Autorijden welquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Darts heeft niks met sport te maken.
Kabels wegwerken is voor mensen die niks te doen hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
Poepoor krijgt links en rechts tikjes te verwerken vanwege zijn kabelmanagement.
Daar zijn geen obesitas problemen zo ver ik weet.quote:
De manco's van Bosz en zijn systemen komen alweer aan het licht zodra er niet tegen Fortuna of Almere gespeeld wordt.quote:
Gedraag je eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan vandaag rechtsom idioot.
Alleen in de Fiat Croma.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zijn geen obesitas problemen zo ver ik weet.
Nouja in dit geval zou ik het wel willen maar de stroom vd tv hangt helemaal rechts vd tv en de rest in het midden . Handig Sonyquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kabels wegwerken is voor mensen die niks te doen hebben
Ja die 5 minuten werk is al snel teveel voor iemand die zo druk is als jijquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker belangrijk joh vieze uitlaatpijpertquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan vandaag rechtsom idioot.
Gewoon gootje in de muur frezen toch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja in dit geval zou ik het wel willen maar de stroom vd tv hangt helemaal rechts vd tv en de rest in het midden . Handig Sony
Moet wel hier want anders gaat de kat er 's nachts aan knagen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |