quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]App hier, werkt lekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat drie minuten te vel en één minuut te weinig zou zijn.quote:
Ook weer waar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat drie minuten te vel en één minuut te weinig zou zijn.
Het is pauze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verwacht nog een countertje van 020 deze wedstrijd
Ik verwacht ook nog wel een ingooi voor PSV.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verwacht nog een countertje van 020 deze wedstrijd
Yep. Water is van zichzelf niet nat. Zoek de definitie van "nat" maar eens op, voor je je onmetelijke natuurkundige domheid tentoonspreidt.quote:
Ik hou van cijfertjesquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat de doelpunten zijn gevallen in minuut 10, 20 en 40.
Dus de 2-2 valt in minuut 80
tentoonspreidtquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Yep. Water is van zichzelf niet nat. Zoek de definitie van "nat" maar eens op, voor je je onmetelijke natuurkundige domheid tentoonspreid.
Sorryquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
water maakt je toch ook nat
Doe even niet zo dom zeg!
Je moeder was anders wel nat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Yep. Water is van zichzelf niet nat. Zoek de definitie van "nat" maar eens op, voor je je onmetelijke natuurkundige domheid tentoonspreid.
Jij noemt een ander domquote:
69quote:
Knap voor een lijk, die ook nog eens al een tijdje as is..quote:
Wil jij je kabels even wat beter verwerken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
@:tjacka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Want natuurkunde en taal zijn dezelfde disciplines?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij noemt een ander dom
Dan ben je nogal achterlijk als je zelf een fout maakt in diezelfde post
Wil je niet liegen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Wotte het volgende:
Was mijn 1-3 ook nog genoteerd. Inmiddels de enige kanshebbers nog
Dom is dom.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Want natuurkunde en taal zijn dezelfde disciplines?
Gaat dus niet. Een of andere mongool heeft bij deze tv ( Sony 85" ) verzonnen dat de stroomkabel helemaal rechts vd tv zit en de hdmi etc links/middenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij je kabels even wat beter verwerken?
Bedankt
Zit je daar nou nog steeds mee?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds geen dm ontvangen van zipportal met zijn verwijderde verwensingen naar mij.
Stukje zwaktebod. Goh.
Stook dan ook niet zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds geen dm ontvangen van zipportal met zijn verwijderde verwensingen naar mij.
Stukje zwaktebod. Goh.
Die kabelafwerkingquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Ja gaat niet anders. Fucking Dom van Sony maarja. Even kijken of we dat kunnen fixen met een plaat ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die kabelafwerking_____________^________
Je trekt maar gewoon een trui aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is anders wel fris buiten
Leuk pompoenlampje heb je daaronder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef GGMM het volgende:
Poepoor krijgt links en rechts tikjes te verwerken vanwege zijn kabelmanagement.
niet zo druk om maken, het zijn maar kabeltjesquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gaat niet anders. Fucking Dom van Sony maarja. Even kijken of we dat kunnen fixen met een plaat ofzo
Dat kan ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.
Hij kan vermoedelijk vanaf zijn PC wel fatsoenlijk naar de tv kijken.
85 inch genotquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar mijn mening voldoende verdedigd.
Hij kan vermoedelijk vanaf zijn PC wel fatsoenlijk naar de tv kijken.
Arme vissen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
Als Benji maar niet op schoot wil (gelukkig zit ze nu op het aquarium)
Kap nou eens met janken, tering.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stukje zwaktebod. Goh.
Je zou het niet meer over Brobbeys snikkel hebben.quote:
Zo zeg. Feyenoord verliest een keertje hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kap nou eens met janken, tering.
Laten we met zijn allen achter Ajax staan. (Lol)
Pohhquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou het niet meer over Brobbeys snikkel hebben.
Bedankt maat, jij hetzelfde gewenstquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel plezier met de tweede helft voetbalvrienden
Bedankt vriend, jij ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel plezier met de tweede helft voetbalvrienden
De Kuip schreeuwt om een penalty.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:43 schreef GGMM het volgende:
PSV probeert een goedkope penalty te versieren
Zo kennen we ze weer
Laten we dat maar niet gaan doenquote:
21:00 stiptquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond wel toch.
Hoe laat eigenlijk?
Darts heeft niks met sport te maken.quote:
Tv hangt scheef en je kabelsquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |