Niet schromen mensen !quote:Op woensdag 26 april 2017 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een SC, al heb je het over je wandelende koelkast of de hond van de tante van de achterbuurman van je voormalige buurman's zus ofzo.
Hahaha - vreemde OP zoquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als er dan toch een tijdelijk F1 forum is, mag de SC natuurlijk niet ontbreken! \
Beter?quote:Op maandag 30 oktober 2023 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - vreemde OP zo![]()
Inmiddels niet meer 'tijdelijk' lijkt me?
Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Gaan we de steam sales weerstaan of niet?
De eerste 2 uur is toch de site op tiltquote:
quote:
Dat ook, en als het goed is is mijn salaris gestortquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste 2 uur is toch de site op tilt
Gezondheid.quote:
Mijn salaris wordt pas vrijdag gestortquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat ook, en als het goed is is mijn salaris gestortMaar ik ben benieuwd wat er van mijn lijstje in de aanbieding gaat.
Hij is gewoon verstoptquote:
En ik heb een PS5 gekochtquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn salaris wordt pas vrijdag gestort![]()
Die had ik gekocht en geannuleerd, en toen ik heb een stemadeck gekocht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb een PS5 gekocht
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna Meestal zitten we in het Algemene topic te ouwehoeren.
In de Nabeschouwing hadden we als 3 mods over het opruimenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.
Algemeen is toch wat meer F1 gerelateerd.
PC, Xbox Series X, PS5, Xbox Classic. En dan PS2, 3 en 4 Pro, Xbox 360, One, X, en een SNES en DSquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had ik gekocht en geannuleerd, en toen ik heb een stemadeck gekocht.
Qua console/gameing heb ik:
gaming laptop
steam deck
xbox serie S
Nintendo Switch
Xbox van 23 jaar oud
Playstation 1
quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PC, Xbox Series X, PS5, Xbox Classic. En dan PS2, 3 en 4 Pro, Xbox 360, One, X, en een SNES en DS
Ik speel vooral de Yakuza games, Dark Souls en Bloodborne. En die laatste heb ik gisteren weer gedaan en ik kan maar beter opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waarvoor ik een PS5 zal moeten aanschaffen. Ik kan Kingdom Hearts op de xbox serie s spelen. De andere PS5 exclusives komen toch wel op steam.
De laatste tijd heb ik de consoles ook niet zoveel aan
Hahahaha. Grote foei!quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de Nabeschouwing hadden we als 3 mods over het opruimenTotaal niet ontopic bezig
![]()
Die hangt er al bij mij sinds ik F1TV Pro gebruik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb al een week een nieuwe chromecast in huis en ik heb hem nog steeds niet aangesloten![]()
#Lui
Sea of stars gespeeld via Xbox game pass op mijn steamdeckquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik speel vooral de Yakuza games, Dark Souls en Bloodborne. En die laatste heb ik gisteren weer gedaan en ik kan maar beter opnieuw beginnen
Dat is geen spelquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:38 schreef Donna het volgende:
Ik game helemaal niet.
Ja Hayday mobiel.
Xbox speel ik het meeste op. Laatst Lies of P alle achievements gehaald. Best een klusquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sea of stars gespeeld via Xbox game pass op mijn steamdeck
Is het aanrader? Ik hou voornamelijk van rpg'squote:Op dinsdag 21 november 2023 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Xbox speel ik het meeste op. Laatst Lies of P alle achievements gehaald. Best een klus
Dark Souls/Bloodborne-achtig. Ik heb me ermee vermaakt ook al liep ik soms te schreeuwen naar het schermquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het aanrader? Ik hou voornamelijk van rpg's
Komt op mijn te spelen lijst en die wordt alleen maar langerquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dark Souls/Bloodborne-achtig. Ik heb me ermee vermaakt ook al liep ik soms te schreeuwen naar het schermDe sfeer en het verhaal zijn wel echt goed
Zeker de moeite waard, en er is DLC onderwegquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt op mijn te spelen lijst en die wordt alleen maar langer
Geen echt spel danquote:
Maar... jij hebt toch ook in deze reeks al gepost...? Ik weet nog gelezen te hebben over je verhuizingquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.
Algemeen is toch wat meer F1 gerelateerd.
Hier heeft de Chromecaste Google TV ook ettelijke weken gelegen hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb al een week een nieuwe chromecast in huis en ik heb hem nog steeds niet aangesloten![]()
#Lui
Ik heb zo'n basic chromecast vandaar dat ik zo lui benquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier heeft de Chromecaste Google TV ook ettelijke weken gelegen hoor![]()
Kon toch streamen vanaf mn telefoon voor de F1 TV
![]()
En mn tv heeft al los Netflix
Luiquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n basic chromecast vandaar dat ik zo lui ben
Ja, die had ik dus ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n basic chromecast vandaar dat ik zo lui ben
Mijn tv is 1 van de eerste smart tv's, want je kan niet zelf apps op installeren. Alleen Netflix en Videoland doen het nog geloof ik. Alleen gebruik ik google Chromecast voor het streamen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, die had ik dus ookvandaar dat ik wel kon streamen
Ik ook. Staan tig apps op maar ik ga altijd meteen naar F1TVquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn tv is 1 van de eerste smart tv's, want je kan niet zelf apps op installeren. Alleen Netflix en Videoland doen het nog geloof ik. Alleen gebruik ik google Chromecast voor het streamen.
Zo een heb ik nu op de slaapkamer (van de woonkamer is die oude verhuisd naar slaapkamerquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn tv is 1 van de eerste smart tv's, want je kan niet zelf apps op installeren. Alleen Netflix en Videoland doen het nog geloof ik. Alleen gebruik ik google Chromecast voor het streamen.
Ik wil wel een tv aanschaffen, maar die ik nu heb doet het nog goed.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo een heb ik nu op de slaapkamer (van de woonkamer is die oude verhuisd naar slaapkamer"Smart-TV Ready" heette dat. Maar je kan wel op de wifi ermee
Paar apps zitten erop geinstalleerd nu).
IN woonkamer is wat nieuwe model, en daar zaten al wel meerdere apps op, maar via Ziggy heb ik ook opties nu, plus nu ook Google TV, waar ik het meeste mee doe.
Zou kunnen hoor dat dat hier in de SC was. Hij stond niet in MyAT en die tijd is ook een beetje een blur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... jij hebt toch ook in deze reeks al gepost...? Ik weet nog gelezen te hebben over je verhuizing
Oh dat is hier ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een tv aanschaffen, maar die ik nu heb doet het nog goed.
Ik ook, voel nu een lichte druk om dat ding voor zondag in huis te hebben gezien het een extreem grote stap isquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een tv aanschaffen, maar die ik nu heb doet het nog goed.
Je kan ook gewoon wachten tot net voor de eerste race 2024, scheelt toch weer een paar maandenquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, voel nu een lichte druk om dat ding voor zondag in huis te hebben gezien het een extreem grote stap is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |