Ah iets genuanceerder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef Nizno het volgende: [..] nee, dat hij voor zijn thuispubliek wilde winnen en dus risico nam
trustequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik kruip mijn bed in, lees het morgen allemaal wel. 1200km motorsturen in 2 dagen was slopend.
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik kruip mijn bed in, lees het morgen allemaal wel. 1200km motorsturen in 2 dagen was slopend.
Thnx, slaap lekker straksquote:
Ik moet morgen pas om 15:00 uur op mijn werk zijn dus doe nog maar een paar rooie vlaggen. En nog wat bier.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef THEFXR het volgende:
Moet morgen om 9 uur op, dus nog tijd genoeg
Was het ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Checo vond het een racing incident, geen schuldigen.
Lekker slapen, ouwe reusquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
We are checkingquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Rianne84 het volgende:
Iedereen start toch op hard? Zal wel meevallen met die mess
En dat klopt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als deze actie gelukt was, dat hij dan had kunnen winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Please confirm.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
In zijn dromenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als deze actie gelukt was, dat hij dan had kunnen winnen.
Deel van zijn neus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef Donna het volgende:
Hoe zit het met die neuspiercing tegenwoordig eigenlijk?
Daar rust een zegen op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef Donna het volgende:
Hoe zit het met die neuspiercing tegenwoordig eigenlijk?
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Charles: "A standing start with hard, is going to be a huge mess"
that's what she said
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Die zagen wij ook - liefquote:
Ja. Dus dan is het antwoord op 'Zei Checo nou dat hij had kunnen winnen?' toch ja?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat klopt.
Al was die kans (dat het zou lukken) zou goed als nihil.
Ik denk dat Perez hier wel mee had kunnen doen voor de winst.quote:
Blessed.quote:
Precies, anders was ik nu naar bed gegaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Sprintrace'
Het is gewoon nog een halve race-afstand.
ik was het nietquote:
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat de rit naar de grid nu als opwarmronde wordt gezien? Of gaan we dadelijk nog een keer een floprondje doen?
Nee dit is opwarmrondequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat de rit naar de grid nu als opwarmronde wordt gezien? Of gaan we dadelijk nog een keer een floprondje doen?
Hij nuanceerde hetquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Dus dan is het antwoord op 'Zei Checo nou dat hij had kunnen winnen?' toch ja?
Leuk man, wat heb je voor fiets?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
Telt als een gewone rondequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Meh, in 2037 ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton gaat sowieso nog stoppen.
Gedurfd.quote:
Preciesquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Lewis op medium wil de leiding pakken, en dan? Die banden gaan het toch niet 26 volhouden qua snelheid?
Nee idd. Smelt weg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Lewis op medium wil de leiding pakken, en dan? Die banden gaan het toch niet 26 volhouden qua snelheid?
lege tankquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Eerst maar eens voorbij Leclerc. Lukte Perez ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
mwah, dat niet, maar hij gaat het tempo niet vol kunnen houdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton gaat sowieso nog stoppen.
1 rondje in q2 toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton zelfs op gebruikte banden. klagende Ham incoming.
My tyres are gonequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton zelfs op gebruikte banden. klagende Ham incoming.
Leclerc deed het anders net best aardigquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Ja die snap ik ook niet helemaal, gaat het dan aan het einde van de race nog wel moeilijk krijgen.quote:
Onmogelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:16 schreef -XOR- het volgende:
18 auto's bij de herstart crashen en DNF, PER stapt nog in en wint de race.
en zorgt dat lewis niets kan door er plof voor te zittenquote:
Max had een uitstekende start. Had LEC niet nodigquote:
Viapleequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Sprintrace'
Gooi jezelf weg Viaplay.
Mwa, hij bleef wel Lewis voorquote:
Rookt ie zijn banden op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Lewis de lul als hij er niet snel voorbij komt
Is ie nu al. Dit had alleen gewerkt als ie P1 gepakt had.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Lewis de lul als hij er niet snel voorbij komt
Zelfs dan heeft het niet gewerktquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ie nu al. Dit had alleen gewerkt als ie P1 gepakt had.
Even gebeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Leclerc redt Verstappen door Hamilton te blokkeren
Welnee. Max startte uitstekendquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Anders boem.quote:
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ham moet sowieso nog een keer stoppen toch?
Verwacht ik niet eigenlijkquote:
Waar tegen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Je denkt niet dat hij er zo bijkomt na LEC te hebben gepasseerd op de medium?quote:
Dat wellicht wel. Niet dat als 1e over de finish komtquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je denkt niet dat hij er zo bijkomt na LEC te hebben gepasseerd op de medium?
Nu helemaalquote:
Zodat Lewis zijn bandjes oprooktquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen is ondertussen al druk bezig met operatie fuck off into the distance.
DSQ incomingquote:
JAAAA GOATquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max loopt uit op de harde band
Dit dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef StephanL het volgende:
Benieuwd wat Ferrari terug kunnen doen later doen in de race
De racing line loopt doorgaans niet door het gras.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
THE BEAST
Hield gewoon de racing lijn ook
Zoals het hoort.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef LTVDK het volgende:
En inmiddels is Max alweer op zijn gemakje FL's aan het rijden
Een natte katquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hartslag naar beneden? Welnee, Max is safe maar ondertussen dondert er een kat hier van de overloop naar beneden.. wilde denk ik ook een vliegende start maken..
Hoe krijgt ie dat voor elkaar?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hartslag naar beneden? Welnee, Max is safe maar ondertussen dondert er een kat hier van de overloop naar beneden.. wilde denk ik ook een vliegende start maken..
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, een lomp beest dat zo nu en dan besluit via de trapleuning naar boven te lopenquote:
Ook achterwielophanging stuk? Tec Pro in orde?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
"Is he ok?"quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Is ook goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc blijft in de buurt. Zo gaat ie P2 nog pakken als die Ferrari niet ook de harde banden oprookt.
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, een lomp beest dat zo nu en dan besluit via de trapleuning naar boven te lopen
4 secondenquote:
Ja goh. Ik bedoel toch bij de bochtquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De racing line loopt doorgaans niet door het gras.
Op zijn pootjes terecht gekomen, of is er een safety car noodzakelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Spek.quote:
Truequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.
Het waren geen nieuwe bandjes, inmiddels 12 rondjes oud.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
30 rondjes op de medium. Ben benieuwd.
Worden vanzelf de soft bandenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die van mij zijn lomp, maar niet zo lompquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.
Misschien nog wel iemand die de muur in rijdt en dus kans om te wisselenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben open trappen en er zit tussen de trap naar zolder en begane grond een kleine ruimte van 20-30 cm, bij dat hekje loopt ie altijd te kloten, hopelijk heeft ie het nu afgeleerdquote:
Praat gewoon lekker met zijn engineer en over wat te doen. Horen wij flarden van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef Evenstar het volgende:
Lewis klinkt altijd alsof hij er niet bij was toen de beslissing werd genomen .... echt wtf man.
Zeg toch ook niet dat ze nieuw waren?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het waren geen nieuwe bandjes, inmiddels 12 rondjes oud.
Een korte checkup vindt van wel, hij sprintte naar boven (op de juiste manier deze keer)quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Ook achterwielophanging stuk? Tec Pro in orde?
Op Mediumsquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wij wensen Ham veel succes nog 28 ronden op deze banden.
Is het makkelijker de online woede van #LH44 op George, Toto, en andere mensen van MB te richtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef Evenstar het volgende:
Lewis klinkt altijd alsof hij er niet bij was toen de beslissing werd genomen .... echt wtf man.
Klopt Max, kan straks een gratis stop pakken. Lets goooooquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lets go pull a megastint.
We kunnen nog voor een stop gaan als we doorrijden
Yeah surequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
And counting...quote:
‘We’.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op een klein trapschotje maar de ingewanden zitten er nog in. Al was het wel ff schrikken. Zie dat beest zo als een zak aardappelen naar beneden vallenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Op zijn pootjes terecht gekomen, of is er een safety car noodzakelijk
Want Maxquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:29 schreef LTVDK het volgende:
'we believe in 5 laps the hard will be faster than the medium'
Die van Max zijn al 5 rondes sneller
Baas boven baasquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die van mij zijn lomp, maar niet zo lomp
Zou gaaf zijn!quote:
Zo nu en dan hebben zo hun momenten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
Lijkt wel of Ferrari weet waar ze mee bezig zijn
Zou gaaf zijn!quote:
Baas boven Haasquote:
Doe ik het wel voorquote:
Zal wel VER-LEC-HAM worden.quote:
Mja, de rest van het seizoen gezien?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:30 schreef _UserName_ het volgende:
Maar goed, de race.. Max loopt uit op hards tov mediums van Lewis, hoe dan?
Sainz heeft in de pauze even wat achter op een bierviltje geschreven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo nu en dan hebben zo hun momenten.
5+quote:
Van 1-2 naar 3-4?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:29 schreef Rianne84 het volgende:
Lijkt wel of Ferrari weet waar ze mee bezig zijn
Ja, dat wel maar had wel verwacht dat Lewis minstens bij zou blijven in een goed werkende auto.quote:
quote:
Daniel Ricciardo, Pierre Gasly, Alexander Albon en Sergio "Checo" Perez zeggen hoi.quote:
Laat gaan, hij wil juist reactiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |