Sterkte daar!quote:Op woensdag 1 november 2023 07:02 schreef Blues het volgende:
Wij vroeg op want taxi komt ons zo meteen naar AVL brengen.
Plan van aanpak bespreken met een aantal artsen.
Dank, ga ik eens naar kijken.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Skechers outdoor schoenen zijn heel erg licht, waterdicht en lopen enorm fijn en stevig
Sterkte en succes!quote:Op woensdag 1 november 2023 07:02 schreef Blues het volgende:
Wij vroeg op want taxi komt ons zo meteen naar AVL brengen.
Plan van aanpak bespreken met een aantal artsen.
👍quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij vakidiootquote:Op woensdag 1 november 2023 09:40 schreef Blues het volgende:
[..]
👍
Omslachtige logistiek hier qua aanmeld inschrijf intake rr meten wegen. Ik zit hier toch ook met mijn professionele blik😊
Lastig scheiden! En nu ben je er voor jullie zelf. 😘quote:Op woensdag 1 november 2023 09:40 schreef Blues het volgende:
[..]
👍
Omslachtige logistiek hier qua aanmeld inschrijf intake rr meten wegen. Ik zit hier toch ook met mijn professionele blik😊
zag net op Facebook iets langskomen "Stook je een houtkachel? Let hierop als je je buren zo min mogelijk tot last wilt zijn!"quote:Op woensdag 1 november 2023 10:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lastig scheiden! En nu ben je er voor jullie zelf. 😘
In de Grote Buurt app gaf ik de opmerking over ( de mogelijke overlast van) houtstoken door van de Gemeente.
Nu ontstaat de discussie of dit in de app groep ‘hoort’🫢
Al 2 x deze week hing de stank rondom buiten. Ramen dicht.
Het is geen discussiepunt. Het is een aandachtspunt. Tsjek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Blundstones. De beste. Licht en waterdicht en lopen heerlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor fijn waterdicht schoeisel voor de herfst/winter?
Niet zijnde zware klossen zoals bergschoenen of regenlaarzen (die niet lekker lopen en waar ik altijd blaren in krijg)? Dus waterdicht en lekker lopend? In maat 42 - 44? Mag (dus) ook "unisex" schoeisel zijn. Liever geen uitgesproken herenschoeisel gezien het feit dat ik geen man ben (maar wel grote voeten heb).
Je zal maar op kantoor zitten waar internet niet werkt en dus naar huis gaan om verder te werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |