Is die nieuwere model ook Sony bravia tv?quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nu vooral twijfel tussen kopen bij een gare webwinkel of ¤150 uitgeven aan een nieuwer model die ik meteen op kan halen. Flinke korting
Neequote:Op dinsdag 21 november 2023 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is die nieuwere model ook Sony bravia tv?
Moet ik wel een 4k tv hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Morgen F1 kijken in 4k
Zou ik zeggen als een fatsoenlijk bedrijf de rechten had.
He hequote:Op vrijdag 24 november 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De google chromecast met geïnstalleerd apps erop
Moet de uitzending zelf ook in 4K zijn, toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Morgen F1 kijken in 4k
Zou ik zeggen als een fatsoenlijk bedrijf de rechten had.
Was het tot 2021.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet de uitzending zelf ook in 4K zijn, toch?
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De google chromecast met geïnstalleerd apps erop
Goedemorgenquote:
Al die streamingdiensten en dan weer inloggenquote:
3.quote:
Heb er maar 1, maar dan wel met zo'n sterk wachtwoordquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al die streamingdiensten en dan weer inloggen
Zeker! Race om 2.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:13 schreef aloa het volgende:
[..]
15 uur?
Betere tijd wel dan vorige week.
Jinx het nou niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:18 schreef aloa het volgende:
Is het trouwens wel eens voorgekomen dat een coureur geen enkele keer uitviel in een seizoen?
Max is nog niet uitgevallen dit seizoenquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Max is nog niet uitgevallen dit seizoen
Voor Max sowieso. Eerste seizoen waarin hij in elke race punten weet te behalen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar vroeg me af of dat een nieuw record is dan.
Hij was zeker constant dit jaarquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor Max sowieso. Eerste seizoen waarin hij in elke race punten weet te behalen?
Eerste seizoen dat hij überhaupt elke race finisht.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Voor Max sowieso. Eerste seizoen waarin hij in elke race punten weet te behalen?
Vergeet niet om - helaas - elke keer de Video Kwaliteit aan te passen.... want "Auto" is absoluut niet Automatischquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Op een mooie tv zie je pas echt hoe bedroevend slecht de beeldkwaliteit is waar we het anno 2023 mee moeten doen.
Kan niks aanpassen (moet nog altijd via Chromecast), maar hij schakelt wel altijd naar 1080p. Eerste paar seconden is ie lager, dan is het helemaal huilen ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Vergeet niet om - helaas - elke keer de Video Kwaliteit aan te passen.... want "Auto" is absoluut niet Automatisch
Irritant, dat wel....
Zelfs op mn tablet scheelt het als ik mn niet op Auto laat staan, lol
Aanpassen moet je dan vooraf doen, op het device van waar je streamt. Zelfde geldt voor commentaar, als je dat wil wisselen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niks aanpassen (moet nog altijd via Chromecast), maar hij schakelt wel altijd naar 1080p. Eerste paar seconden is ie lager, dan is het helemaal huilen ja.
Nop, hij was 1080p voor ik ging streamen, en op m'n tv was ie heel even een lagere kwaliteit voor ie schakelde naar 1080p.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Aanpassen moet je dan vooraf doen, op het device van waar je streamt. Zelfde geldt voor commentaar, als je dat wil wisselen.
quote:Op maandag 1 januari 2024 01:05 schreef Sally het volgende:
Hier dan ook een goed nieuw jaar!
Voorzichtig met de drank enzo
Don't drink and drive
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Greysbones @:TheStigsDutchCousin @:Sally
Hoi jijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Greysbones @:TheStigsDutchCousin @:Sally
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moeten we de kwestie Horndog toch maar hier bespreken: greysbones in SEX / [SEX SC #2621] Waar F1 koning is
Neuhquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moeten we de kwestie Horndog toch maar hier bespreken: greysbones in SEX / [SEX SC #2621] Waar F1 koning is
Het helpt ook niet echt nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat vooral Jos zijn klep eens moet houden
hij is niet degene die dit uberhaupt zou moeten zeggen
gezien zijn eigen track record
Ik wacht met smacht op de video/podcast van rpm over deze kwestiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat vooral Jos zijn klep eens moet houden
hij is niet degene die dit uberhaupt zou moeten zeggen
gezien zijn eigen track record
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |