SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat is inderdaad onzin. PSV gaat zeker nog punten verspelen, maar Feyenoord ook. De vraag is of PSV nog zeven punten meer gaat verspelen dan Feyenoord. Alles kan in voetbal, maar die kans is gezien de selectie van PSV en de weerstand in de eredivisie buitengewoon klein.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn er veel.
Maar dat PSV onverslaanbaar is en even alles gaat winnen volgens iedereen is gewoon echt dikke onzin.
Feyenoord heeft wel een lastiger programma gehad maar het blijven er teveel. Overigens gaat PSV vandaag easy winnen. Ajax is op dit moment echt een van de mindere elftallen van de Eredivisie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:22 schreef GotenSSJ het volgende: [..] PSV gaat inderdaad nog wel punten verspelen, maar dat gaat Feyenoord ook gewoon doen natuurlijk. Je gaat echt nog wel eens een pot krijgen waarin het allemaal tegen zit tegen de nummer 11 oid, en dan heb je ook nog gewoon de lastige potten tegen PSV/Twente/AZ en wellicht Ajax na de winterstop.
Ze voetbalden veel volwassener dan Feyenoord. Veel rustiger aan de bal en beter georganiseerd.quote:
Je weet wie de trainer is? Onderlinge wedstrijden? PSV gaat wel winnen in Enschede? De overwinningen van PSV tegen die tegenstanders gaan wij onmogelijk halen? Je gaat graag naar Almelo op een zaterdagavond? PSV kan niet eens winnen van de nr 14 uit Frankrijk en Spanje? Het is speelronde 10 mensen. Komaan zegquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:22 schreef fetX het volgende: [..] Niet onverslaanbaar, maar buiten de top 4 is de tegenstand echt heel erg matig dus die gaan echt niet meer dan 12-14 punten verspelen dit seizoen en daar zitten wij al erg dichtbij.
Zelfs Ajax in goede doen heeft het altijd buitengewoon lastig in Eindhoven, dus vandaag is een kansloze nederlaag voor Ajax het meest realistische scenario.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel een lastiger programma gehad maar het blijven er teveel. Overigens gaat PSV vandaag easy winnen. Ajax is op dit moment echt een van de mindere elftallen van de Eredivisie.
De selectie van PSV is niet beter dan die van Feyenoord, dus het kan. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onzin. PSV gaat zeker nog punten verspelen, maar Feyenoord ook. De vraag is of PSV nog zeven punten meer gaat verspelen dan Feyenoord. Alles kan in voetbal, maar die kans is gezien de selectie van PSV en de weerstand in de eredivisie buitengewoon klein.
Wil je niet zoveel vraagtekens gebruiken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je weet wie de trainer is? Onderlinge wedstrijden? PSV gaat wel winnen in Enschede? De overwinningen van PSV tegen die tegenstanders gaan wij onmogelijk halen? Je gaat graag naar Almelo op een zaterdagavond? PSV kan niet eens winnen van de nr 14 uit Frankrijk en Spanje? Het is speelronde 10 mensen. Komaan zeg
Dat ook nog inderdaad. Ik zie echt geen enkel scenario waarin Feyenoord nog kampioen wordt dit jaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:23 schreef thedeedster het volgende:
Voordeel voor PSV is dat ze spoedig geen Europees voetbal meer hebben.
Het spijt me!quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil je niet zoveel vraagtekens gebruiken?
Nieuwkoop is Duurkoopquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie van PSV is niet beter dan die van Feyenoord, dus het kan. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Die domme rode kaart van Nieuwkoop kan je weleens duur komen te staan.
PSV wint makkelijk van Twente en ook van Feyenoord. Ze nemen de Europese competities nooit serieus, dat is de afgelopen 15 jaar het geval. PSV focust zich altijd op het kampioenschap.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je weet wie de trainer is? Onderlinge wedstrijden? PSV gaat wel winnen in Enschede? De overwinningen van PSV tegen die tegenstanders gaan wij onmogelijk halen? Je gaat graag naar Almelo op een zaterdagavond? PSV kan niet eens winnen van de nr 14 uit Frankrijk en Spanje? Het is speelronde 10 mensen. Komaan zeg
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie van PSV is niet beter dan die van Feyenoord, dus het kan.
Het is niet heel gek om te zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat we nog boven PSV eindigen met zo veel verliespunten en zo’n ontzettend matige Eredivisie. Feyenoord gaat zelf ook echt nog punten verspelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Succes straks.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wint makkelijk van Twente en ook van Feyenoord. Ze nemen de Europese competities nooit serieus, dat is de afgelopen 15 jaar het geval. PSV focust zich altijd op het kampioenschap.
Maar goed, los van de onderlinge duels met PSV hebben wij ook nog nauwelijks moeilijke wedstrijden te gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:22 schreef fetX het volgende: [..] Niet onverslaanbaar, maar buiten de top 4 is de tegenstand echt heel erg matig dus die gaan echt niet meer dan 12-14 punten verspelen dit seizoen en daar zitten wij al erg dichtbij.
Ik denk dat weinig mensen iets verwachten van deze wedstrijd met tussenpaus Maduro. Na PSV uit is het programma van Ajax iets makkelijker en verwacht ik dat ze zich wel weer in het linkerrijtje kunnen spelen. Gezien de kwaliteit van de huidige Ajax-selectie is dat ook het maximaal haalbare dit seizoen, tenzij in de winterstop ineens goede zaken worden gedaan.quote:
Twente gaan we nog wel voorbij en AZ vast ook, maar dat we inmiddels (waarschijnlijk) al 5 punten achter staan op het matige AZ terwijl je doorgaans het beste voetbal speelt in de Eredivisie doet ergens wel pijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar goed, los van de onderlinge duels met PSV hebben wij ook nog nauwelijks moeilijke wedstrijden te gaan.
Het ziet er nu voetballend niet goed uit bij Twente maar als ze zouden proberen het spel te maken worden ze weggeblazen. Deze tactiek was heel moeilijk te bespelen en Slot en onze jongens hadden voor de verandering een keer geen antwoord. Maar ik denk dat weinig ploegen ons op deze manier kunnen bestrijden.
Zal in ieder geval veel druk komen te liggen op de onderlinge wedstrijden, voor beide kanten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel een lastiger programma gehad maar het blijven er teveel. Overigens gaat PSV vandaag easy winnen. Ajax is op dit moment echt een van de mindere elftallen van de Eredivisie.
Ik vond de drukzetting van Twente bij vlagen indrukwekkend. We werden helemaal vastgezet en er werd maar wanhopig de lange bal gespeeld door ons. Een prima lesje voor ons, maar wel extreem duur.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Het verlies is niet helemaal terecht, maar het spel leek echt nergens op. Denk dat Slot niet blij is met de spelers vandaag
Dan winnen we toch gewoon de CL joh, neem ik ook wel genoegen meequote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad. Ik zie echt geen enkel scenario waarin Feyenoord nog kampioen wordt dit jaar.
Ach ja. Die 50 euro van @:DomboHetOlifantje1 zullen de pijn wel wat verzachten.
Ik vind het toch zo'n leuke rubriek dat bij een wanprestatie de schuld altijd bij de spelers neergelegd wordt en de trainer buiten schot blijft. Dat zag je ook bij Ajax de afgelopen maanden tot in het absurde aan toe.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Het verlies is niet helemaal terecht, maar het spel leek echt nergens op. Denk dat Slot niet blij is met de spelers vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zelfde als PSV deed in de Fruitschaal. Hoop wel dat we 'gewoon' tweede worden voor de CL plek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de drukzetting van Twente bij vlagen indrukwekkend. We werden helemaal vastgezet en er werd maar wanhopig de lange bal gespeeld door ons. Een prima lesje voor ons, maar wel extreem duur.
Dit dus en daardoor leek ons spel slecht, maar was verdienste Twente.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de drukzetting van Twente bij vlagen indrukwekkend. We werden helemaal vastgezet en er werd maar wanhopig de lange bal gespeeld door ons. Een prima lesje voor ons, maar wel extreem duur.
Zoals ik al zei het is extreem frustrerend dat de enige potjes die we niet extreem veel beter waren niet hebben gewonnen. Kwaliteit wil ik dat ook niet noemen, vorig jaar vielen ze bijna allemaal net wel goed. Wat je toen mee had, zit nu even tegen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente gaan we nog wel voorbij en AZ vast ook, maar dat we inmiddels (waarschijnlijk) al 5 punten achter staan op het matige AZ terwijl je doorgaans het beste voetbal speelt in de Eredivisie doet ergens wel pijn.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het toch zo'n leuke rubriek dat bij een wanprestatie de schuld altijd bij de spelers neergelegd wordt en de trainer buiten schot blijft. Dat zag je ook bij Ajax de afgelopen maanden tot in het absurde aan toe.
Arne heeft de spelers vandaag niet goed geprepareerd aan de start weten te krijgen, terwijl dat toch echt een van zijn taken is. Wat dat betreft mag hij lekker in de spiegel gaan kijken. 3 gigantische miskleunen van Slot hebben je nu al een achterstand van 7 punten op PSV opgeleverd.Dat gehaat op Slot bij elke keer dat het even minder is, dan heb je weinig historisch besef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
[..]
Ik vind het toch zo'n leuke rubriek dat bij een wanprestatie de schuld altijd bij de spelers neergelegd wordt en de trainer buiten schot blijft. Dat zag je ook bij Ajax de afgelopen maanden tot in het absurde aan toe.
Arne heeft de spelers vandaag niet goed geprepareerd aan de start weten te krijgen, terwijl dat toch echt een van zijn taken is. Wat dat betreft mag hij lekker in de spiegel gaan kijken. 3 gigantische miskleunen van Slot hebben je nu al een achterstand van 7 punten op PSV opgeleverd.Het beste voetbal in de afgelopen 50 jaar en dan nog klagen over Slot. De man die de reden is dat we überhaupt staan waar we staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Arne heeft de spelers vandaag niet goed geprepareerd aan de start weten te krijgen, terwijl dat toch echt een van zijn taken is. Wat dat betreft mag hij lekker in de spiegel gaan kijken. 3 gigantische miskleunen van Slot hebben je nu al een achterstand van 7 punten op PSV opgeleverd.Ik vind dit rubriekje van jou ronduit kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vertel. Wat heeft Slot precies verkeerd gedaan vandaag?blablablabla
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat gehaat op Slot bij elke keer dat het even minder is, dan heb je weinig historisch besef.
Dat het in zijn algemeenheid ontzettend goed gaat de afgelopen 2 jaar betekend toch niet dat hij immuun is voor kritiek als hij eens wat fout doet. Wat een rare en gevaarlijke logica.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Het beste voetbal in de afgelopen 50 jaar en dan nog klagen over Slot. De man die de reden is dat we überhaupt staan waar we staan
Eigenlijk verloor je afgelopen seizoen maar 1x, uit bij PSV. Wat gewoon heel knap is over een heel seizoen. Die verliespot tegen Vitesse in de laatste wedstrijd nadat we al kampioen waren tel ik geeneens mee. Toen waren we nog in feestmodus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:23 schreef klaasweetalles het volgende: [..] [ link | afbeelding ] zie eindstrand vorig seizoen vorig seizoen verloor je 2x en 7 keer gelijk daar zitten we nog lang niet aan
Dat zei ik eerder al, maar ik wil het best herhalen voor je hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind dit rubriekje van jou ronduit kut.
Maar vertel. Wat heeft Slot precies verkeerd gedaan vandaag?
Ik moest ook wel een beetje lachen ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:43 schreef fetX het volgende:
Spelers mentaal fit krijgen
wat lees ik hier
Zeker niet, fouten mogen benoemd worden. Maar jij schiet vaak door naar het uiterste dat Slot er helemaal niks van kan en nog erger is dan Mario Been en Jaap Stamquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Dat het in zijn algemeenheid ontzettend goed gaat de afgelopen 2 jaar betekend toch niet dat hij immuun is voor kritiek als hij eens wat fout doet. Wat een rare en gevaarlijke logica.
De enige die mentaal niet fit is ben jij met je infantiele gelul.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder al, maar ik wil het best herhalen voor je hoor.
Hij heeft spelers mentaal niet fit gekregen, wat vanaf de eerste tot de laatste minuut echt heel pijnlijk zichtbaar was.
Nou, dat dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:43 schreef fetX het volgende:
Spelers mentaal fit krijgen
wat lees ik hier
PSV staat op dit moment kansloos achter tegen een degradatiekandidaat, dus laten we nog maar geen conclusies trekkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onzin. PSV gaat zeker nog punten verspelen, maar Feyenoord ook. De vraag is of PSV nog zeven punten meer gaat verspelen dan Feyenoord. Alles kan in voetbal, maar die kans is gezien de selectie van PSV en de weerstand in de eredivisie buitengewoon klein.
PSV gaat vandaag makkelijk winnen met twee doelpunten verschil. Ajax heeft te weinig kwaliteit om het voorin af te maken en achterin is het niveau KKD.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV staat op dit moment kansloos achter tegen een degradatiekandidaat, dus laten we nog maar geen conclusies trekken
Ik zou maar niet te vroeg juichen, het staat alweer gelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV staat op dit moment kansloos achter tegen een degradatiekandidaat, dus laten we nog maar geen conclusies trekken
Feyenoord tweede, Ajax degraderen neem ik ook wel genoegen mee, je kan niet elk jaar kampioen wordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te vroeg juichen, het staat alweer gelijk.
De verdediging van PSV is ook knudde. Dat elftal is aanvallend goed maar verder valt het tegen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV gaat vandaag makkelijk winnen met twee doelpunten verschil. Ajax heeft te weinig kwaliteit om het voorin af te maken en achterin is het niveau KKD.
Ajax eindigt echt nog wel linkerrijtje, gewoon hopen op puntverlies voor PSV vandaagquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feyenoord tweede, Ajax degraderen neem ik ook wel genoegen mee, je kan niet elk jaar kampioen worden
PSVquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk heb ik ongeveer net zo'n hekel aan Twente als aan Ajax.
Wat een ongelofelijke kut club. Met dat kut publiek. Hopelijk gaan ze failliet.
Buiten de top 5 is alles knudde dit jaar. Ajax staat er binnen een paar weken ook gewoon weer bij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
De verdediging van PSV is ook knudde. Dat elftal is aanvallend goed maar verder valt het tegen.
Alleen heb je helaas weinig teams die er gebruik van kunnen maken.
Eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk heb ik ongeveer net zo'n hekel aan Twente als aan Ajax.
Wat een ongelofelijke kut club. Met dat kut publiek. Hopelijk gaan ze failliet.
Waarbij? Die hebben al zoveel punten verloren die gaan echt niet meer meedoen om een titel. Uiteindelijk worden die wel 5e jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Buiten de top 5 is alles knudde dit jaar. Ajax staat er binnen een paar weken ook gewoon weer bij.
Bij de top 5, ik verwacht niet direct dat ze heel snel top 3 staan nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarbij? Die hebben al zoveel punten verloren die gaan echt niet meer meedoen om een titel. Uiteindelijk worden die wel 5e ja
Dat moet ook wel, kijk dat ze even 17e stonden is leuk leedvermaak. Maar na de top 4 stelt de rest niks voor van de eredivisie. Traditionele subtoppers als Vitesse, Utrecht, Heerenveen geven niet thuis en zijn walgelijk slecht en de strijd om plek 5 gaat nu tussen Go Ahead, Excelsior en Sparta. Teams die normaal onderaan staan. Zelf een gemankeerd Ajax gaat nog makkelijk 5e worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij de top 5, ik verwacht niet direct dat ze heel snel top 3 staan nee.
Nee daarom en juist daar maak ik me wel wat zorgen om. Een potje als vandaag moet altijd in een gelijkspel eindigen want zelfs Twente gaat niet heel veel verliezen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, kijk dat ze even 17e stonden is leuk leedvermaak. Maar na de top 4 stelt de rest niks voor van de eredivisie. Traditionele subtoppers als Vitesse, Utrecht, Heerenveen geven niet thuis en zijn walgelijk slecht en de strijd om plek 5 gaat nu tussen Go Ahead, Excelsior en Sparta. Teams die normaal onderaan staan. Zelf een gemankeerd Ajax gaat nog makkelijk 5e worden.
Twente maak ik me geen zorgen over, die eindigen gewoon weer op ruime achterstand van de top. Die verliezen echt vaak genoeg punten nog straks. AZ idem, die houden het langer vol, eindigen dichterbij dan Twente en mogen zoals elk seizoen traditioneel weer een aantal weken op nr1 staan, maar over een heel seizoen gewoon te weinig kwaliteit en een te smalle bank. Gaat echt tussen PSV en Feyenoord hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee daarom en juist daar maak ik me wel wat zorgen om. Een potje als vandaag moet altijd in een gelijkspel eindigen want zelfs Twente gaat niet heel veel verliezen.
[..]
Arne heeft de spelers vandaag niet goed geprepareerd aan de start weten te krijgen, terwijl dat toch echt een van zijn taken is. Wat dat betreft mag hij lekker in de spiegel gaan kijken. 3 gigantische miskleunen van Slot hebben je nu al een achterstand van 7 punten op PSV opgeleverd.Misschien blijft het wel gewoon 4 punten. Ajax is de betere in Eindhoven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is zo onvoorspelbaar als voetbal, zo blijkt maar weer.
Ach had iemand verwacht dat dit kansloze Ajax punten zou pakken tegen PSV?quote:
Nee, daar was het niet voor, zat weer eens in het verkeerde topic.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach had iemand verwacht dat dit kansloze Ajax punten zou pakken tegen PSV?
Dat ze al twee goals tegen krijgen en zo dramatische eerste helft spelen moet al hoop genoeg geven
Gaat voorlopig nog wel zo blijven. Voorlopig even richten op plek 2.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:58 schreef WethouderHekking het volgende:
Toch 7 punten![]()
Dat is wel een probleem.
Twente was echt goed vandaag ik sluit niet uit dat PSV daar ook punten tegen gaat verspelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Mensen die dachten dat Ajax van PSV ging winnen, lol.
Ramalho kan er echt geen kut van, maar ze hebben aanvallend en op het middenveld zo veel klasse dat ze praktisch ieder team in de Eredivisie kunnen wegblazen zonder zich serieus in te spannen. Een kwartiertje aanzetten en ze hebben er al weer 3 inliggen.
Zet die eerste plek nou toch gewoon uit je hoofd, die is echt vergeven.
Zo goed was Twente niet joh, Feyenoord was vooral onthutsend zwak.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Twente was echt goed vandaag ik sluit niet uit dat PSV daar ook punten tegen gaat verspelen.
Dat Ajax is wel zo walgelijk slecht ook.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:00 schreef Pistolero het volgende:
Mensen die dachten dat Ajax van PSV ging winnen, lol.
Ramalho kan er echt geen kut van, maar ze hebben aanvallend en op het middenveld zo veel klasse dat ze praktisch ieder team in de Eredivisie kunnen wegblazen zonder zich serieus in te spannen. Een kwartiertje aanzetten en ze hebben er al weer 3 inliggen.
Zet die eerste plek nou toch gewoon uit je hoofd, die is echt vergeven.
Viel allemaal wel mee. Ze deden het slim maar aanvallend was het ook erg pover.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Twente was echt goed vandaag ik sluit niet uit dat PSV daar ook punten tegen gaat verspelen.
Daarmee doe je ze tekort.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel allemaal wel mee. Ze deden het slim maar aanvallend was het ook erg pover.
Ik was niet zo onder de indruk van Twente zoals sommigen hier. Druk zetten deden ze inderdaad aardig maar ik vond vooral Feyenoord niet onder druk uit voetballen zoals ze dat normaal wel kunnen. Veel verkeerde keuzes ook. Lange ballen terwijl kort spelen gewoon mogelijk was. Aanvallend slecht uitspelen…quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarmee doe je ze tekort.
Er zijn toch maar weinig teams die succesvol zo hoog druk zetten tegen Feyenoord zonder achterin volledig open huis te geven.
Eens, vergelijk dit eens met de wedstrijden tegen Lazio en Atletico. Toen voetbalden ze wel onder de druk uit, bleven geduldig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik was niet zo onder de indruk van Twente zoals sommigen hier. Druk zetten deden ze inderdaad aardig maar ik vond vooral Feyenoord niet onder druk uit voetballen zoals ze dat normaal wel kunnen. Veel verkeerde keuzes ook. Lange ballen terwijl kort spelen gewoon mogelijk was. Aanvallend slecht uitspelen…
Terecht verloren hoor daar niet van maar ook vooral door onszelf.
Hancko en Geertruida vond ik vandaag ook helemaal niet goed spelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:30 schreef Kerftminister het volgende:
Vond het vooral schrikbarend hoe Ugalde en later Van Wolfswinkel zoveel ruimte kreeg om elke diepe bal van Twente rustig aan te nemen, er was echt nauwelijks druk op de bal. Waar ligt dat dan aan vraag ik me af?
Instelling.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:30 schreef Kerftminister het volgende:
Vond het vooral schrikbarend hoe Ugalde en later Van Wolfswinkel zoveel ruimte kreeg om elke diepe bal van Twente rustig aan te nemen, er was echt nauwelijks druk op de bal. Waar ligt dat dan aan vraag ik me af?
Concentratie? Vermoedheid? Of gewoon een off day?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:30 schreef Kerftminister het volgende:
Mentaliteit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:30 schreef Kerftminister het volgende:
Is doorgaans een prima manier om voetballende betere ploegen te bespelen. Normaal zou je dan nog kunnen winnen op individuele kwaliteit, maar op Stengs na was er zo ongeveer niemand die zijn niveau haalde vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Nu denk ik überhaupt wel dat de enige zwakte van dit Feyenoord al een paar jaar hetzelfde is, tegen ploegen spelen die alles compleet proberen te ontregelen, irritant lopen doen, tijdrekken vanaf het begin. Dit jaar Twente al, vorig jaar Ajax in de beker, afgelopen jaren Vitesse, Roma. Speelden allemaal op dezelfde manier.
Klopt ook, dat is een stukje volwassenheid. Als je als ploeg weet dat je voetballend beter bent en vooral ook wilt voetballen, moet je gewoon rustig blijven tegen dit soort ontregelende teams en je niet uit de tent laten lokken en uit je spel laten halenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Nu denk ik überhaupt wel dat de enige zwakte van dit Feyenoord al een paar jaar hetzelfde is, tegen ploegen spelen die alles compleet proberen te ontregelen, irritant lopen doen, tijdrekken vanaf het begin. Dit jaar Twente al, vorig jaar Ajax in de beker, afgelopen jaren Vitesse, Roma. Speelden allemaal op dezelfde manier.
Volgens mij was dat een redelijk vooropget plan van die trainer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik was niet zo onder de indruk van Twente zoals sommigen hier. Druk zetten deden ze inderdaad aardig maar ik vond vooral Feyenoord niet onder druk uit voetballen zoals ze dat normaal wel kunnen. Veel verkeerde keuzes ook. Lange ballen terwijl kort spelen gewoon mogelijk was. Aanvallend slecht uitspelen…
Terecht verloren hoor daar niet van maar ook vooral door onszelf.
Tijd voor een psycholoog op de bank.quote:
Ik had het over Feyenoord die juist vaak voor de lange bal koos terwijl er zat andere opties waren. Vandaag was een grabbelton van verkeerde keuzes, spelers die hun niveau niet haalden en een Twente wat er bovenop zat. Dan loop je tegen een (terechte) zeperd aan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een redelijk vooropget plan van die trainer.
https://www.twentefans.nl(...)el-iets-op-gevonden/
Maar dan nog moet je wel de kwaliteit hebben om het uit te voeren en die hadden ze.
Kan je zeggen Feyenoord was zwak maar heb dit seizoen nog geen wedstrijden gezien waar onze backs überhaupt onder druk werden gezet door een tegenstander. Niet in de competitie en niet Europees.
Die lange bal steeds kwam omdat we tot diep op eigen helft onder druk werden gezet. Normaliter laat een tegenstander ons het spel maken en dan komen er vanzelf kansen, kan vermoeidheid zijn of een slechte dag maar ze leken daar ook niet lekker op te kunnen anticiperen. Enige grote verwijt dat je Feyenoord kan maken is dat op een gegeven moment toen Twente duidelijk vermoeid raakte ze niet iets meer opportunistisch zijn gaan spelen. Al probeerde Slot dat wel o.a. door Ueda te brengen, maar Twente speelde heel slim en was ik bij balverlies dan nog steeds zeer dreigend waardoor je niet zo'n typische Slotfase kreeg zoals je vorig jaar regelmatig zag tegen zwakke broeders die compleet vastgezet werden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had het over Feyenoord die juist vaak voor de lange bal koos terwijl er zat andere opties waren. Vandaag was een grabbelton van verkeerde keuzes, spelers die hun niveau niet haalden en een Twente wat er bovenop zat. Dan loop je tegen een (terechte) zeperd aan.
Maar als spelers van ons hun niveau haalden vandaag hadden we hier gewonnen. Want zo goed was Twente ook weer niet.
Hier ben ik het dus niet mee eens, want er waren zat andere opties in plaats van de lange bal en Feyenoord is normaal juist best goed in staat om onder die druk uit te voetballen. Wat je ook op een hoger Europees niveau ziet. Maar als spelers hun niveau niet halen + druk van de tegenstander (wat het niet makkelijker maakt) krijg je dit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Die lange bal steeds kwam omdat we tot diep op eigen helft onder druk werden gezet. Normaliter laat een tegenstander ons het spel maken en dan komen er vanzelf kansen, kan vermoeidheid zijn of een slechte dag maar ze leken daar ook niet lekker op te kunnen anticiperen.
Gefeliciteerd. Zou wel prettig zijn als jullie ook nog wat punten in Europa halen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk die buffer van 7 punten , Feyenoord mag Niks meer verspillen de komende weken
Feyenoord heeft ook geen lastig programma gehad. En in deze eredivisie is er buiten de top4 geen moeilijk programma.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad
nog niet tegen az twente of feyenoord gespeeld
kijken heo ze zicht daar tegen gaan houden
het is een vertekend beeld van de werkelijkheid op dit moment
Europa is bijzaak dit seizoenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Zou wel prettig zijn als jullie ook nog wat punten in Europa halen.
Waarom post je dat hier? Ga dan naar 't psv topic, ik snap dit nooit zo goed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk die buffer van 7 punten , Feyenoord mag Niks meer verspillen de komende weken
Beetje banter, Feyenoorders hadden een grote bekquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom post je dat hier? Ga dan naar 't psv topic, ik snap dit nooit zo goed.
Omdat PSVCL een klapdebiel is die enkel komt om te zuigen. Op het PSV-forum is ie permanent verbannen (lol)quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom post je dat hier? Ga dan naar 't psv topic, ik snap dit nooit zo goed.
Ik vind AZ echt matig dit seizoen. Die moeten we echt pakken, zeker thuis.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:00 schreef Elan het volgende:
Als AZ nou zo blijft zou erg mooi zijn met Feyenoord - AZ over 2 weken kunnen we daar in elk geval overheen.
Daar maak ik mij niet zo druk om eigenlijk. Wat Twente deed was heel lastig voor ons, én dan hebben we een slechte dag én we komen snel wat ongelukkig achter. En dan nog hadden we genoeg kansen om hier iets uit te halen eigenlijk, alhoewel ik de nederlaag verdiend vind.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind AZ echt matig dit seizoen. Die moeten we echt pakken, zeker thuis.
Titel missen zou jammer zijn maar een tweede plek zou dit jaar een stuk meer als 'prijs' voelen dan voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind AZ echt matig dit seizoen. Die moeten we echt pakken, zeker thuis.
Met deze selectie moet je eigenlijk wel kampioen kunnen worden, maar goed. Tweede plek moet echt op z’n minst anders heb je gewoon gefaald. Alles voor die CL centen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Titel missen zou jammer zijn maar een tweede plek zou dit jaar een stuk meer als 'prijs' voelen dan voorgaande seizoenen.
We zijn al te vaak genaaid door Higler.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom gaat het hier niet om hét moment van de wedstrijd? Schandalige beslissing van Higler dat hij geen penalty gaf bij een 1-0 stand. Net nog even teruggekeken, bizar.
Compleet schandalig natuurlijk, zelfs geen sprankje twijfel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:06 schreef Haringkop het volgende:
Geïrriteerd door het slechte spel vond ik vanmiddag geen strafschop, maar zo in de herhaling is wel absurd dat dit gewoon bestraft is gebleven:
https://x.com/collinabant(...)1GGO6_pcqLvIjhPxIc7w
Gimenez is iedere keer vogelvrij in de Grolsch Veste..
quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:06 schreef Haringkop het volgende:
Geïrriteerd door het slechte spel vond ik vanmiddag geen strafschop, maar zo in de herhaling is wel absurd dat dit gewoon bestraft is gebleven:
De duistere dealtjes van Pröpper. Net als die handsbal vorig jaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:06 schreef Haringkop het volgende:
Omdat we ervan uitgaan dat we op eigen kracht kunnen winnen, of in elk geval ons spel kunnen spelen. Dat blijven hangen op een (onterechte) beslissing van de scheids en daar de schuld leggen voor puntverlies is meer iets voor de pre-Slot periode.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom gaat het hier niet om hét moment van de wedstrijd? Schandalige beslissing van Higler dat hij geen penalty gaf bij een 1-0 stand. Net nog even teruggekeken, bizar.
Uiteindelijk verlies doordat vanaf het eerste moment niet goed staat. Ik vond de opstelling na afgelopen woensdag wel logisch, maar we brachten onszelf in de problemen, te weinig afspeel opties voorin waardoor Wieffer en Zerrouki alleen maar liepen te kutten. Tweede helft stond dat veel beter, maar zag je vaak ook de haast in de passing waardoor er te snel de lange bal werd gekozen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Je moet idd eerst naar jezelf kijken, maar zulke overduidelijke fouten zouden toch een inkoppertje voor de VAR moeten zijn. Vreemd dat dit nu al een paar niet het geval is. Op het middenveld wordt 100% een overtreding gefloten omdat de verdediger te laat is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Omdat we ervan uitgaan dat we op eigen kracht kunnen winnen, of in elk geval ons spel kunnen spelen. Dat blijven hangen op een (onterechte) beslissing van de scheids en daar de schuld leggen voor puntverlies is meer iets voor de pre-Slot periode.
Die herhaling werd vrij snel getoond. Gigantische blunder.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:11 schreef fetX het volgende:
Vond het vanmiddag ook niks, maar na een paar keer dit terug te hebben gezien is het vrij bizar dat hier geen pingel voor wordt gegeven inderdaad. Zo’n VAR kan hier toch ook gewoon drie keer naar kijken?
Hij had vandaag al drie gele kaarten verdiend. Het blijft bijzonder dat sommige spelers compleet in de blinde vlek zitten van de scheidsrechters.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De duistere dealtjes van Pröpper. Net als die handsbal vorig jaar.
Je krijgt een compleet andere wedstrijd, wanneer Feyenoord op 1-1 komt op dat moment. Je vraagt je idd af hoe zo’n moment kan missen. En het mooie is wel dat Higler een corner geeft, maar dat daarna wel corrigeert (na contact met de VAR?) naar een achterbal…quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:24 schreef Middelpunt het volgende:
Niet om dit nu als hoofd reden voor het verlies te noemen (Hoewel het natuurlijk wel heel anders was gelopen als we daar een penalty hadden gehad en Twente met 10 man verder moest), maar er moet toch gewoon een statement komen van de knvb dat deze VAR de rest van het seizoen een positie elders krijgt? Hoe kan je in godsnaam zoiets missen als je alle beelden tot je beschikking hebt? Dan ben je of blind, of partijdig. In beide gevallen ongeschikt in elk geval.
Dat is waarschijnlijk de oorzaak van de blunder. Higler vraagt aan de VAR: Achterbal of corner?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je krijgt een compleet andere wedstrijd, wanneer Feyenoord op 1-1 komt op dat moment. Je vraagt je idd af hoe zo’n moment kan missen. En het mooie is wel dat Higler een corner geeft, maar dat daarna wel corrigeert (na contact met de VAR?) naar een achterbal…
Volgens mij was er zelfs nog overleg tussen Higler en VAR over exact dit moment.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de oorzaak van de blunder. Higler vraagt aan de VAR: Achterbal of corner?
De VAR let niet meer op het inkomen van Pröpper en alleen op het balcontact.
Mwah, redelijk cruciaal moment van deze wedstrijd. Net als thuis tegen Fortuna waar de VAR ook niet ingrijpt op een overtreding op een doorgebroken Gimenez.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs nog overleg tussen Higler en VAR over exact dit moment.
Maar lekker boeiend verder.
Ach. Dit soort dingen gebeuren. De volgende keer hebben we de VAR weer een keer mee op een onbegrijpelijke moment.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, redelijk cruciaal moment van deze wedstrijd. Net als thuis tegen Fortuna waar de VAR ook niet ingrijpt op een overtreding op een doorgebroken Gimenez.
Feyenoord moet vooral kijken waar het mis gaat in dit soort wedstrijden, dan is dit idd niet mee boeiend maar je mist nu wel heel belangrijke punten door nalaten van de VAR.
Vorig jaar waren er ook dat soort momenten maar werd het gelukkig nog aardig goedgemaakt de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Ja, Feyenoord was intens kut vandaag, maar dit soort fouten van de VAR kosten je gewoon punten.
Vrij raar om daar dan zo je schouders over op te halen. Het kan je aan het einde van de rit bij wijze van spreken de titel hebben gekost.
Die wetmatigheid geloof ik niet zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Dit soort dingen gebeuren. De volgende keer hebben we de VAR weer een keer mee op een onbegrijpelijke moment.
Feyenoord kwam gewoon tekort vandaag.
Het was vorig jaar wel zo, toen waren er de tweede seizoenshelft wel wat mazzeltjes met de scheids. Maar zeker geen wetmatigheid inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die wetmatigheid geloof ik niet zo.
Dat laatste stelt ook niemand ter discussie, neemt ook niet weg dat je wel gewoon mag krijgen waar je volgens de spelregels recht op hebt.
Blijft toch eigenlijk bizar dat de scheidsrechters, ondanks de VAR, nog bijna wekelijks fouten maken die ploegen punten kosten of juist opleveren. En het wordt nog normaal gevonden ook onder de noemer van Tsja, hoort erbij'. Als je er bij stil gaat staan hebben de scheidsrechters best wel schandalig veel invloed op het bepalen van de uitslagen en eindstand.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die wetmatigheid geloof ik niet zo.
Dat laatste stelt ook niemand ter discussie, neemt ook niet weg dat je wel gewoon mag krijgen waar je volgens de spelregels recht op hebt.
Ik verbaas mij ook over een totaal gebrek aan focus bij de VAR ja. Dit is een schande.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijft toch eigenlijk bizar dat de scheidsrechters, ondanks de VAR, nog bijna wekelijks fouten maken die ploegen punten kosten of juist opleveren. En het wordt nog normaal gevonden ook onder de noemer van Tsja, hoort erbij'.
En ik geloof inderdaad ook niet in die wetmatigheid dat onder aan de streep de foute beslissingen die in je voordeel waren weg te strepen zijn door degene die in je nadeel waren.
jij gaat nog wel een toontje lager zingen vriendquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beetje banter, Feyenoorders hadden een grote bek
Het is niet dat ik hier zo ziedend van word als die handsbal van vorig jaar in ieder geval.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:11 schreef fetX het volgende:
Vond het vanmiddag ook niks, maar na een paar keer dit terug te hebben gezien is het vrij bizar dat hier geen pingel voor wordt gegeven inderdaad. Zo’n VAR kan hier toch ook gewoon drie keer naar kijken?
Eens hoor, maar je kan er lang en breed over lullen, het is nou eenmaal kut. Dat blijft het ook gewoon, dus redelijk verspilde moeite er veel aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:43 schreef fetX het volgende:
Het ‘alles trekt aan het einde van het seizoen weer gelijk’ is zo’n onzin.
Dat geldt eigenlijk voor alles wat we hier besprekenquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens hoor, maar je kan er lang en breed over lullen, het is nou eenmaal kut. Dat blijft het ook gewoon, dus redelijk verspilde moeite er veel aandacht aan te besteden.
Wat heeft vorig seizoen met vandaag te maken? Los van dat het allemaal wel meeviel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Dat gebedel om die pingel is echt gênant. Je hebt zeker vorig jaar echt wel een paar héle belangrijke cadeautjes gehad.
Dat wat @onlogisch zegt helemaal klopt. De cadeautjes en momenten in je nadeel heffen elkaar prima op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat heeft vorig seizoen met vandaag te maken? Los van dat het allemaal wel meeviel.
Alleen over een hele lange periode wanneer de N groot genoeg is. Verder is die uitspraak onzin.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat wat @:onlogisch zegt helemaal klopt. De cadeautjes en momenten in je nadeel heffen elkaar prima op.
Wat zit je dan te doen ook als VAR. Duidelijker kan je ze niet krijgen ook. Nu is het niet de reden, en geen excuus, voor de nederlaag want daarvoor speelden wij zelf ook te matig. Maar dit zijn wel belangrijke momenten. Op 1-1 komen en tegen 10 man moeten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het meteen al een pingel. Pröpper is overduidelijk te laat en speelt niet eens de bal.
Nu ik de overtreding vaker heb teruggezien vind ik het eigenlijk zelfs direct rood.
Onvoorstelbaar dat een VAR hier niet ingrijpt ook.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen over een hele lange periode wanneer de N groot genoeg is. Verder is die uitspraak onzin.
Maar goed, statistiek is niet voor iedereen weggelegd.
? We spelen juist heel stabiel al dit seizoen. Dit is de eerste echt matige wedstrijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Focussen op plek 2 lijkt mij een realistische doelstelling met dit team. Heel veel leuke spelers en enorm veel potentieel, maar het is bij vlagen erg onstabiel.
Welke cadeaus dan afgelopen seizoen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Dat gebedel om die pingel is echt gênant. Je hebt zeker vorig jaar echt wel een paar héle belangrijke cadeautjes gehad.
Sparta eerste helft was ook wel heel matig. Fortuna was ook niet goed maar die had alsnog gewonnen moeten worden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:08 schreef alopio het volgende:
[..]
? We spelen juist heel stabiel al dit seizoen. Dit is de eerste echt matige wedstrijd
De uitspraak slaat sowieso kant noch wal. Met die redenatie kan je helemaal nergens meer over lullen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Welke cadeaus dan afgelopen seizoen?
En buiten dat, mag je dan nooit meer wat zeggen? Dan geld dat voor elke club toch? Feit is dat het gewoon een belangrijk moment in de wedstrijd is. Of je dan daardoor punten pakt moet je maar afwachten, maar het was wel gewoon duidelijk een pingel.
Sparta was idd matig, Fortuna gewoon een rare wedstrijd met die snelle rode kaart. Maar dit elftal is verder juist heel stabiel en volwassen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Sparta eerste helft was ook wel heel matig. Fortuna was ook niet goed maar die had alsnog gewonnen moeten worden.
Vind ons over het gehele seizoen eigenlijk ook erg stabiel. Ook als je Europees meeneemt.
Het komt gewoon wat kinderachtig over als je een verliespartij zo benadert. Calimero zouden sommigen zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Welke cadeaus dan afgelopen seizoen?
En buiten dat, mag je dan nooit meer wat zeggen? Dan geld dat voor elke club toch? Feit is dat het gewoon een belangrijk moment in de wedstrijd is. Of je dan daardoor punten pakt moet je maar afwachten, maar het was wel gewoon duidelijk een pingel.
Maar er is helemaal niemand die zegt dat we daardoor hebben verloren. Zo ongeveer het hele topic vindt het een terechte nederlaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het komt gewoon wat kinderachtig over als je een verliespartij zo benadert. Calimero zouden sommigen zeggen.
Accepteer ‘m gewoon, elders in het seizoen krijg je er weer 1 mee. En door.
Het ging meer over de laatste zin. Dat gaf Onlogisch al aan en daar reageerde jij als eerste op. Ik vond dat ie wel gelijk had. Maar ik denk niet dat we het eens worden, dus laat lekker gaan joh.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar er is helemaal niemand die zegt dat we daardoor hebben verloren. Zo ongeveer het hele topic vindt het een terechte nederlaag.
Dus wat kraam je nou allemaal voor onzin uit?
Ja, die uitspraak is dus aantoonbaar niet waar. Maar we gaan het daar inderdaad niet over eens wordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ging meer over de laatste zin. Dat gaf Onlogisch al aan en daar reageerde jij als eerste op. Ik vond dat ie wel gelijk had. Maar ik denk niet dat we het eens worden, dus laat lekker gaan joh.
Altijd wel een leuk klemmetje, een aantoonbaar foute opmerking maken die door anderen gecorrigeerd wordt, en vervolgens doen dat corrigeren gelijk staat aan klagen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
De uitspraak slaat sowieso kant noch wal. Met die redenatie kan je helemaal nergens meer over lullen.
Het probleem met de VAR is de vereiste zekerheid. Bij de bonden willen ze alleen honderd procent fouten corrigeren. En laten we eerlijk zijn, dat lukt ook wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijft toch eigenlijk bizar dat de scheidsrechters, ondanks de VAR, nog bijna wekelijks fouten maken die ploegen punten kosten of juist opleveren. En het wordt nog normaal gevonden ook onder de noemer van Tsja, hoort erbij'. Als je er bij stil gaat staan hebben de scheidsrechters best wel schandalig veel invloed op het bepalen van de uitslagen en eindstand.
En ik geloof inderdaad ook niet in die wetmatigheid dat onder aan de streep de foute beslissingen die in je voordeel waren weg te strepen zijn door degene die in je nadeel waren. Dat is echt je reinste onzin.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij gaat nog wel een toontje lager zingen vriend
Welnee joh. Ben je aan het trollen? Net een mooie serie gehad, veel doelpunten voor en nog steeds maar 8 tegen. Het is teleurstellend dat je je laat aftroeven door een subtopper, maar er zijn nog zoveel wedstrijden te spelen. Merkwaardig wanneer mensen nu al het kampioenschap opgeven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Focussen op plek 2 lijkt mij een realistische doelstelling met dit team. Heel veel leuke spelers en enorm veel potentieel, maar het is bij vlagen erg onstabiel.
Het komt vooral over dat jij niet leest, niemand wijd hier de nederlaag aan, wel dat het een belangrijk moment in de wedstrijd is. Als je dat al niet mag bespreken kan je dus net zogoed álle topic’s dichtgooienquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het komt gewoon wat kinderachtig over als je een verliespartij zo benadert. Calimero zouden sommigen zeggen.
Accepteer ‘m gewoon, elders in het seizoen krijg je er weer 1 mee. En door.
Ik vond het ook een strafschop. Higler vervulde de rol van een ouderwetse 'thuisfluiter' Vreemd dat er gewoon werd doorgespeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het meteen al een pingel. Pröpper is overduidelijk te laat en speelt niet eens de bal.
Nu ik de overtreding vaker heb teruggezien vind ik het eigenlijk zelfs direct rood.
Onvoorstelbaar dat een VAR hier niet ingrijpt ook.
Kom op, laten we voorlopig ajb het kampioenschap gewoon uit ons hoofd zetten, 7 punten is gewoon een enorm gat. Zeker als je bedenkt dat wij zelf ook echt niet onze resterende 24 wedstrijden allemaal gaan winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Welnee joh. Ben je aan het trollen? Net een mooie serie gehad, veel doelpunten voor en nog steeds maar 8 tegen. Het is teleurstellend dat je je laat aftroeven door een subtopper, maar er zijn nog zoveel wedstrijden te spelen. Merkwaardig wanneer mensen nu al het kampioenschap opgeven.
PSV draait goed maar ik vind het onzinnig om nu al het kampioenschap vaarwel te zeggen. Het is bijna net zo vervelend als de media die Gimenez na iedere wedstrijd naar een transfer schrijven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op, laten we voorlopig ajb het kampioenschap gewoon uit ons hoofd zetten, 7 punten is gewoon een enorm gat. Zeker als je bedenkt dat wij zelf ook echt niet onze resterende 24 wedstrijden allemaal gaan winnen.
Willen wij dat gat van 7 punten goedmaken moet PSV al gauw een punt of 15 laten liggen dit seizoen.
Dat zou kunnen, maar veel meer zie ik PSV niet verspelen dit seizoen.
2e plaats lijkt me realistischer en moeten we natuurlijk vol voor gaan. Lijkt me goed haalbaar. Moet eigenlijk ook wel met onze selectie.
Dat denk ik ook, inderdaad. Maar ik verwacht ook dat PSV daar zeker punten gaat verspelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de vier potjes na de interlandbreak moet PSV op bezoek bij Twente, Feyenoord en AZ. Inclusief druk Europees programma.
Als ze dan nog ruim voorstaan op ons, gaat het heel moeilijk worden inderdaad.
fetX schopt @Buitendam het topic uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:59 schreef fetX het volgende:
Laten we nog even 5 jaar teruggaan en beslissen of we dan iets mogen zeggen over een situatie waar overduidelijk een verkeerde beslissing is genomen.
Tsjah, je kan op twee manieren naar kijken. Na tien wedstrijden een gat van zeven punten is teveel, aan de andere kant kan je pas de balans opmaken rond de winterstop.quote:
Oh, maar ik ga er ook niet van uit dat mensen die nederlaag aan dat ene moment wijden. Ik ging mee met onlogisch zijn redenatie. Je krijgt ‘m een keer mee en een keer tegen. Meer niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Het komt vooral over dat jij niet leest, niemand wijd hier de nederlaag aan, wel dat het een belangrijk moment in de wedstrijd is. Als je dat al niet mag bespreken kan je dus net zogoed álle topic’s dichtgooien
Ik heb nog steeds vooral focus op de titel, op de lange adem kan ik mij nog altijd niet voorstellen dat AZ en Twente ons gaan inhalen. We hebben de beste selectie dus met alles minder zou ik uiteindelijk ontevreden zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, inderdaad. Maar ik verwacht ook dat PSV daar zeker punten gaat verspelen.
Voor ons is het zaak dat we in ieder geval die punten tegen AZ gaan pakken (ervan uitgaande dat we de rest winnen, op wellicht PSV na).
Als je hem uit verliest bij Twente, win je hem thuis sowieso wel. Dat heft elkaar op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga er ook niet van uit dat mensen die nederlaag aan dat ene moment wijden. Ik ging mee met onlogisch zijn redenatie. Je krijgt ‘m een keer mee en een keer tegen. Meer niet.
Ben echt totaal niet meer bezig met de titel na vandaag, misschien gaat het weer een beetje leven als PSV ergens punten laat liggen en wij alles winnen voor ze in december naar De Kuip komen. Winnen ook zo bizar makkelijk wedstrijden zelfs zonder hun beste speler.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de vier potjes na de interlandbreak moet PSV op bezoek bij Twente, Feyenoord en AZ. Inclusief druk Europees programma.
Als ze dan nog ruim voorstaan op ons, gaat het heel moeilijk worden inderdaad.
Natuurlijk moet je die focus nog hebben. Kan nog alle kanten op. Het is alleen beetje wachten op PSV en zelf gewoon blijven gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vooral focus op de titel, op de lange adem kan ik mij nog altijd niet voorstellen dat AZ en Twente ons gaan inhalen. We hebben de beste selectie dus met alles minder zou ik uiteindelijk ontevreden zijn.
Dus tegen PSV en AZ moeten we winnen. En daar heb ik het volste vertrouwen in
Mwah, Twente en AZ doen het iets beter dan verwacht maar bovenin zijn nauwelijks onderlinge duels gespeeld die dit jaar extreem zwaar tellen. Wat meer gek is is dat Ajax, Utrecht, Vitesse, Heerenveen en het gedegradeerde Groningen allemaal totaal niet meer mee doen waardoor alles onder plek 4 brandhout is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben echt totaal niet meer bezig met de titel na vandaag, misschien gaat het weer een beetje leven als PSV ergens punten laat liggen en wij alles winnen voor ze in december naar De Kuip komen. Winnen ook zo bizar makkelijk wedstrijden zelfs zonder hun beste speler.
Plek 2 is lastig zat als je zelf niet van een directe concurrent voor die plek kan winnen. Ook wel ongekend dat zoveel clubs het zo goed doen bovenin, kan me geen seizoen herinneren dat 4 clubs het tegelijk zo goed doen. En dan waren er op voorhand nog een hoop hier die PSV al hadden afgeschreven
Nou, dan ben je er wel. Je gaat ‘m dit seizoen ook ergens nog een keer gelukkig meekrijgen. Nu pech, dan een cadeautje.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je hem uit verliest bij Twente, win je hem thuis sowieso wel. Dat heft elkaar op.
Het is wel een vrij bijzondere start hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Twente en AZ doen het iets beter dan verwacht maar bovenin zijn nauwelijks onderlinge duels gespeeld die dit jaar extreem zwaar tellen. Wat meer gek is is dat Ajax, Utrecht, Vitesse, Heerenveen en het gedegradeerde Groningen allemaal totaal niet meer mee doen waardoor alles onder plek 4 brandhout is.
Ik vind 23 uit 10 ook weinig indrukwekkend van ons. Zeven keer speel je een partij die je 99 van de 100 keer wint, en de drie moeizame partijen zijn op enige onfortuinlijke wijze allemaal puntverlies. Onze huidige stand is op de curve een flinke outlier naar beneden.
Vorig seizoen lieten we ook punten liggen tegen de kleintjes (Fortuna thuisquote:Sterker zelfs, gezien ons programma/ons spel presteren we qua puntenaantal zwaar onder ons kunnen.
Vooral vreemd als een VAR dan niet ingrijpt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een strafschop. Higler vervulde de rol van een ouderwetse 'thuisfluiter' Vreemd dat er gewoon werd doorgespeeld.
We lopen qua punten vergelijkbaar met vorig seizoen maar toen waren we de eerste seizoenshelft enorm matig en profiteerden we van de aftakeling van Ajax en een hoop bizarre miskleunen van PSV.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:12 schreef Elan het volgende:
Vorig seizoen lieten we ook punten liggen tegen de kleintjes (Fortuna thuis) en Twente uit eindigt meestal in een gelijk spel de laatste jaren. Alleen toen stonden we niet zo idioot ver op achterstand. Maar alsnog tweede moet wel lukken, als we directe plaatsing voor de CL mislopen zou ik wel viesmad zijn.
In ons eigen kampioensjaar in 2017 hadden we na 10 wedstrijden ook bijna 30 punten, volgens mij was de 10e wedstrijd de klassieker en speelden we gelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We lopen qua punten vergelijkbaar met vorig seizoen maar toen waren we de eerste seizoenshelft enorm matig en profiteerden we van de aftakeling van Ajax en een hoop bizarre miskleunen van PSV.
In 18/19 was het trouwens vergelijkbaar. Toen stond bij de winterstop PSV op 16-0-1 en Ajax op 15-1-1.
Ik werd echt gestoord van het nonchalante tikkie breed naar Hancko van hem.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:41 schreef Document1 het volgende:
Onbegrijpelijk in tijden van VAR maar het is niet anders. Gingen genoeg andere dingen fout. Vooral Geert speelde niet z’n beste pot.
Er waren dan ook weinig aanspeelbare opties iedere keer dus dan is het lange bal (en dat was inleveren aangezien de voorhoede nauwelijks balvast was) of tikkie breed. Trauner heeft dan nog de buitengewone kwaliteit om een linie over te slaan maar dat heeft Geert minder.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik werd echt gestoord van het nonchalante tikkie breed naar Hancko van hem.
Waarom is het een vertekend beeld? Blijkbaar is Feyenoord niet opgewassen tegen die ploegen. Daar is niks vertekends aan, maar gewoon de werkelijkheid. En daarnaast punten verloren tegen Sittard en Sparta, dus hoezo vertekend, PSV won daar wel van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad
nog niet tegen az twente of feyenoord gespeeld
kijken heo ze zicht daar tegen gaan houden
het is een vertekend beeld van de werkelijkheid op dit moment
Er is wel een reden te bedenken dat wedstrijden in augustus een vertekend beeld kunnen geven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom is het een vertekend beeld? Blijkbaar is Feyenoord niet opgewassen tegen die ploegen. Daar is niks vertekends aan, maar gewoon de werkelijkheid. En daarnaast punten verloren tegen Sittard en Sparta, dus hoezo vertekend, PSV won daar wel van.
En in de onderlinge ontmoeting in de JC schaal won PSV ook
Uiteraard. Maar niet de reden die onze grote vriend Klaas aangeeft. Die zoekt gewoon naar een excuus om bepaalde mindere prestaties te maskeren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is wel een reden te bedenken dat wedstrijden in augustus een vertekend beeld kunnen geven.
Klopt inderdaad. Ingraven heeft geen zin, dan combineren we ons er wel door.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgezien dat dit Feyenoord helemaal geen moeite heeft met ploegen die zich ingraven (hallo hoge scores)
Maar juist met ploegen die de druk er vol opzetten. Meteen ook het grootste verschil tussen het Feyenoord van vorig seizoen en dit seizoen. User Solispar lult dus uit zijn nek.
Overigens merk je ook dat spelers niet graag de bal naar Nieuwkoop spelen, in de winterstop moet er een rechts back bijkomen. Twee jaar geleden hadden we daar nog een jong talent, ben even zijn naam vergeten, maar blijkbaar is dat niet geworden wat ik had gehoopt. Bij Hartman kwam die klik toen wel.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:41 schreef Document1 het volgende:
Onbegrijpelijk in tijden van VAR maar het is niet anders. Gingen genoeg andere dingen fout. Vooral Geert speelde niet z’n beste pot.
Of hij ziet het nog niet zo zitten in Beelen, maar als ie nooit speelt kan ie ook niet wennen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er waren dan ook weinig aanspeelbare opties iedere keer dus dan is het lange bal (en dat was inleveren aangezien de voorhoede nauwelijks balvast was) of tikkie breed. Trauner heeft dan nog de buitengewone kwaliteit om een linie over te slaan maar dat heeft Geert minder.
Voor mijn gevoel had Beelen ook moeten invallen voor Zerrouki om dit op te vangen, achteraf begrijp ik niet zo dat Slot dit niet heeft gedaan. Wellicht vond hij dat een vervelend signaal na zijn goede wedstrijd van woensdag.
Feyenoord heeft het met Slot altijd moeilijk tegen ploegen die constant druk zetten, dat was vorig jaar in Eindhoven ook zo. Dat gaat dit jaar tegen PSV ook verdomde moeilijk worden. Als ze het middenveld vast zetten en druk geven op onze verdedigers, dan moeten we helemaal top zijn om daar onderuit te voetballen. Dan mis je inderdaad Trauner, jammer dat we die niet jonger kunnen maken. Hij heeft net meer rust aan de bal en dan is het fijn dat Geertruida ongestoord zijn ding kan doen en oplopen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom is het een vertekend beeld? Blijkbaar is Feyenoord niet opgewassen tegen die ploegen. Daar is niks vertekends aan, maar gewoon de werkelijkheid. En daarnaast punten verloren tegen Sittard en Sparta, dus hoezo vertekend, PSV won daar wel van.
Nieuwkoop komt gewoon te kort. Prima tegen de RKC’s van deze wereld maar tegen de bovenste uit de eredivisie en in Europa is het gewoon net niet. En eigenlijk, zelfs in de eredivisie maakt hij soms domme fouten zoals die kaart tegen Fortuna.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Overigens merk je ook dat spelers niet graag de bal naar Nieuwkoop spelen, in de winterstop moet er een rechts back bijkomen. Twee jaar geleden hadden we daar nog een jong talent, ben even zijn naam vergeten, maar blijkbaar is dat niet geworden wat ik had gehoopt. Bij Hartman kwam die klik toen wel.
Dat propper (dacht ik) geen 2e geel kreeg bij het omver kegelen van Gimenez snap ik ook niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die tackle op Santi is gewoon een strafschop. Als zon late tackle op het middenveld gebeurt is het is 11 van de 10 gevallen een vrije trap en sowieso een kaart.
Feyenoord begint altijd al met 1-0 achter als Higler fluit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Highler icm deze wedstrijd kon ook nooit goed gaan. Maar boven alles speelden we zelf matig, maar tegen Twente kan je een keer verliezen. Dat Psv zo constant is komt eigenlijk weinig voor.
Maar die rode kaart tegen Fortuna was wel een beetje overtrokken hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Nieuwkoop komt gewoon te kort. Prima tegen de RKC’s van deze wereld maar tegen de bovenste uit de eredivisie en in Europa is het gewoon net niet. En eigenlijk, zelfs in de eredivisie maakt hij soms domme fouten zoals die kaart tegen Fortuna.
Het is wel altijd raak bij hem. Heb het gevoel dat hij altijd vreselijk slecht fluit bij ons en veel ook in ons nadeel. Vorig seizoen was hij dramatisch bij Sparta-uit en AZ-thuis, seizoen ervoor was hij belachelijk bij AZ-Feyenoord en verloren we zelfs iedere wedstrijd onder zijn leiding. Helpt ook niet dat hij vrijwel altijd relatief grote wedstrijden fluit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Feyenoord begint altijd al met 1-0 achter als Higler fluit.
Ik dacht dat hij zich wel ontwikkeld zou hebben in België, maar hij is nog steeds even matig. Had liever Pedersen gezien in zijn plaatsquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:20 schreef Document1 het volgende:
Ik denk dat Nieuwkoop een prima invaller is maar meer ook niet.
de komende maanden treft psv in de competitie feyenoord az en twentequote:Op maandag 30 oktober 2023 12:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dus Pedersen komt wss gewoon weer terug?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pedersen houdt inmiddels ook de bank warm dus nostalgische gevoelens laat ik achterwege.
Die rode kaart was overtrokken ja, maar feit blijft dat Nieuwkoop wel te vaak in dat soort situaties komt en te vaak domme overtredingen maakt. Tegen Lazio ook weerquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar die rode kaart tegen Fortuna was wel een beetje overtrokken hoor.
Die overtreding van Pröpper gisteren op Gimenez was een stuk harder en die krijgt helemaal niets.
Drie seizoenen lang met geen vaste basisplaats, dat gaan er niet veel doen, dus hij wilde vast ook weg.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Nieuwkoop komt gewoon te kort. Prima tegen de RKC’s van deze wereld maar tegen de bovenste uit de eredivisie en in Europa is het gewoon net niet. En eigenlijk, zelfs in de eredivisie maakt hij soms domme fouten zoals die kaart tegen Fortuna.
Pedersen was ook niet alles maar echt een stuk beter dan Nieuwkoop, pakte ook minder domme kaarten. Ik snap niet dat ze die zo makkelijk hebben laten gaan. Zeker niet als je er een nieuwkoop voor terughaalt. Wat mij betreft halen ze echt een goede back nog
Mwah, niet vrij duidelijk, hebben allebei duidelijk andere kwaliteiten, alhoewel ik begrijp dat je Nieuwkoop beter vindt omdat ie nou eenmaal meer met een bal kan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:53 schreef Pistolero het volgende:
Nieuwkoop is wel echt duidelijk een paar klassen beter dan Pedersen joh. Maar hij is nu blijkbaar het nieuwe pispaaltje geworden, tsja.
Pedersen terughalen hoeft van mij niet maar blijf erbij dat je moet versterken achterin deze winter. Trauner is te weinig inzetbaar, Nieuwkoop en Beelen zijn (nog) niet geschikt voor CL-niveau en bovendien niet stabiel genoeg en zo’n Lopez op rechtsback is gewoonweg gevaarlijk. Dit kan je wedstrijden kosten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Pedersen hoef ik echt niet terug. Dan gaan we misschien van een 5 (Nieuwkoop) weer terug naar een 6. Er moet gewoon flink geïnvesteerd worden in de verdediging komende zomer.
Eens, maar dan komen we weer terug op die eerdere discussie. Ik zou daarvoor dus niet overhaast flink in investeren voor een half jaartje.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedersen terughalen hoeft van mij niet maar blijf erbij dat je moet versterken achterin deze winter. Trauner is te weinig inzetbaar, Nieuwkoop en Beelen zijn (nog) niet geschikt voor CL-niveau en bovendien niet stabiel genoeg en zo’n Lopez op rechtsback is gewoonweg gevaarlijk. Dit kan je wedstrijden kosten.
Omdat Geertruida ook je natuurlijke vervanger is op LCV is een extra verdediger sowieso geen overbodige luxe.
Ik ga er van uit dat Feyenoord sowieso al intensief aan het scouten is voor die posities, dan moet je ook kijken wat er in de winter haalbaar is en dan zou ik dus geen middelen uitsluiten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar dan komen we weer terug op die eerdere discussie. Ik zou daarvoor dus niet overhaast flink in investeren voor een half jaartje.
Had hij vorig seizoen ook niet alle penalty’s tegen ons gegeven? Best bijzonder dat hij deze wedstrijd kreeg na de kritiek van vorig jaar.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel altijd raak bij hem. Heb het gevoel dat hij altijd vreselijk slecht fluit bij ons en veel ook in ons nadeel. Vorig seizoen was hij dramatisch bij Sparta-uit en AZ-thuis, seizoen ervoor was hij belachelijk bij AZ-Feyenoord en verloren we zelfs iedere wedstrijd onder zijn leiding. Helpt ook niet dat hij vrijwel altijd relatief grote wedstrijden fluit.
Maar het zal wel zijn omdat het een nogal pietluttige thuisfluiter is.
Alsof de knvb een vermogen tot zelfreflectie heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Had hij vorig seizoen ook niet alle penalty’s tegen ons gegeven? Best bijzonder dat hij deze wedstrijd kreeg na de kritiek van vorig jaar.
Dat is al meer dan twee seizoenen het geval. Letterlijk iedere pingel tegen is door Higler gegeven (lol)quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Had hij vorig seizoen ook niet alle penalty’s tegen ons gegeven? Best bijzonder dat hij deze wedstrijd kreeg na de kritiek van vorig jaar.
Meh, allebei prima als back-up, maar niet als structurele basisspeler.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:53 schreef Pistolero het volgende:
Nieuwkoop is wel echt duidelijk een paar klassen beter dan Pedersen joh. Maar hij is nu blijkbaar het nieuwe pispaaltje geworden, tsja.
Veel te weinig. Je wil een basisspeler die Geert daar kan vervangen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:59 schreef Vis1980 het volgende:
Oké gasten, je mag 5 miljoen uitgeven aan een rechterverdediger, wie koop je (of ga je huren)?
Bijzonder dat hij überhaupt profs fluit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat is de reden dat we Nieuwkoop hebben, we moeten eerst wat verkopen om een goede speler aan te stellen. Of je moet jeugd inzetten.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel te weinig. Je wil een basisspeler die Geert daar kan vervangen.
Nieuwkoop is en blijft een back-up. Geen idee wat we te besteden hebben, maar als Geert gaat, wil he een basisspeler.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat we Nieuwkoop hebben, we moeten eerst wat verkopen om een goede speler aan te stellen. Of je moet jeugd inzetten.
Het gaat over deze winter. Ik geloof niet dat ze nu al een vervanger voor Geertruida halen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nieuwkoop is en blijft een back-up. Geen idee wat we te besteden hebben, maar als Geert gaat, wil he een basisspeler.
Ik ben nog steeds voorstander van die Sugawara. Volgens mij heeft die ook nog maar 1 jaar contract hierna.
Gezien de marktwaarde van Gimenez, Hancko, Geertruida en Wieffer (die allemaal gaan vertrekken deze zomer denk ik) en de crisis bij Ajax hoef je -zeker bij een CL-overwintering- niet eerst te verkopen zonder dat je een groot risico neemt. Je zou in de winter dus wel kunnen investeren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 21:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat we Nieuwkoop hebben, we moeten eerst wat verkopen om een goede speler aan te stellen. Of je moet jeugd inzetten.
In spelers of andere zaken?quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de marktwaarde van Gimenez, Hancko, Geertruida en Wieffer (die allemaal gaan vertrekken deze zomer denk ik) en de crisis bij Ajax hoef je -zeker bij een CL-overwintering- niet eerst te verkopen zonder dat je een groot risico neemt. Je zou in de winter dus wel kunnen investeren.
Deze zomer was het risico nog iets te groot, omdat je natuurlijk niet kan voorspellen dat Ajax ruim 100 miljoen aan brandhout zou uitgeven en je nog niet kon inschatten hoe onze spelers zich in de CL zouden verhouden. Maar inmiddels ben je eigenlijk vrijwel gegarandeerd dat je voor honderden miljoenen kan investeren aankomende zomer.
De CL-startgelden gaan naar 70/90 miljoen, en met de huidige transferwaardes van de genoemde spelers erbij opgeteld overstijg je al de 200 miljoen (en ik sluit niet uit dat we voor Santi véél meer gaan ontvangen dan 40 miljoen). Dit is nog zonder prijzengeld van de huidige CL-campagne.quote:
In de selectie niet echt, de natuurlijke vervangers voor Santi en Wieffer zijn er al waardoor je bij voorbaat alleen in de verdediging en de breedte hoeft te investeren. De rest staat lang genoeg vast of kan je wellicht opwaarderen dat je alleen bij bizarre biedingen hoeft te verkopen. Of als je door wil selecteren op bepaalde posities, natuurlijk.quote:
Die blijft nog twee jaar bij Feyenoord en dan pas kunnen we oordelen waar hij aan toe is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:55 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het idee dat Wiefer nog een seizoen blijft. Vindt je die echt al klaar voor een stap hoger op?
Oh ja met CL-geld ga je wel richting die 200 miljoen, al moet je dan wel opnieuw beginnen want wij krijgen gewoon nog steeds belachelijk weinig voor onze spelers vergeleken met Ajax en PSV. Die bedragen die je voor Gimenez voorbij ziet komen zijn duizelingwekkend maar vraag me toch af of er überhaupt een club is die daadwerkelijk 50 miljoen is bereid af te tikken. Helemaal als je onverhoopt tegen een wat mindere periode aan loopt waarin hij en spelers zoals Wieffer en Q kritiek gaan krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De CL-startgelden gaan naar 70/90 miljoen, en met de huidige transferwaardes van de genoemde spelers erbij opgeteld overstijg je al de 200 miljoen (en ik sluit niet uit dat we voor Santi véél meer gaan ontvangen dan 40 miljoen). Dit is nog zonder prijzengeld van de huidige CL-campagne.
Het is echt bizar hoe erg het stijgt. In 2021 moesten we nog de miljoentjes van de Berghuis-transfer schrapen (lol) en zelfs dit seizoen kon je maar tientallen miljoenen investeren.
Overigens denk ik niet dat te Kloese de Ajax-tactiek van de afgelopen zomers gaat uitvoeren door honderden miljoenen weg te pleuren. Veel gaat denk ik verduurzaming voor de lange termijn. Maar je kan (mits je bij de eerste twee eindigt) eindelijk bij voorbaat eens met een goedgevulde kas gaan werken in plaats van dat je op inkomsten moet wachten.
Ik vind Wieffer nog niet het niveau aantikken van eind vorig seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:55 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het idee dat Wiefer nog een seizoen blijft. Vindt je die echt al klaar voor een stap hoger op?
Nee, maar wel voor een mooie stap zijwaarts. Dan ontvang je ook een uitstekend bedrag voor hem, en eigenlijk denk ik dat een stap hogerop dan dit Feyenoord er sowieso voor hem niet in gaat zitten. En je hoeft ook geen vervanger voor hem te halen in de basis. Dan kan je weer een kleiner bedrag investeren in een back-up voor Zerrouki.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:55 schreef Document1 het volgende:
Mwah, als je weer CL haalt hoef je (op Geert na) überhaupt niet te verkopen. Dat we altijd blut zijn zette ons meestal in een ongunstige onderhandelingspositie (deze zomer bij Geertruida kon je eindelijk eens een keer ‘nee’ zeggen tegen een marktconform bod, maar daarvoor moest je altijd snel verkopen maar daar ben je dan eindelijk van af.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:01 schreef Elan het volgende:
Al moet je dan wel opnieuw beginnen want wij krijgen gewoon nog steeds belachelijk weinig voor onze spelers vergeleken met Ajax en PSV.
Plus spelers die wij verkopen renderen ook.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als je weer CL haalt hoef je (op Geert na) überhaupt niet te verkopen. Dat we altijd blut zijn zette ons meestal in een ongunstige onderhandelingspositie (deze zomer bij Geertruida kon je eindelijk eens een keer ‘nee’ zeggen tegen een marktconform bod, maar daarvoor moest je altijd snel verkopen maar daar ben je dan eindelijk van af.
Plus we laten het nu in de CL zien, en veel spelers zijn aankomende zomer international op het EK. Alles bij elkaar drijft het de prijs van onze spelers flink op.
Mwah, Sinisterra is tot dusver aardig aan het mislukken eigenlijk (verbaast mij wel, maar veel blessureleed), en Malacia is een beetje de Lopez van ManU. Senesi en Aursnes doen het wel goed, maar wel bij clubs die eigenlijk niet beter zijn dan dit Feyenoord.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Plus spelers die wij verkopen renderen ook.
Wij hebben nou ook niet echt spelers afgeleverd die goed renderen in het buitenland, toch? Zeker niet bij grotere clubsquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Plus spelers die wij verkopen renderen ook.
Ik snap nog steeds niet dat United 85 miljoen neerlegt voor een speler van Ajax die weinig liet zien maar nu gewoon helemaal niet meer rendeert. Dat nemen clubs ook wel mee.
Als Slot naar de Premier League gaat neemt ie ook direct Kökcü, Geert en Hancko mee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef Kiid het volgende:
Daarbij denk ik ook wel dat die Antony voor dat bedrag naar United ging puur omdat Ten Hag daar zat. Die werd binnengehaald als een half God die de boel daar allemaal recht zo trekken.
Normaliter hadden ze denk ik geen 80-90 miljoen betaald voor een Eredivisie speler die volgens mij niet eens zo gek lang hier heeft gespeeld en goed heeft gepresteerd.
Op goede dagen praat je weinig poep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Sinisterra is tot dusver aardig aan het mislukken eigenlijk (verbaast mij wel, maar veel blessureleed), en Malacia is een beetje de Lopez van ManU. Senesi en Aursnes doen het wel goed, maar wel bij clubs die eigenlijk niet beter zijn dan dit Feyenoord.
Ik ben wel benieuwd wie de eerste speler wordt die vanuit Feyenoord relatief snel de stap naar de absolute top maakt, want in het huidige elftal + Kökcü heb je best wat kanshebbers.
Ik ben weer beter en verveel mij momenteel enorm op werk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Op goede dagen praat je weinig poep.
Antony was normaliter voor de helft gegaan maar het was aan het einde van de transfermarkt, dan kan je wel een keer zo'n gek bedrag krijgen.Ten Hag had ook wel de moeilijkheid om topspelers te halen door de situatie van ManU en hijzelf net beginnend daar, dan kom je wel een beetje bij je eigen cirkeltje uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:38 schreef Kiid het volgende:
Daarbij denk ik ook wel dat die Antony voor dat bedrag naar United ging puur omdat Ten Hag daar zat. Die werd binnengehaald als een half God die de boel daar allemaal recht zo trekken.
Normaliter hadden ze denk ik geen 80-90 miljoen betaald voor een Eredivisie speler die volgens mij niet eens zo gek lang hier heeft gespeeld en goed heeft gepresteerd.
Gewoon klaarstomen voor ieder CL-potjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij wat langer heel dit keer@:dombohetolifantje1
Allemaal de schuld van Ajax dat het perfect uitgedachte fitnessschema van Gernot werd verneukt door die inhaalwedstrijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon klaarstomen voor ieder CL-potje
Kost ons het kampioenschap.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Ajax dat het perfect uitgedachte fitnessschema van Gernot werd verneukt door die inhaalwedstrijd.
Speelronde 10 mensen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kost ons het kampioenschap.
De rede overwint altijd.quote:
Lopez wordt afgebrand om dat invalbeurtje op rechts?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:02 schreef Erasmus het volgende:
Gewoon in de winterstop Karsdorp proberen te huren voor 6 maanden en daarna beginnen met intensief scouten voor de nieuwe rechtsback voor komend seizoen. Dan komt alles wel goed. Niemand zal zijn beste speler laten gaan in de winterstop.
Ik wil in ieder geval geen Nieuwkoop of Lopez meer zien.
Ik vond hem ook niet stabiel ogen op de rechtsback.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Lopez wordt afgebrand om dat invalbeurtje op rechts?
Ik vind dit zeer smakeloos.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
Zonder meteen een verwijzing naar Appie te willen maken is speelronde 34 nog ver weg.
Wat raar voor een linksback die nooit minuten maaktquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet stabiel ogen op de rechtsback.
Dat wil niet zeggen dat we maar geen nieuwe rechtsback moeten zoeken als Trauner iedere keer wat heeft en met het vertrek van de Geert op de loer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat raar voor een linksback die nooit minuten maakt
Dit kan echt niet. We hebben hier al besloten om af te zien van onze 34e verjaardag uit respect voor Nouriquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
Zonder meteen een verwijzing naar Appie te willen maken is speelronde 34 nog ver weg.
Maar de 34e overwinning van psv op Ajax is alweer verleden tijd,quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
Een bankzitter van een grote club huren/kopen is toch ook prima? Vanuit gaande dat die wel fatsoenlijk zijn minuten heeft gemaakt dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:02 schreef Erasmus het volgende:
Gewoon in de winterstop Karsdorp proberen te huren voor 6 maanden en daarna beginnen met intensief scouten voor de nieuwe rechtsback voor komend seizoen. Dan komt alles wel goed. Niemand zal zijn beste speler laten gaan in de winterstop.
Lopez is echt prima op links.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:02 schreef Erasmus het volgende:
En Nieuwkoop is niet zo goed als Geertruida maar om daar in de winterstop een vervanger voor te halen lijkt me ook wat overdreven.quote:
Het is dan meer voor de basis en een vervanger van Trauner. Die heef auw na een paar wedstrijden achter elkaarquote:Op woensdag 1 november 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Nieuwkoop is niet zo goed als Geertruida maar om daar in de winterstop een vervanger voor te halen lijkt me ook wat overdreven.
Ik heb het daarom dan ook over rechts. Vanaf het begin.quote:
Mwah, ik vind hem erg wisselvallig en bij een back is dat niet heel prettig. Even los van dat potje op rechtsback he. Hij had een goede invalbeurt tegen Ajax maar verder was het vaak toch wel heel matig. Net als Nieuwkoop wil je hem niet een langere periode in de basis.quote:
Eigenlijk heb je vijf verdedigers van het niveau basis nodig, Feyenoord heeft er drie en een half.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Nieuwkoop is niet zo goed als Geertruida maar om daar in de winterstop een vervanger voor te halen lijkt me ook wat overdreven.
Wat zeg jij nu weer voor iets geks.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je vijf verdedigers van het niveau basis nodig, Feyenoord heeft er drie en een half.
Doelend op het aantal wedstrijden dat Trauner beschikbaar isquote:Op woensdag 1 november 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu weer voor iets geks.
Bij Lopez kan je dat nog niet echt beoordelen imo. Nieuwkoop is gewoon bewezen middelmaatquote:Op woensdag 1 november 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem erg wisselvallig en bij een back is dat niet heel prettig. Even los van dat potje op rechtsback he. Hij had een goede invalbeurt tegen Ajax maar verder was het vaak toch wel heel matig. Net als Nieuwkoop wil je hem niet een langere periode in de basis.
Hancko is tevens uitstekend op linksback, dus Hancko - Geert - Trauner - Nieuwkoop/aanwinst kan ook (mocht Hartman een keer ontbreken)
En dan moet je ook weer verder kijken, ik vond het afgelopen transferzomer al een verrassing dat zowel Geertruida als Hancko gebleven zijn maar kan me niet voorstellen dat ze er na de volgende nog zijn.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
Denk dat ze die Nino gaan halen in de winterstop. Kan Geert op rechts blijven.
Die wordt dit seizoen 27, hoop toch dat ze voor een speler gaan die nog jaren bij ons kan spelen én voor winst doorverkocht kan worden. Vooral een centrale verdediger met de kwaliteiten van Trauner zou niet extreem moeilijk te vinden moeten zijn. Een opvolger voor Geertruida gaat een stuk moeilijker worden.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:08 schreef fetX het volgende:
Denk dat ze die Nino gaan halen in de winterstop. Kan Geert op rechts blijven.
Mwah, hij heeft best veel gespeeld vorig seizoen en als ik het goed heb is het bij Peru ook niet veel. Wel een degelijk backie hoor maar toch ook wel middelmaat.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Lopez kan je dat nog niet echt beoordelen imo. Nieuwkoop is gewoon bewezen middelmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |