Ah iets genuanceerder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef Nizno het volgende: [..] nee, dat hij voor zijn thuispubliek wilde winnen en dus risico nam
trustequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik kruip mijn bed in, lees het morgen allemaal wel. 1200km motorsturen in 2 dagen was slopend.
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik kruip mijn bed in, lees het morgen allemaal wel. 1200km motorsturen in 2 dagen was slopend.
Thnx, slaap lekker straksquote:
Ik moet morgen pas om 15:00 uur op mijn werk zijn dus doe nog maar een paar rooie vlaggen. En nog wat bier.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:07 schreef THEFXR het volgende:
Moet morgen om 9 uur op, dus nog tijd genoeg
Was het ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Checo vond het een racing incident, geen schuldigen.
Lekker slapen, ouwe reusquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
We are checkingquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Rianne84 het volgende:
Iedereen start toch op hard? Zal wel meevallen met die mess
En dat klopt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als deze actie gelukt was, dat hij dan had kunnen winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Please confirm.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
In zijn dromenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij zei ook dat als deze actie gelukt was, dat hij dan had kunnen winnen.
Deel van zijn neus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef Donna het volgende:
Hoe zit het met die neuspiercing tegenwoordig eigenlijk?
Daar rust een zegen op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef Donna het volgende:
Hoe zit het met die neuspiercing tegenwoordig eigenlijk?
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
Charles: "A standing start with hard, is going to be a huge mess"
that's what she said
quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Die zagen wij ook - liefquote:
Ja. Dus dan is het antwoord op 'Zei Checo nou dat hij had kunnen winnen?' toch ja?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat klopt.
Al was die kans (dat het zou lukken) zou goed als nihil.
Ik denk dat Perez hier wel mee had kunnen doen voor de winst.quote:
Blessed.quote:
Precies, anders was ik nu naar bed gegaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Sprintrace'
Het is gewoon nog een halve race-afstand.
ik was het nietquote:
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat de rit naar de grid nu als opwarmronde wordt gezien? Of gaan we dadelijk nog een keer een floprondje doen?
Nee dit is opwarmrondequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat de rit naar de grid nu als opwarmronde wordt gezien? Of gaan we dadelijk nog een keer een floprondje doen?
Hij nuanceerde hetquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Dus dan is het antwoord op 'Zei Checo nou dat hij had kunnen winnen?' toch ja?
Leuk man, wat heb je voor fiets?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef fietsie het volgende:
Telt als een gewone rondequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Meh, in 2037 ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton gaat sowieso nog stoppen.
Gedurfd.quote:
Preciesquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Lewis op medium wil de leiding pakken, en dan? Die banden gaan het toch niet 26 volhouden qua snelheid?
Nee idd. Smelt weg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Lewis op medium wil de leiding pakken, en dan? Die banden gaan het toch niet 26 volhouden qua snelheid?
lege tankquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
Eerst maar eens voorbij Leclerc. Lukte Perez ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Evenstar het volgende:
mwah, dat niet, maar hij gaat het tempo niet vol kunnen houdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton gaat sowieso nog stoppen.
1 rondje in q2 toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton zelfs op gebruikte banden. klagende Ham incoming.
My tyres are gonequote:Op zondag 29 oktober 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton zelfs op gebruikte banden. klagende Ham incoming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |