Blessed.quote:
Precies, anders was ik nu naar bed gegaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Sprintrace'
Het is gewoon nog een halve race-afstand.
ik was het nietquote:
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat de rit naar de grid nu als opwarmronde wordt gezien? Of gaan we dadelijk nog een keer een floprondje doen?
Nee dit is opwarmrondequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat de rit naar de grid nu als opwarmronde wordt gezien? Of gaan we dadelijk nog een keer een floprondje doen?
Hij nuanceerde hetquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Dus dan is het antwoord op 'Zei Checo nou dat hij had kunnen winnen?' toch ja?
Leuk man, wat heb je voor fiets?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik kruip mijn bed in, lees het morgen allemaal wel. 1200km motorsturen in 2 dagen was slopend.
Telt als een gewone rondequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Meh, in 2037 ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton gaat sowieso nog stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |