Nee, een lomp beest dat zo nu en dan besluit via de trapleuning naar boven te lopenquote:
Ook achterwielophanging stuk? Tec Pro in orde?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hartslag naar beneden? Welnee, Max is safe maar ondertussen dondert er een kat hier van de overloop naar beneden.. wilde denk ik ook een vliegende start maken..
"Is he ok?"quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Hartslag naar beneden? Welnee, Max is safe maar ondertussen dondert er een kat hier van de overloop naar beneden.. wilde denk ik ook een vliegende start maken..
Is ook goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc blijft in de buurt. Zo gaat ie P2 nog pakken als die Ferrari niet ook de harde banden oprookt.
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, een lomp beest dat zo nu en dan besluit via de trapleuning naar boven te lopen
4 secondenquote:
Ja goh. Ik bedoel toch bij de bochtquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De racing line loopt doorgaans niet door het gras.
Op zijn pootjes terecht gekomen, of is er een safety car noodzakelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Spek.quote:
Truequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.
Het waren geen nieuwe bandjes, inmiddels 12 rondjes oud.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
30 rondjes op de medium. Ben benieuwd.
Worden vanzelf de soft bandenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
30 rondjes op de medium. Ben benieuwd.
Die van mij zijn lomp, maar niet zo lompquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een kat. Meer is niet belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |