Maakt dan wel weer een aardige goal.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef GGMM het volgende:
Lozanohahahaha
waarom hebben ze die teruggehaald
Ja tegen Ajaxquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maakt dan wel weer een aardige goal.
Wellicht de 1-1 terugkijken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef GGMM het volgende:
Lozanohahahaha
waarom hebben ze die teruggehaald
Ga je kijken hoe hij plast?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga maar even. Ik kijk wel voor je
Dit topic krijgt ineens een hele andere wending.quote:
Hij maakt altijd de moeilijkerequote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Coco het volgende:
Zie je deze had ik dan gemist als ik was gegaan.
Daar heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK
BROBBY GAAT ZO SCOREN
ZOEK HET OP IN DE VORIGE DEEL![]()
![]()
Na Berghiusquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef R-woud93 het volgende:
De Jong blijft de grootste mongool op de Nederlandse velden.
Ik geef bij deze toe dat je volledig gelijk hebt gekregen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK
BROBBY GAAT ZO SCOREN
![]()
Graag provider in dmquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn IPTV liep paar seconden achter maar kooolllll
Odido troep.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn IPTV liep paar seconden achter maar kooolllll
Gewoon tegen hem oprennen helpt ook, sterk is ie welquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je een kopduel van Brobbey verliest kun je als verdediger beter stoppen.
Is dat je vrouw?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef GGMM het volgende:
Benji schooit nu al om eten.
Die lijkt zich helemaal niet bewust van het feit dat de klok achteruit is gegaan.
1-2
Maar je zei ook dat Minteh ging scoren tegen Vitesse, dus mijn vertrouwen in je heeft wel een deukje opgelopenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK
BROBBY GAAT ZO SCOREN
![]()
Al zijn vijfde fout hoor. Alleen werden die niet afgestraft.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
RamalhoGOD met z'n 2de fout van de dag
Via ali zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee zelf opzoeken allen. 50¤ p jaar inclusief alle streamingdiensten wereldwijd genot
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vroeg het ergens anders al eerder, maar waar wordt Ramalho voor betaald??
Uit giften van de tegenstanders. Voor wat ie doet dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vroeg het ergens anders al eerder, maar waar wordt Ramalho voor betaald??
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee zelf opzoeken allen. 50¤ p jaar inclusief alle streamingdiensten wereldwijd genot
Ik heb geen dreambox. Gewoon app meer niet op mn tvquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Al zal dit niemand verbazen natuurlijk.
DreamboxGoden
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:klaasweetalles
Laat je nu uitbetalen gast
IPTV op iOS genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
DreamboxGoden
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Coco het volgende:
Zie je deze had ik dan gemist als ik was gegaan.
Dat was vorig jaar niet andersquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:23 schreef bianconeri het volgende:
PSV achter tegen een degradatiekandidaat.
Echt wat zijn ze daar aan het doen?
Even weekendje vrij nemen en dus maar op het veld niet komen opdagen omdat het een makkelijke tegenstander is?
Graag dm van jou.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
DreamboxGoden
Dat is niet waar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Steijn had deze wedstrijd ook nog wel gewonnen.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen dreambox. Gewoon app meer niet op mn tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor Wajongbet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
28 EURO.....
nee IK WACHT NOG effe
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
DreamboxGoden
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]Kastje is niet nodig, kost stroom en geld. Ik heb gewoon een IPTV app namelijk Tivimate. Is een betaalde app en dan moet je nog IPTV kopen etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]App hier, werkt lekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat drie minuten te vel en één minuut te weinig zou zijn.quote:
Ook weer waar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat drie minuten te vel en één minuut te weinig zou zijn.
Het is pauze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verwacht nog een countertje van 020 deze wedstrijd
Ik verwacht ook nog wel een ingooi voor PSV.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verwacht nog een countertje van 020 deze wedstrijd
Yep. Water is van zichzelf niet nat. Zoek de definitie van "nat" maar eens op, voor je je onmetelijke natuurkundige domheid tentoonspreidt.quote:
Ik hou van cijfertjesquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat de doelpunten zijn gevallen in minuut 10, 20 en 40.
Dus de 2-2 valt in minuut 80
tentoonspreidtquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Yep. Water is van zichzelf niet nat. Zoek de definitie van "nat" maar eens op, voor je je onmetelijke natuurkundige domheid tentoonspreid.
Sorryquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
water maakt je toch ook nat
Doe even niet zo dom zeg!
Je moeder was anders wel nat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Yep. Water is van zichzelf niet nat. Zoek de definitie van "nat" maar eens op, voor je je onmetelijke natuurkundige domheid tentoonspreid.
Jij noemt een ander domquote:
69quote:
Knap voor een lijk, die ook nog eens al een tijdje as is..quote:
Wil jij je kabels even wat beter verwerken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
@:tjacka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Want natuurkunde en taal zijn dezelfde disciplines?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij noemt een ander dom
Dan ben je nogal achterlijk als je zelf een fout maakt in diezelfde post
Wil je niet liegen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Wotte het volgende:
Was mijn 1-3 ook nog genoteerd. Inmiddels de enige kanshebbers nog
Dom is dom.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Want natuurkunde en taal zijn dezelfde disciplines?
Gaat dus niet. Een of andere mongool heeft bij deze tv ( Sony 85" ) verzonnen dat de stroomkabel helemaal rechts vd tv zit en de hdmi etc links/middenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij je kabels even wat beter verwerken?
Bedankt
Zit je daar nou nog steeds mee?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds geen dm ontvangen van zipportal met zijn verwijderde verwensingen naar mij.
Stukje zwaktebod. Goh.
Stook dan ook niet zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds geen dm ontvangen van zipportal met zijn verwijderde verwensingen naar mij.
Stukje zwaktebod. Goh.
Die kabelafwerkingquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Ja gaat niet anders. Fucking Dom van Sony maarja. Even kijken of we dat kunnen fixen met een plaat ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die kabelafwerking_____________^________
Je trekt maar gewoon een trui aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is anders wel fris buiten
Leuk pompoenlampje heb je daaronder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
Poepoor krijgt links en rechts tikjes te verwerken vanwege zijn kabelmanagement.
niet zo druk om maken, het zijn maar kabeltjesquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gaat niet anders. Fucking Dom van Sony maarja. Even kijken of we dat kunnen fixen met een plaat ofzo
Dat kan ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.
Hij kan vermoedelijk vanaf zijn PC wel fatsoenlijk naar de tv kijken.
85 inch genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.
Hij kan vermoedelijk vanaf zijn PC wel fatsoenlijk naar de tv kijken.
Arme vissen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
Als Benji maar niet op schoot wil (gelukkig zit ze nu op het aquarium)
Kap nou eens met janken, tering.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stukje zwaktebod. Goh.
Je zou het niet meer over Brobbeys snikkel hebben.quote:
Zo zeg. Feyenoord verliest een keertje hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kap nou eens met janken, tering.
Laten we met zijn allen achter Ajax staan. (Lol)
Pohhquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou het niet meer over Brobbeys snikkel hebben.
Bedankt maat, jij hetzelfde gewenstquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel plezier met de tweede helft voetbalvrienden
Bedankt vriend, jij ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel plezier met de tweede helft voetbalvrienden
De Kuip schreeuwt om een penalty.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
PSV probeert een goedkope penalty te versieren
Zo kennen we ze weer
Laten we dat maar niet gaan doenquote:
21:00 stiptquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond wel toch.
Hoe laat eigenlijk?
Darts heeft niks met sport te maken.quote:
Tv hangt scheef en je kabelsquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Autorijden welquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Darts heeft niks met sport te maken.
Kabels wegwerken is voor mensen die niks te doen hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
Poepoor krijgt links en rechts tikjes te verwerken vanwege zijn kabelmanagement.
Daar zijn geen obesitas problemen zo ver ik weet.quote:
De manco's van Bosz en zijn systemen komen alweer aan het licht zodra er niet tegen Fortuna of Almere gespeeld wordt.quote:
Gedraag je eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan vandaag rechtsom idioot.
Alleen in de Fiat Croma.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zijn geen obesitas problemen zo ver ik weet.
Nouja in dit geval zou ik het wel willen maar de stroom vd tv hangt helemaal rechts vd tv en de rest in het midden . Handig Sonyquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kabels wegwerken is voor mensen die niks te doen hebben
Ja die 5 minuten werk is al snel teveel voor iemand die zo druk is als jijquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh vieze uitlaatpijpertquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan vandaag rechtsom idioot.
Gewoon gootje in de muur frezen toch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja in dit geval zou ik het wel willen maar de stroom vd tv hangt helemaal rechts vd tv en de rest in het midden . Handig Sony
Moet wel hier want anders gaat de kat er 's nachts aan knagen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij de kijkers ook niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nieuwe generatie darters ook niet genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kabel is mokertje kort van Sony.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gewoon gootje in de muur frezen toch.
Beetje vreemd, tegen een degradatiekandidaatquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje.
Eindhoven doet alsof ze de CL winnen
Het is Ajax…quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:50 schreef Zorro het volgende:
Dit is gelijk en derhalve geen buitenspel
Het zou me niks verbazenquote:
Ik moet dit ook!quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Pauperquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn stream loopt weer achter gvd.
Zeker dezelfde grens als die die uitbal destijds niet "zag"quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:51 schreef DaveDave09 het volgende:
Maar waarom deed die gene überhaupt zijn vlag nog omhoog
Als jij daar een hakje in wilquote:
Ik heb mijn slager dit nog nooit zien doen, maar oke.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Hij frommelt hem binnen a la Hoekstra.
okquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben even weg en het gaat gelijk mis
Vpn voor fok gebruikenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn stream loopt weer achter gvd.
Blijf weg dan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben even weg en het gaat gelijk mis
Commentator sloeg totale onzin uit, het boeit niet of de grens vlagt of niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:51 schreef DaveDave09 het volgende:
Maar waarom deed die gene überhaupt zijn vlag nog omhoog
Nu zet je jezelf ook wel enigzins te kakken natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |