbaar dat iedereen dan door rijdt. Op later die twee verpleegkundigen
na dan. Ik ben zelf ooit echt direct gestopt toen een auto voor me een ongeluk kreeg. Dat was in Duitsland. Een vrachtwagen stopte ook en dat was maar goed ook, die kwam er aan rennen met een brandblusser en dat was nodig.
Mijn auto stond nog midden op de weg. Met her en daar onderdelen over het wegdek verspreid. In het donker. Op een spekglad stuk weg. Ik was zelf met een gebroken bekken over de vangrail geklommen. Adrenaline is iets moois.
yupquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:13 schreef AnneX het volgende:
Wat.een.verhaal! Isa
En sindsdien heb je rij angst?
Is het goed gekomen met het bekken?
Er is ook vaak weinig meer aan te doen tegen de tijd dat ik ze in de gaten heb. Een beetje ruimte geven en het gas even loslaten voelt altijd als de max. Ik heb niet de beste chauffeurquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Die stortbui waarin jij reed, was hier ook eventjes. Plotseling met lichten en klappen. En nu weer stil.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er is ook vaak weinig meer aan te doen tegen de tijd dat ik ze in de gaten heb. Een beetje ruimte geven en het gas even loslaten voelt altijd als de max. Ik heb niet de beste chauffeur
Ja ben al even thuis, maar echt, was doodeng. Ik kon alleen maar recht voor me kijken en proberen de lijnen te zien, paar keer verkeerd gereden ook omdat ik niet veilig van baan kon wisselen, of niet veilig kon dubbelchecken waar ik nou moest zijn, voor mn gevoelquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die stortbui waarin jij reed, was hier ook eventjes. Plotseling met lichten en klappen. En nu weer stil.
Op de weg int donker is dat inderdaad doodeng!
Ben je nu thuisgekomen?
Gossie, sowieso kut, maar dan alleen en met 3 kinderen... wat een ellendequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
(Er moeten nog meer slachtoffers geweest zijn maar die staan me al helemaal niet voor de geest, ik was in volslagen paniek, dus mijn moeder stond daar met drie bloedende kinderen waarvan de oudste dus in totale paniek, ik was bijna 8).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JezusDat is toch ook wel wat triest zeg
Onvoorstelbaar dat iedereen dan door rijdt. Op later die twee verpleegkundigen
na dan. Ik ben zelf ooit echt direct gestopt toen een auto voor me een ongeluk kreeg. Dat was in Duitsland. Een vrachtwagen stopte ook en dat was maar goed ook, die kwam er aan rennen met een brandblusser en dat was nodig.
Mijn auto stond nog midden op de weg. Met her en daar onderdelen over het wegdek verspreid. In het donker. Op een spekglad stuk weg. Ik was zelf met een gebroken bekken over de vangrail geklommen. Adrenaline is iets moois.
Nee dat was de daar boven genoemde situatie:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was dat dezelfde situatie? Alinea 1 en 2? Jij stopte en werd toen zelf aangereden? Of 2 situaties?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:56 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee dat was de daar boven genoemde situatie:
Ik snap de verwarring
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |