Zou Sergio Perez ook kunnen voetballen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:52 schreef Zorro het volgende:
Duidelijk de veruit beste Mexicaanse voetballer van dit moment.
Oh ja wacht, die had ik even over het hoofd gezien,quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Sergio Perez ook kunnen voetballen?
het was 22 euro zelfs en nu is onder de 10...quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had je 19 euro nu maar gepakt gek
Verdedigend prima maar wel een gebrek aan snelheid.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Sergio Perez ook kunnen voetballen?
HarvardEDquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was 22 euro zelfs en nu is onder de 10...
Ik had die 19 gepakt en op psv gezetquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was 22 euro zelfs en nu is onder de 10...
Schiet ook elke vrije trap in de muurquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verdedigend prima maar wel een gebrek aan snelheid.
Je halve kont staat openquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn deze teams aan het doen joh? Ligt helemaal open.
Dat noemen ze degredatievoetbalquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn deze teams aan het doen joh? Ligt helemaal open.
BOSZBALLquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
Twee clubs die niet kunnen verdedigen.
Leuke rubriek.
Vermakelijk is toch genietenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:53 schreef TweedeKlum het volgende:
De commentator vindt onkunde genieten.
En daar gaan we Europa mee in...quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
Twee clubs die niet kunnen verdedigen.
Leuke rubriek.
Die vent heeft altijd wat te zeikenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermakelijk is toch genieten
Ik vind dit ‘juichen voor Ajax’ erg onwennig en niet leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:54 schreef Elan het volgende:
Puur genot als je als neutrale toeschouwer zit te kijken.
Al gok ik dat dat er niet zoveel zijn.
Open er een KLB-topic over.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit ‘juichen voor Ajax’ erg onwennig en niet leuk.
Vooral als ze dit soort kansen blijven missen.
Beetje vroeg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe staat het met de voorspellingen @:Coco
Met andere woorden. Hoeveel domme users zijn er.
Wie start in de binnenbaan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt straks pas mvg vs van Veen bohhh
quote:
Nog een backstabber.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar wil ik mij absoluut niet bevinden
Volgens Erasmus ben ik een KLB'er met veel potentie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar wil ik mij absoluut niet bevinden
Ik wil hier adrem op reageren maar ik hou me in.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb telkens een hartaanval als Sutalo, Gajes, of Sosa de bal hebben onder druk
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Volgens mij is 80% al afgevallen.
Ali Express Gvardiol zou toch wel enigszins moeten kunnen opbouwen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb telkens een hartaanval als Sutalo, Gajes, of Sosa de bal hebben onder druk
Open er een topic over in KLBquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens Erasmus ben ik een KLB'er met veel potentie.
Wat denk jij?
Ik ben het eens met Erasmusquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat denk jij?
ik ben wel de enige met een winst voor ajaxquote:
Hij mikte op het uitvak. Goed bedacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lozano schiet.
Bovenste ring moet bukken
Das wel een heel erge belediging, maar je act van vandaag in het Feyenoord-topic was wel van dat niveau ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Ja idd maar PSV zal uiteindelijk wel gewoon eenvoudig winnen. Juist omdat Ajax zoveel kansen mist.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit ‘juichen voor Ajax’ erg onwennig en niet leuk.
Vooral als ze dit soort kansen blijven missen.
Misschien kan @GGMM ze verdelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben wel de enige met een winst voor ajax
daar moet ik punten voor krijgen als het gebeurd
Volgens mij was elke post van mij 100% raak.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel erge belediging, maar je act van vandaag in het Feyenoord-topic was wel van dat niveau ja.
Maggewoonniegebeurenklaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Na de wedstrijd zal Brobbey wel weer zeven keer zeggen: "Het is simpel, ik had die bal gewoon moeten binnenschieten, klaar"
Punten moet je al inleveren vanwege gebruik gebeurd ipv gebeurt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben wel de enige met een winst voor ajax
daar moet ik punten voor krijgen als het gebeurd
Ik denk dat ik Mickytjuh benquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie denk jij wel niet dat je bent?
Mag gewoon nie gebeuren klaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Na de wedstrijd zal Brobbey wel weer zeven keer zeggen: "Het is simpel, ik had die bal gewoon moeten binnenschieten, klaar"
Ze waren net zo raak als de kansen van Brobbey.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was elke post van mij 100% raak.
maggewoonniegebeurenklaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Deze zin loopt niet lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Punten moet je al inleveren vanwege gebruik gebeurd ipv gebeurt.
FC Twente is nu schijnbaar beter dan Lazio. Zo werkt dat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel erge belediging, maar je act van vandaag in het Feyenoord-topic was wel van dat niveau ja.
Al besproken.quote:
Bij het inschieten viel alles.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
En hij heeft helemaal gelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Zoals.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze waren net zo raak als de kansen van Brobbey.
Made in Gaza.quote:
quote:
Vul hier een willekeurige Ajax-speler in en 90% kans dat je gelijk hebt.quote:
quote:
Mijn zicht was slecht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij het inschieten viel alles.
Het is wel makkelijk als je jezelf alleen maar hoeft te herhalen na elke wedstrijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Nou, zo slecht heb ik PSV niet meer zien beginnen sinds de tijden van Lamptey.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounou zo slecht speelde PSV nou ook weer niet hoor.
Jeetje, wat een leuke grap.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Kreeg waarschijnlijk hartaanval want Guus Meeuwis kondigde net zn nieuwe concert aan
Tering dit is slecht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Kreeg waarschijnlijk hartaanval want Guus Meeuwis kondigde net zn nieuwe concert aan
Die kun je niet reanimeren, dat vet dempt alles.quote:
Ga je schamen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Jij en humor gaat nog niet echt lekker samen he?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Dan hadden ze wel een hamer meegenomen.quote:
Ja dit had niemand verwacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Wtf is dit voor rare pot trouwens. Gebeurt echt van alles.
Eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Lekker bezig mensen, grapjes maken over iemand die voor z'n leven vecht
Klasse
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Klasse
Die zal PSV nog wel naaien zodra het kanquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft @:PSVCL al geklaagd dat "Makkali" deze wedstrijd fluit?
Misschien vecht ie niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Klasse
Het is een bijzondere dag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef GGMM het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Wat gebeurt hier allemaal
Ik voel mij niet aangesproken (tenzij het echt die bolle is)quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Klasse
Afgelopen seizoen werd er bij Feyenoord-PSV ook iemand gereanimeerd in ons vak en werd er gewoon doorgespeeld, dat was een heel frustrerend gevoel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Not so funfact: dit gebeurde ook een keer bij Ajax-fey en toen stond het vroeg 0-1 en toen scoorde Ajax toen een man voor zijn leven vocht ging iedereen uit zijn dak. Wel overleefd
Nee, ademt weer.quote:
Grijp dan in. Ik zie nog geen bans.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:05 schreef Erasmus het volgende:
Sneue mongooltjes die hier grappen over gaan maken.
Hij doet erg zijn best om het te verbergen. Lijkt nergens op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vaste basisspeler Kroatië. Ik gok van wel.
Sneue types die niet hun mening kunnen geven over sneue types zonder daar mensen met een beperking bij te betrekken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:05 schreef Erasmus het volgende:
Sneue mongooltjes die hier grappen over gaan maken.
Ik ben geen VBL-mod.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Grijp dan in. Ik zie nog geen bans.
Bij een kennis?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt toch net dat hij/zij bij kennis is?
Zipportalquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Grijp dan in. Ik zie nog geen bans.
In Amsterdam verbergen we vaker dingen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij doet erg zijn best om het te verbergen. Lijkt nergens op.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sneue types die niet hun mening kunnen geven over sneue types zonder daar mensen met een beperking bij te betrekken.
5,4/10quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sneue types die niet hun mening kunnen geven over sneue types zonder daar mensen met een beperking bij te betrekken.
Die is teamchef.quote:
hET KlOPt NiET!1!!1!1!quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wedstrijden van Ajax worden dit seizoen vaker stilgelegd dan niet.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goh dat zou mooi zijn zeg.
Ik heb niks verkeerds gezegd, maar jij hebt die post helemaal niet gelezenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij als kerkloper zou anders moeten weten.
Gekke tandjesquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
JANTJE SIEMERINK SIEMERINK JANTJEEE SIEMERINK #daviscup
Dat klopt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerds gezegd, maar jij hebt die post helemaal niet gelezen
Dat vraag ik mij afquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou Bergwijn begrijpen wat er aan de hand was?
Je hebt de patiënt gezien?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zal in de toekomst wel vaker gebeuren met al die obesitas patiënten in de samenleving
Klopt.quote:
Is Coco een cuck?#dtvquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:Coco springt bij voor veldwachter @:ggmm
@:rambodirk
Verstand van de meeste sportverslaggevers is niet zo grootquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje.
Die commentator is even vergeten hoe de situatie in Gaza is.
Zeker door al die abrikozentaart.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zal in de toekomst wel vaker gebeuren met al die obesitas patiënten in de samenleving
Brobbey kan voor open doel nog niet eens scoren, dus ik kan me goed voorstellen dat ze PSV niet meer bang zijn om achterin ruimtes weg te geven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
psv gaat wel heel ver naar voren
er ligt een ontzetten grote ruimte als ze balverlies gaan lijden....
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wanneer Ajax een hoger niveau aantikt dan dit topic.
En ook al geen taart.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
psv gaat wel heel ver naar voren
er ligt een ontzetten grote ruimte als ze balverlies gaan lijden....
Was it een beetje goed?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben bij hem op cursus Engels geweest.
Verstandige keuze, hij spreekt een aardig woordje over de grens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben bij hem op cursus Engels geweest.
Mij ookquote:
PSV heeft dan ook wel enorme pech dat ze net tegen ajax moeten als Steijn ontslagen is en Gorter geblesseerd.quote:
brobbie gaat zo scorenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brobbey kan voor open doel nog niet eens scoren, dus ik kan me goed voorstellen dat ze PSV niet meer bang zijn om achterin ruimtes weg te geven.
Orientegod.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Klasse
Coolsingel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar ga je het kampioenschap vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |