Niet schromen mensen !quote:Op woensdag 26 april 2017 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een SC, al heb je het over je wandelende koelkast of de hond van de tante van de achterbuurman van je voormalige buurman's zus ofzo.
Hahaha - vreemde OP zoquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als er dan toch een tijdelijk F1 forum is, mag de SC natuurlijk niet ontbreken! \
Beter?quote:Op maandag 30 oktober 2023 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - vreemde OP zo![]()
Inmiddels niet meer 'tijdelijk' lijkt me?
Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Gaan we de steam sales weerstaan of niet?
De eerste 2 uur is toch de site op tiltquote:
quote:
Dat ook, en als het goed is is mijn salaris gestortquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste 2 uur is toch de site op tilt
Gezondheid.quote:
Mijn salaris wordt pas vrijdag gestortquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat ook, en als het goed is is mijn salaris gestortMaar ik ben benieuwd wat er van mijn lijstje in de aanbieding gaat.
Hij is gewoon verstoptquote:
En ik heb een PS5 gekochtquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn salaris wordt pas vrijdag gestort![]()
Die had ik gekocht en geannuleerd, en toen ik heb een stemadeck gekocht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb een PS5 gekocht
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna Meestal zitten we in het Algemene topic te ouwehoeren.
In de Nabeschouwing hadden we als 3 mods over het opruimenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.
Algemeen is toch wat meer F1 gerelateerd.
PC, Xbox Series X, PS5, Xbox Classic. En dan PS2, 3 en 4 Pro, Xbox 360, One, X, en een SNES en DSquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had ik gekocht en geannuleerd, en toen ik heb een stemadeck gekocht.
Qua console/gameing heb ik:
gaming laptop
steam deck
xbox serie S
Nintendo Switch
Xbox van 23 jaar oud
Playstation 1
quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PC, Xbox Series X, PS5, Xbox Classic. En dan PS2, 3 en 4 Pro, Xbox 360, One, X, en een SNES en DS
Ik speel vooral de Yakuza games, Dark Souls en Bloodborne. En die laatste heb ik gisteren weer gedaan en ik kan maar beter opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waarvoor ik een PS5 zal moeten aanschaffen. Ik kan Kingdom Hearts op de xbox serie s spelen. De andere PS5 exclusives komen toch wel op steam.
De laatste tijd heb ik de consoles ook niet zoveel aan
Hahahaha. Grote foei!quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de Nabeschouwing hadden we als 3 mods over het opruimenTotaal niet ontopic bezig
![]()
Die hangt er al bij mij sinds ik F1TV Pro gebruik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb al een week een nieuwe chromecast in huis en ik heb hem nog steeds niet aangesloten![]()
#Lui
Sea of stars gespeeld via Xbox game pass op mijn steamdeckquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel vooral de Yakuza games, Dark Souls en Bloodborne. En die laatste heb ik gisteren weer gedaan en ik kan maar beter opnieuw beginnen
Dat is geen spelquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:38 schreef Donna het volgende:
Ik game helemaal niet.
Ja Hayday mobiel.
Xbox speel ik het meeste op. Laatst Lies of P alle achievements gehaald. Best een klusquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sea of stars gespeeld via Xbox game pass op mijn steamdeck
Is het aanrader? Ik hou voornamelijk van rpg'squote:Op dinsdag 21 november 2023 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Xbox speel ik het meeste op. Laatst Lies of P alle achievements gehaald. Best een klus
Dark Souls/Bloodborne-achtig. Ik heb me ermee vermaakt ook al liep ik soms te schreeuwen naar het schermquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het aanrader? Ik hou voornamelijk van rpg's
Komt op mijn te spelen lijst en die wordt alleen maar langerquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dark Souls/Bloodborne-achtig. Ik heb me ermee vermaakt ook al liep ik soms te schreeuwen naar het schermDe sfeer en het verhaal zijn wel echt goed
Zeker de moeite waard, en er is DLC onderwegquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt op mijn te spelen lijst en die wordt alleen maar langer
Geen echt spel danquote:
Maar... jij hebt toch ook in deze reeks al gepost...? Ik weet nog gelezen te hebben over je verhuizingquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.
Algemeen is toch wat meer F1 gerelateerd.
Hier heeft de Chromecaste Google TV ook ettelijke weken gelegen hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb al een week een nieuwe chromecast in huis en ik heb hem nog steeds niet aangesloten![]()
#Lui
Ik heb zo'n basic chromecast vandaar dat ik zo lui benquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier heeft de Chromecaste Google TV ook ettelijke weken gelegen hoor![]()
Kon toch streamen vanaf mn telefoon voor de F1 TV
![]()
En mn tv heeft al los Netflix
Luiquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n basic chromecast vandaar dat ik zo lui ben
Ja, die had ik dus ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n basic chromecast vandaar dat ik zo lui ben
Mijn tv is 1 van de eerste smart tv's, want je kan niet zelf apps op installeren. Alleen Netflix en Videoland doen het nog geloof ik. Alleen gebruik ik google Chromecast voor het streamen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, die had ik dus ookvandaar dat ik wel kon streamen
Ik ook. Staan tig apps op maar ik ga altijd meteen naar F1TVquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn tv is 1 van de eerste smart tv's, want je kan niet zelf apps op installeren. Alleen Netflix en Videoland doen het nog geloof ik. Alleen gebruik ik google Chromecast voor het streamen.
Zo een heb ik nu op de slaapkamer (van de woonkamer is die oude verhuisd naar slaapkamerquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn tv is 1 van de eerste smart tv's, want je kan niet zelf apps op installeren. Alleen Netflix en Videoland doen het nog geloof ik. Alleen gebruik ik google Chromecast voor het streamen.
Ik wil wel een tv aanschaffen, maar die ik nu heb doet het nog goed.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo een heb ik nu op de slaapkamer (van de woonkamer is die oude verhuisd naar slaapkamer"Smart-TV Ready" heette dat. Maar je kan wel op de wifi ermee
Paar apps zitten erop geinstalleerd nu).
IN woonkamer is wat nieuwe model, en daar zaten al wel meerdere apps op, maar via Ziggy heb ik ook opties nu, plus nu ook Google TV, waar ik het meeste mee doe.
Zou kunnen hoor dat dat hier in de SC was. Hij stond niet in MyAT en die tijd is ook een beetje een blur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... jij hebt toch ook in deze reeks al gepost...? Ik weet nog gelezen te hebben over je verhuizing
Oh dat is hier ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een tv aanschaffen, maar die ik nu heb doet het nog goed.
Ik ook, voel nu een lichte druk om dat ding voor zondag in huis te hebben gezien het een extreem grote stap isquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een tv aanschaffen, maar die ik nu heb doet het nog goed.
Je kan ook gewoon wachten tot net voor de eerste race 2024, scheelt toch weer een paar maandenquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, voel nu een lichte druk om dat ding voor zondag in huis te hebben gezien het een extreem grote stap is
Het is nu vooral twijfel tussen kopen bij een gare webwinkel of 150 uitgeven aan een nieuwer model die ik meteen op kan halen. Flinke kortingquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon wachten tot net voor de eerste race 2024, scheelt toch weer een paar maanden
Wat doet een F1 SC in MyAT
Is die nieuwere model ook Sony bravia tv?quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nu vooral twijfel tussen kopen bij een gare webwinkel of 150 uitgeven aan een nieuwer model die ik meteen op kan halen. Flinke korting
Neequote:Op dinsdag 21 november 2023 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is die nieuwere model ook Sony bravia tv?
Moet ik wel een 4k tv hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Morgen F1 kijken in 4k
Zou ik zeggen als een fatsoenlijk bedrijf de rechten had.
He hequote:Op vrijdag 24 november 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De google chromecast met genstalleerd apps erop
Moet de uitzending zelf ook in 4K zijn, toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Morgen F1 kijken in 4k
Zou ik zeggen als een fatsoenlijk bedrijf de rechten had.
Was het tot 2021.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet de uitzending zelf ook in 4K zijn, toch?
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De google chromecast met genstalleerd apps erop
Goedemorgenquote:
Al die streamingdiensten en dan weer inloggenquote:
3.quote:
Heb er maar 1, maar dan wel met zo'n sterk wachtwoordquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al die streamingdiensten en dan weer inloggen
Zeker! Race om 2.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:13 schreef aloa het volgende:
[..]
15 uur?
Betere tijd wel dan vorige week.
Jinx het nou niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:18 schreef aloa het volgende:
Is het trouwens wel eens voorgekomen dat een coureur geen enkele keer uitviel in een seizoen?
Max is nog niet uitgevallen dit seizoenquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max is nog niet uitgevallen dit seizoen
Voor Max sowieso. Eerste seizoen waarin hij in elke race punten weet te behalen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar vroeg me af of dat een nieuw record is dan.
Hij was zeker constant dit jaarquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor Max sowieso. Eerste seizoen waarin hij in elke race punten weet te behalen?
Eerste seizoen dat hij berhaupt elke race finisht.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor Max sowieso. Eerste seizoen waarin hij in elke race punten weet te behalen?
Vergeet niet om - helaas - elke keer de Video Kwaliteit aan te passen.... want "Auto" is absoluut niet Automatischquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Op een mooie tv zie je pas echt hoe bedroevend slecht de beeldkwaliteit is waar we het anno 2023 mee moeten doen.
Kan niks aanpassen (moet nog altijd via Chromecast), maar hij schakelt wel altijd naar 1080p. Eerste paar seconden is ie lager, dan is het helemaal huilen ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Vergeet niet om - helaas - elke keer de Video Kwaliteit aan te passen.... want "Auto" is absoluut niet Automatisch
Irritant, dat wel....
Zelfs op mn tablet scheelt het als ik mn niet op Auto laat staan, lol
Aanpassen moet je dan vooraf doen, op het device van waar je streamt. Zelfde geldt voor commentaar, als je dat wil wisselen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niks aanpassen (moet nog altijd via Chromecast), maar hij schakelt wel altijd naar 1080p. Eerste paar seconden is ie lager, dan is het helemaal huilen ja.
Nop, hij was 1080p voor ik ging streamen, en op m'n tv was ie heel even een lagere kwaliteit voor ie schakelde naar 1080p.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Aanpassen moet je dan vooraf doen, op het device van waar je streamt. Zelfde geldt voor commentaar, als je dat wil wisselen.
quote:Op maandag 1 januari 2024 01:05 schreef Sally het volgende:
Hier dan ook een goed nieuw jaar!
Voorzichtig met de drank enzo
Don't drink and drive
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Greysbones @:TheStigsDutchCousin @:Sally
Hoi jijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Greysbones @:TheStigsDutchCousin @:Sally
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moeten we de kwestie Horndog toch maar hier bespreken: greysbones in SEX / [SEX SC #2621] Waar F1 koning is
Neuhquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moeten we de kwestie Horndog toch maar hier bespreken: greysbones in SEX / [SEX SC #2621] Waar F1 koning is
Het helpt ook niet echt nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat vooral Jos zijn klep eens moet houden
hij is niet degene die dit uberhaupt zou moeten zeggen
gezien zijn eigen track record
Ik wacht met smacht op de video/podcast van rpm over deze kwestiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat vooral Jos zijn klep eens moet houden
hij is niet degene die dit uberhaupt zou moeten zeggen
gezien zijn eigen track record
Moeten jullie mij ook niet lokkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk niet dat mod Lenny77 ee heel blij mee is...
Moeten jullie mij ook niet lokkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk niet dat mod Lenny77 ee heel blij mee is...
quote:
Deed ik niet.quote:
Ja maar jijquote:
je bent gewoon een van de leuksten van F1quote:
Eensquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent gewoon een van de leuksten van F1
net als een aantal anderen
Ik wacht op een opmerking met iets van get a room erinquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent gewoon een van de leuksten van F1
net als een aantal anderen
en sally had het over F1
die komt vandaag niet van mijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht op een opmerking met iets van get a room erin
Kom je in mijn room?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht op een opmerking met iets van get a room erin
Gaan jullie room maken...quote:
Ja, kom je kijken?quote:
quote:
Zijn voyeurs welkom...?quote:
quote:
Starten wij de stream!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Zijn voyeurs welkom...?
Ik slinger m'n Fetlife account wel even aan dan...
@Nattekat erbijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
[..]
Starten wij de stream!
Om de camera vast te houden?quote:
Kan katten dat danquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om de camera vast te houden?
Moet dat danquote:
Hoop hetquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Saudi Arabian Grand Prix 2024 #1
LIVE TOPIC IS GEOPEND
Goeie tip deze! Thanksquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:vosss
Dit zijn lekkere nootjes:
[ afbeelding ]
De jouwe?quote:
We duimen met je meequote:Op maandag 1 april 2024 14:35 schreef fietsie het volgende:
Wanneer kan ik weer gewoon hele races op Ziggo kijken?
:quote:
Fucking wankersquote:
Steinstagram!quote:
Babi Pangang natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat vinden jullie het lekkerste chinees eten?
Wil ik ook nog eens zelf maken.quote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Babi Pangang natuurlijk.
Vlees is zo lekkerquote:
Tjap Tjoy!quote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hotpotquote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kung Pao Nan Yokquote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
en engine go bang bangquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Rhe Tar Dai Shone
Ik ga deze term vaker gebruiken in F1 topics
"Zhou, status?"quote:
Hmmm, is nek-aan-nek tussen Peking Eend en Babi Pangang. Dan Koe Loe Yuk. Pangsit Goreng als amuse.quote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zhou dan.quote:Op zondag 21 april 2024 08:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Heb nu wel ineens trek in Chinees....
Diskwalificatie van Joost Klein bij het songfestivalquote:
ik vind dit echt heel erg vergezocht maar leuk dat je een praatje probeert aan te knopenquote:Op zondag 12 mei 2024 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diskwalificatie van Joost Klein bij het songfestival
It's all in a (user)name hquote:Op zondag 12 mei 2024 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik vind dit echt heel erg vergezocht maar leuk dat je een praatje probeert aan te knopen
quote:Op zondag 12 mei 2024 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diskwalificatie van Joost Klein bij het songfestival
En zo zijn er dus ook mensen die zo denken over wanneer Lewis Max van de baan rost, moet je nagaan!quote:
...gaat Max voor de overwinningquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
...gaat Max voor de overwinning
Hoezo? Komt Latifi de hoek om?quote:
Ik moest grinnikenquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo? Komt Latifi de hoek om?
quote:
Beetje respect voor de GOATIFIquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
dan zou ik niet eens voorzichtig durven kijken, ga wel achter Troel staanquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Owh ja, je bent jarig vandaag! GEFELICITEERD!quote:
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
rFactor 2quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Welk spelletje is dat? Ziet er ongeveer uit TOCA Race Driver van vroeger
quote:Op maandag 2 september 2024 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
62 punten. Tsjonge.
Ik ga hem callen. Max kampioen.
300 views gepakt alquote:Op maandag 4 november 2024 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ff een leuke edit gemaakt van Stroll
Bekijk deze YouTube-video
Dat is wel beasted.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier m'n kwali ronde van zaterdag.
Morgenmiddag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
Wanneer heb je weer een race @:chevycaprice?
Gaat je lukken, jij gaat GOATED harde rit maken bradabro.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgenmiddag.
Die wordt sick moeilijk want Monaco 😥
Hopelijk wel maat. Moeilijk circuit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gaat je lukken, jij gaat GOATED harde rit maken bradabro.
Simracen lijkt me best leuk eigenlijk.
Helaas duur in de aanschaf bradabro.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk wel maat. Moeilijk circuit.
Simracen is inderdaad mega goated. Zeker een keer proberen.
Succes met de race vanmiddag, als ik je niet meer zie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk wel maat. Moeilijk circuit.
Simracen is inderdaad mega goated. Zeker een keer proberen.
Geen P1, wel weer 2 punten dankzij P5quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Succes met de race vanmiddag, als ik je niet meer zie.
Je gaat gewoon beasted hard P1 pakken.
Jammer man, pech dat er een ongeluk was en iemand op je klapte. Maar wel mooi dat je ondanks alles p5 eindigde. Goed gedaan bradabro.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen P1, wel weer 2 punten dankzij P5![]()
Negende gestart, meteen 2 posities kwijt. Daarna uitkomen chicane was een ongeluk gebeurd, waar ik dus voor remde vervolgens klapt iemand achterop bij me waardoor ik m’n achtervleugel kwijt was. Eerst nog een rondje zonder geprobeerd maar toch maar m’n auto laten repareren. Dus 42 seconden kwijt.
En lag 12e of zo. Dus wel terug gereden naar 5
Ik ben er blij mee man. Derde keer op rij P5. Zeker gezien het race verloop.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jammer man, pech dat er een ongeluk was en iemand op je klapte. Maar wel mooi dat je ondanks alles p5 eindigde. Goed gedaan bradabro.
Op zich kan je er wel trots op zijn toch? Goated is het wel. Volgende keer sta je top 3 no problem.
Dat is eigenlijk best netjes als je al drie keer op rij in de top 5 zit. Is wel hard bradabro. Wat had je voor ontbijt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee man. Derde keer op rij P5. Zeker gezien het race verloop.
Een uur voordat de kwali begon ging ik oefenen en was ik bang dat ik niet eens aan de 107% regel kon voldoen, maar ik verwachtte van wel. Uiteindelijk van een turbo naar een NA motor geswitcht en dat maakte het vrij makkelijk. Na de kwali even snel ontbeten en toen geracet
Is Lollipop man er al?quote:
Nee man, jammer!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is Lollipop man er al?
Keurig.quote:Op zondag 24 november 2024 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kwali ronde van zaterdag
Dat is ook niet heel lastigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe RPM staat op Patreon met halfuur durende rant over Stroll.
Nog betere samenvatting van het seizoen dan drive to survive van Netflix
De reviews lijken voorlopig best positief, misschien koop ik 'm wel. Heb nu alleen 23.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, ik heb de nieuwe F1 game alvast
Hier een leuke move op het circuit van Spanje.
[ afbeelding ]
Leuk spel op zich. Niet echt veranderd tov 24 maar goed.
Zou zeker overwegen. F1 24 was ook zo slecht nog niet vond ik zelf. Het was vooral populair om op die game te haten. Maar nu heb je ook weer een story mode met de nieuwe game dus wellicht nog een reden om te halen als je dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:01 schreef 03f het volgende:
[..]
De reviews lijken voorlopig best positief, misschien koop ik 'm wel. Heb nu alleen 23.
Heb 'm gekocht ondertussen, had een free trial van een paar uur dus dat kwam goed uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou zeker overwegen. F1 24 was ook zo slecht nog niet vond ik zelf. Het was vooral populair om op die game te haten. Maar nu heb je ook weer een story mode met de nieuwe game dus wellicht nog een reden om te halen als je dat leuk vindt.
Mooi om te zien dat die bevalt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:02 schreef 03f het volgende:
[..]
Heb 'm gekocht ondertussen, had een free trial van een paar uur dus dat kwam goed uit.
Ik vermaak mij er prima mee voorlopig, ben niet zo van de story mode in dit geval maar dat hoeft ook niet.
Ja zelfs de besturing met controller voelt prima, ik oefen nu zonder assists met een F2-auto. Gister nog met traction control op medium, verschil is duidelijk te merken maar het blijft voorspelbaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat die bevalt.
Heb net maandag ook voor het eerst twee reversed banen gereden, Silverstone en Red Bull Ring. Voelt heel raar. Weet nog steeds niet wat ik van die feature moet vinden, hel is enerzijds goedkoop, maar ik snap het ook wel weer. Je hebt bijna nooit nieuwe banen in F1, en nu wel een soort van.
Vind het wat te hoog klinken. Vind de lage brom van de V6 ook wel primaquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:40 schreef quo_ het volgende:
Luister en huiver, vol weemoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |