Inb4 afgesleten vloerplankquote:
Nu helemaalquote:
Zodat Lewis zijn bandjes oprooktquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen is ondertussen al druk bezig met operatie fuck off into the distance.
DSQ incomingquote:
JAAAA GOATquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max loopt uit op de harde band
Dit dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef StephanL het volgende:
Benieuwd wat Ferrari terug kunnen doen later doen in de race
De racing line loopt doorgaans niet door het gras.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
THE BEAST
Hield gewoon de racing lijn ook
Zoals het hoort.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:24 schreef LTVDK het volgende:
En inmiddels is Max alweer op zijn gemakje FL's aan het rijden
Een natte katquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hartslag naar beneden? Welnee, Max is safe maar ondertussen dondert er een kat hier van de overloop naar beneden.. wilde denk ik ook een vliegende start maken..
Hoe krijgt ie dat voor elkaar?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hartslag naar beneden? Welnee, Max is safe maar ondertussen dondert er een kat hier van de overloop naar beneden.. wilde denk ik ook een vliegende start maken..
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, een lomp beest dat zo nu en dan besluit via de trapleuning naar boven te lopenquote:
Ook achterwielophanging stuk? Tec Pro in orde?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
"Is he ok?"quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Is ook goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc blijft in de buurt. Zo gaat ie P2 nog pakken als die Ferrari niet ook de harde banden oprookt.
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, een lomp beest dat zo nu en dan besluit via de trapleuning naar boven te lopen
4 secondenquote:
Ja goh. Ik bedoel toch bij de bochtquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De racing line loopt doorgaans niet door het gras.
Op zijn pootjes terecht gekomen, of is er een safety car noodzakelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Spek.quote:
Truequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.
Het waren geen nieuwe bandjes, inmiddels 12 rondjes oud.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
30 rondjes op de medium. Ben benieuwd.
Worden vanzelf de soft bandenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die van mij zijn lomp, maar niet zo lompquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.
Misschien nog wel iemand die de muur in rijdt en dus kans om te wisselenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben open trappen en er zit tussen de trap naar zolder en begane grond een kleine ruimte van 20-30 cm, bij dat hekje loopt ie altijd te kloten, hopelijk heeft ie het nu afgeleerdquote:
Praat gewoon lekker met zijn engineer en over wat te doen. Horen wij flarden van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:27 schreef Evenstar het volgende:
Lewis klinkt altijd alsof hij er niet bij was toen de beslissing werd genomen .... echt wtf man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |