ik ben wel de enige met een winst voor ajaxquote:
Hij mikte op het uitvak. Goed bedacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lozano schiet.
Bovenste ring moet bukken
Das wel een heel erge belediging, maar je act van vandaag in het Feyenoord-topic was wel van dat niveau ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens Erasmus ben ik een KLB'er met veel potentie.
Wat denk jij?
Ja idd maar PSV zal uiteindelijk wel gewoon eenvoudig winnen. Juist omdat Ajax zoveel kansen mist.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit ‘juichen voor Ajax’ erg onwennig en niet leuk.
Vooral als ze dit soort kansen blijven missen.
Misschien kan @GGMM ze verdelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben wel de enige met een winst voor ajax
daar moet ik punten voor krijgen als het gebeurd
Volgens mij was elke post van mij 100% raak.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel erge belediging, maar je act van vandaag in het Feyenoord-topic was wel van dat niveau ja.
Maggewoonniegebeurenklaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Na de wedstrijd zal Brobbey wel weer zeven keer zeggen: "Het is simpel, ik had die bal gewoon moeten binnenschieten, klaar"
Punten moet je al inleveren vanwege gebruik gebeurd ipv gebeurt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben wel de enige met een winst voor ajax
daar moet ik punten voor krijgen als het gebeurd
Ik denk dat ik Mickytjuh benquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie denk jij wel niet dat je bent?
Mag gewoon nie gebeuren klaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Na de wedstrijd zal Brobbey wel weer zeven keer zeggen: "Het is simpel, ik had die bal gewoon moeten binnenschieten, klaar"
Ze waren net zo raak als de kansen van Brobbey.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was elke post van mij 100% raak.
maggewoonniegebeurenklaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Deze zin loopt niet lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Punten moet je al inleveren vanwege gebruik gebeurd ipv gebeurt.
FC Twente is nu schijnbaar beter dan Lazio. Zo werkt dat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel erge belediging, maar je act van vandaag in het Feyenoord-topic was wel van dat niveau ja.
Al besproken.quote:
Bij het inschieten viel alles.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
En hij heeft helemaal gelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Zoals.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze waren net zo raak als de kansen van Brobbey.
Made in Gaza.quote:
quote:
Vul hier een willekeurige Ajax-speler in en 90% kans dat je gelijk hebt.quote:
quote:
Mijn zicht was slecht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij het inschieten viel alles.
Het is wel makkelijk als je jezelf alleen maar hoeft te herhalen na elke wedstrijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Nou, zo slecht heb ik PSV niet meer zien beginnen sinds de tijden van Lamptey.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounou zo slecht speelde PSV nou ook weer niet hoor.
Jeetje, wat een leuke grap.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Kreeg waarschijnlijk hartaanval want Guus Meeuwis kondigde net zn nieuwe concert aan
Tering dit is slecht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Kreeg waarschijnlijk hartaanval want Guus Meeuwis kondigde net zn nieuwe concert aan
Die kun je niet reanimeren, dat vet dempt alles.quote:
Ga je schamen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Jij en humor gaat nog niet echt lekker samen he?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Dan hadden ze wel een hamer meegenomen.quote:
Ja dit had niemand verwacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Wtf is dit voor rare pot trouwens. Gebeurt echt van alles.
Eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Lekker bezig mensen, grapjes maken over iemand die voor z'n leven vecht
Klasse
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Klasse
Die zal PSV nog wel naaien zodra het kanquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft @:PSVCL al geklaagd dat "Makkali" deze wedstrijd fluit?
Misschien vecht ie niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Klasse
Het is een bijzondere dag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef GGMM het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Wat gebeurt hier allemaal
Ik voel mij niet aangesproken (tenzij het echt die bolle is)quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef Oriente het volgende:
Klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |