Aaaaaaaah squote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Daarvoor hebben we dit mooie topic voor om af te geven op liveries van de auto's
F1 / F1 Seizoen 2026 - De auto's/liveries
De afgelopen vier jaar ofzo zijn natuurlijk wel een voorteken, dus het zit er absoluut in. Weinig jongelingen van de laatste jaren waar je meer van zou verwachten, zelfde niveau als wellicht een Camara.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou die Visa CashApp op zich nog wel als modelletje willen. Echt een vet ding.
En dan die van Lindblad. Hopen dat dan ook een grootheid wordt.
Ik denk niet over Rocco Coronel. Helaas, sorry!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denken jullie over Rocco Coronel
Raar want dit moet de nieuwe vlaggetjesfap worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk niet over Rocco Coronel. Helaas, sorry!
Er rijdt er nog een in hogere klasse, die ook wel kans maakt de F1 te halenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Raar want dit moet de nieuwe vlaggetjesfap worden.
Was wel benieuwd geweest naar de race van Bahrein. Maar ik denk ook misschien is het wel goed dat de teams een maandje hebben om wat door te ontwikkelen. En de sport zelf ietwat te verfijnen vanuit het management en de FIA.quote:
Vind het wel prima zo.quote:
gisteren twee mooie races gezien dus ik klaag nietquote:
Het is wel een leuke invulling van het weekend, vind ik altijd.quote:
En Saudi-Arabië.quote:Op zondag 12 april 2026 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was wel benieuwd geweest naar de race van Bahrein. Maar ik denk ook misschien is het wel goed dat de teams een maandje hebben om wat door te ontwikkelen. En de sport zelf ietwat te verfijnen vanuit het management en de FIA.
Ik kan er prima mee leven kortom. Des te leuker om uit te kijken naar de race op Miami, dat gaat een knaller worden weet ik nu al.
Die race boeide me eigenlijk niet echt meer na 2021 en 2022.quote:
Dat wel. Maar nu vind ik het wel prima. Speel wel Mario Kartquote:Op zondag 12 april 2026 17:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is wel een leuke invulling van het weekend, vind ik altijd.
Maakt mij verder weinig uit op welk circuit ze rijden.quote:Op zondag 12 april 2026 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die race boeide me eigenlijk niet echt meer na 2021 en 2022.
Daarna was het beste er wel af. Wil niet zeggen dat ik hem anders niet had gekeken, maar de laatste drie edities op dat circuit waren echt slecht.
Dat moet ik ook weer eens doenquote:Op zondag 12 april 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Maar nu vind ik het wel prima. Speel wel Mario Kart
Mij normaal gesproken ook niet, ik kijk wel de meeste races, maar het ene circuit produceert betere races dan het andere circuit.quote:Op zondag 12 april 2026 17:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maakt mij verder weinig uit op welk circuit ze rijden.
Ik kijk alle races, elke circuit heeft wel wat.quote:Op zondag 12 april 2026 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mij normaal gesproken ook niet, ik kijk wel de meeste races, maar het ene circuit produceert betere races dan het andere circuit.
Kijk naar bijvoorbeeld Qatar, Las Vegas en Abu Dhabi vorig jaar. Alledrie verschrikkelijk slecht. Vandaar dat ik Melbourne 2026 wel een verademing vond.
Leuk.quote:Op zondag 12 april 2026 17:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kijk alle races, elke circuit heeft wel wat.
Zandvoortquote:Op vrijdag 24 april 2026 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ten koste van een ander echt goed circuit zeker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |