Vitesse heeft, volgens transfermarkt, geen huurspeler van City of United.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van Dijk zei dat net tijdens de rit van Visser, maar ik neem aan dat ie Man City bedoelt?
5quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel plekken zijn er op de 3K te vergeven?
Gisteren ook al niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo is echt niet goed. Orie op matje maandag.
Maurice Steijn is beschikbaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo is echt niet goed. Orie op matje maandag.
gewaagde teksten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:24 schreef Felagund het volgende:
3000 van Schouten is gewoon meer dan prima.
Je vindt jezelf erg grappig hè ? Best wel triest.quote:
Gisteren viel de 1500 meter toch weer wat tegen, dat blijft wat wisselvallig.quote:
4e tijd ooit op een WCKT!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:25 schreef Marcoss het volgende:
Ze zijn wel weer druk met alle statistieken zeg
"Nu gaat de gaskraan open" is wel grensoverschrijdend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:25 schreef Marcoss het volgende:
Ze zijn wel weer druk met alle statistieken zeg
Is niet haar afstand.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteren viel de 1500 meter toch weer wat tegen, dat blijft wat wisselvallig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Traint bij Johan de Wit. Toch ook wel een aardig trainingsgroepje. Maar qua sponsoring grijpt ze er wel telkens naast ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom zit In 't Hof nog steeds niet in een echte ploeg?
Olympiër Sanne in ’t Hof zal zich per direct als gewestelijk rijder aansluiten bij Team Gold, de internationale ploeg van Johan de Wit en de Japans olympisch kampioene Miho Takagi. De 25-jarige zal in het pak blijven rijden van Gewest Fryslân.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom zit In 't Hof nog steeds niet in een echte ploeg?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Olympiër Sanne in ’t Hof zal zich per direct als gewestelijk rijder aansluiten bij Team Gold, de internationale ploeg van Johan de Wit en de Japans olympisch kampioene Miho Takagi. De 25-jarige zal in het pak blijven rijden van Gewest Fryslân.
Bij Team Gold zal In ’t Hof trainen met de Japanners Takagi, Ayano Sato en Yuma Murakami. Twee buitenlandse rijders zullen Team Gold spoedig completeren. Wanneer de geboren Schalkhaarse in Nederland is, zal ze zich aansluiten bij het Gewest Fryslân en de mannen van marathonteam OKAY-KPMS. Hetgeen ze afgelopen jaar ook al deed, alleen nu op trainingsschema’s en onder verantwoordelijkheid van De Wit.
“Johan de Wit had tijdens de World Cup in Calgary afgelopen jaar al zijn interesse in mij uitgesproken. Hij had het plan om een nieuw team op te richten met Miho Takagi en wilde mij er graag bij hebben, maar hij wist niet of het ging lukken. Johan heeft dermate veel ervaring en al zoveel bereikt, hier heb ik veel bewondering voor. Ik vond het een eer dat hij belangstelling in mij toonde”, vertelt In ’t Hof.
https://www.schaatsen.nl/(...)ld-van-johan-de-wit/
Ik zie het ja, dacht dat ze nog steeds in het gewest zat. Hoop dat ze een beetje verdient bij de Wit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Traint bij Johan de Wit. Toch ook wel een aardig trainingsgroepje. Maar qua sponsoring grijpt ze er wel telkens naast ja.
Ik denk dat de spaarselect-tijden wel echt voorbij zijn en dat het voor haar echt geen vetpot is. Maar ze heeft wel olympisch medaillepotentieel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het ja, dacht dat ze nog steeds in het gewest zat. Hoop dat ze een beetje verdient bij de Wit.
Dat vindt ik ook het belachelijke aan het nog steeds meerijden van Visser, die houdt een duurbetaalde plaats bij IKO in bezit terwijl een in 't Hof (en nog wel een paar andere talenten) met alle moeite een ploeg kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben trouwens op de fiets teruggekomen van mijn mening over Visser. Zelfs als ze opeens wel weer sub 7.00 gaat rijden op de 5k is de concurrentie zo veel sterker dan 6 jaar geleden dat ik niet denk dat ze nog echt successen gaat behalen.
Al heb ik wel een grudge tegen Dul omdat ze altijd op allroundtoernooien de 5k liet lopen en dat Adelskalenderntechnisch bijzonder onwenselijk is, maar ik weet niet of ze deze Karma verdient.quote:
Vriend van Joeta bedoel je?quote:
Nou èn?quote:
Wel een met veel geld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou èn?
Mooi toch?
De Nederlandse schaatsdames zijn gewoon sympathiek.
De 1 wil haar plekje wel afstaan aan een pechvolle rivaal.
De ander wordt door de halve wereld begeerd en kiest gewoon voor een 'debiel' als vriendje.
Nog nooit eerder gezien, een downstart op die manier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die startpositie van Ju-Lin, dat kan toch nooit snel zijn?
Misschien gaat Jutta daar alleen maar harden van rijden... we geven het niet op!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Totdat ie straks gaat juichen voor de Amerikaantjes.
Omdat Jake het anders niet verstaat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:12 schreef Nober het volgende:
Waarom spreekt de starter eigenlijk niet Nederlands?
Het is een arrogante smerige oplichter en Jutta is niet sympathiek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou èn?
Mooi toch?
De ander wordt door de halve wereld begeerd en kiest gewoon voor een 'debiel' als vriendje.
Wust weet wat belangrijk is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:18 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat Wust vooraf zegt dat het om het schaatsen gaat en Jake Paul niet zo interessant is, terwijl Henri hem meerdere keren noemt en daarna een analyse volgt van Hersman en Herbert het ook meerdere keren noemt
Die hoort straks Femke Koks pittige stemmetje op het middenterrein en denkt "you're mine, baby."quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat Jake het anders niet verstaat.
ik wil graag Femke Kok, maar dan met de stem van Jutta, kun je dat even fixenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou èn?
Mooi toch?
Ik heb wel Grapperhaus met de stem van Van Gerwen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik wil graag Femke Kok, maar dan met de stem van Jutta, kun je dat even fixen
Dat is altijd zo bij Voskamp.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig rondje van Voskamp. Met zulk opening
Stem van Jutta is ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik wil graag Femke Kok, maar dan met de stem van Jutta, kun je dat even fixen
Zou best kunnen. Niet echt boeiend. Of Jutta sympa is... geen idee, ik ken haar niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is een arrogante smerige oplichter en Jutta is niet sympathiek.
beter dan dat Minnie Mouse stemmetje van Femkequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stem van Jutta is ook niet alles.
Die heeft toch op de lat van Kjeld gezeten volgens de geruchten?quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft toch op de lat van Kjeld gezeten volgens de geruchten?
Kok en Bol zou wel een leuke vlogserie zijn noem het Le Femke.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
beter dan dat Minnie Mouse stemmetje van Femke
La of Les.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Kok en Bol zou wel een leuke vlogserie zijn noem het Le Femke.
Het klinkt meer als een gitaar met Minnie Mouse distortion.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een lollig item van de NOS straks bij het sportgala.
Erben is nooit/zelden een commentator, wel analyst.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Erben als papa op de tribune ipv commentator is leuk
Jaquote:
Ja.quote:
Net niet.quote:
die laatste binnenbocht voor Hollaar redde hem denk ik, hij kon zo nog een beetje Nuis in het vizier houdenquote:
Roest is sowieso een vrij vermoeiend figuur.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Roest weer eens vroeg op de brommer zodat ie in februari op is gebrand, vermoeiende act wordt dat.
Eerste rit he.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:39 schreef Aguero het volgende:
We missen nu de Portugese meisjes.
https://liveresults.schaa(...)mpetition/12/results
En geen onderdeel van het WCKT.quote:
quote:
Bring back Rintje, Veldkamp, Ria.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk nooit meer Annette Gerritsen voor de NOS.
Taylor bij de Chiefs is nog een paar gradaties erger.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Man man man, die Jake Paul-obsessie bij de camera's
Gelukkig heeft Herbert er allemaal weinig mee, net als Wüst.
Herbert noemde het wel meerdere keren bij de 1e 500quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij wil hij dat niet, misschien voelt hij zich er ongemakkelijk bij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Waarom geeft Hersman niet gewoon commentaar bij de rit van z'n dochter eigenlijk? Nu geeft hij gewoon commentaar bij de rit ervoor en gaat hij weer verder in de rit erna..
Heel veel vergelijkbare situaties zijn er ook niet, denk ik? Je hebt Nys bij het wielrennen, maar die geeft wel gewoon commentaar als z’n zoon meedoet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Is wel vaker zo toch, dat ouders niet het commentaar doen bij hun kinderen?
Nu is chauvinisme daar überhaupt een vereiste als commentator.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel veel vergelijkbare situaties zijn er ook niet, denk ik? Je hebt Nys bij het wielrennen, maar die geeft wel gewoon commentaar als z’n zoon meedoet.
Ja, maar het klonk vooral alsof hij het wat irritant vond, want hij zei ook dat we gewoon vooral de aandacht op Meike Veen moesten hebben die op dat moment aan het rijden wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Herbert noemde het wel meerdere keren bij de 1e 500
Om ruzie met z'n dochter te voorkomen zeker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Waarom geeft Hersman niet gewoon commentaar bij de rit van z'n dochter eigenlijk? Nu geeft hij commentaar bij de rit ervoor en gaat hij weer verder in de rit erna..
Echt hequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Ze moet gewoon met een grijze muis, economie student uit Raamsdonksveer ofzo.. Dan kan de Fokker zich ermee identificeren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen ze met Koen had was het ook niet goed.
Bert kan zelfs Jake aan het huilen brengen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wacht nog op het interview van Bert met Jake.
Laten we het hopen dat ie het doet. Wellicht dat Jake dan niet meer komt en we ervan verlost zijn op tv.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert kan zelfs Jake aan het huilen brengen.
Type Hein Otterspeer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met een grijze muis, economie student uit Raamsdonksveer ofzo.. Dan kan de Fokker zich ermee identificeren.
Was ook een griezel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen ze met Koen had was het ook niet goed.
Je zal maar voor de tweede keer zo'n engerd als schoonzoon krijgen. Dan vraag je je ook af wat er mis gegaan is.quote:
Vooral de mensen die menen hem continu in beeld en ter sprake denken te moeten brengen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:45 schreef Cyan9 het volgende:
Kan Jake Paul even een Thialf verbod krijgen?
Wow, dat is heel knap. Zou leuk zijn als ie nu top 3 rijdt en de NOS steeds moet toegeven dat we dat niet hebben kunnen zienquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste rit niet uitgezonden, maar Remco Stam rijdt z'n eerste 10km in 13.06 met mooi aflopend schema. Die zal nog een stuk beter kunnen.
Joep Schreuder van de Joep Schreuder-show moet ook nog.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beginnen met 'we laten alles zien' en daarna 'de 10km is al aan de gang'.
Joep doet me altijd terugdenken aan vreselijk saaie zondagmiddagen twintig jaar geleden waarbij je van ellende maar weer naar z'n voorbeschouwingen zat te kijken. Ik ben blij dat nieuwe generaties dit trauma kunnen delen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Joep Schreuder van de Joep Schreuder-show moet ook nog.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Stond net nou in beeld dat ze alleen rit 4-6 uit gaan zenden?
Die had hij al (NAC TV)quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef noodgang het volgende:
Kunnen we Joep niet gewoon een eigen zender geven ofzo?
Geen probleem als ze op de stream alle ritten wel uitzenden, maar daar is hetzelfde te zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Stond net nou in beeld dat ze alleen rit 4-6 uit gaan zenden?
Dank.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://liveresults.schaa(...)mpetition/15/results
Alleen de uitslagen, niet de rondetijden.
NAC-tv wil hem niet terug denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:18 schreef noodgang het volgende:
Kunnen we Joep niet gewoon een eigen zender geven ofzo?
Toch niet genoegquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:34 schreef wimderon het volgende:
Talent Chris Huizinga heeft de gehele voorraad bakpoeder van zijn ploeg opgevreten.
Hij had duidelijk hoger ingezet. Dit is geen top 5.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, een PR met bijna 10 seconden is niet helemaal niks.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
"Ik word helemaal gek van dat ding."
Hoorde ik dat nou goed?
Vast, hij is weer enorm in zijn standaard oktober vorm.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:31 schreef wimderon het volgende:
Roest gaat nog een onnodige versnelling naar een 28'er doen hè?
Daar is die al bijna.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:31 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:31 schreef wimderon het volgende:
Niet kunnen zien, maar fijn dat Visser weer een aardige tijd kan rijden.quote:
En die van z'n dochter ook nog steeds.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Martin slaat de eerste onbelangrijke rit over
Lijkt me op zich logisch, prima om die steeds even over te slaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
En die van z'n dochter ook nog steeds.
Hadden ze wel eerder in beeld mogen nemen ja.quote:
1:13 bij Leerdam vind ik een goede tijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Jake denkt dat dit een goede tijd is.
Je leraar Nederlands vindt dit geen leuke zin.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1:13 bij Leerdam vindt ik een goede tijd.
Of hij heeft haar tijd weer goed voorspeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Jake denkt dat dit een goede tijd is.
Bijna een seconde boven het BR met 988 luchtdruk houdt niet over.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1:13 bij Leerdam vind ik een goede tijd.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bijna een seconde boven het BR met 988 luchtdruk houdt niet over.
Tsja, ooit hadden we Ivanka Trump.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef Remco het volgende:
Allemaal even regisseur Astrid Wisman DM'en dat we nu al klaar zijn met Jake Paul, wie weet helpt het.
https://instagram.com/astridwisman?igshid=NGVhN2U2NjQ0Yg==
Nu je het zegt, dat was heel erg raar maar nog wel enigzins relevant. Jake Paul niet, net als het 100e shot van vriend DirkJan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja, ooit hadden we Ivanka Trump.
Met Esmee.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat was heel erg raar maar nog wel enigzins relevant. Jake Paul niet, net als het 100e shot van vriend DirkJan.
Heeft Jutta ook een insta?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef Remco het volgende:
Allemaal even regisseur Astrid Wisman DM'en dat we nu al klaar zijn met Jake Paul, wie weet helpt het.
https://instagram.com/astridwisman?igshid=NGVhN2U2NjQ0Yg==
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |