ik wil graag Femke Kok, maar dan met de stem van Jutta, kun je dat even fixenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou èn?
Mooi toch?
De Nederlandse schaatsdames zijn gewoon sympathiek.
De 1 wil haar plekje wel afstaan aan een pechvolle rivaal.
De ander wordt door de halve wereld begeerd en kiest gewoon voor een 'debiel' als vriendje.
Ik heb wel Grapperhaus met de stem van Van Gerwen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik wil graag Femke Kok, maar dan met de stem van Jutta, kun je dat even fixen
Dat is altijd zo bij Voskamp.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig rondje van Voskamp. Met zulk opening
Stem van Jutta is ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik wil graag Femke Kok, maar dan met de stem van Jutta, kun je dat even fixen
Zou best kunnen. Niet echt boeiend. Of Jutta sympa is... geen idee, ik ken haar niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is een arrogante smerige oplichter en Jutta is niet sympathiek.
beter dan dat Minnie Mouse stemmetje van Femkequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stem van Jutta is ook niet alles.
Die heeft toch op de lat van Kjeld gezeten volgens de geruchten?quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft toch op de lat van Kjeld gezeten volgens de geruchten?
Kok en Bol zou wel een leuke vlogserie zijn noem het Le Femke.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
beter dan dat Minnie Mouse stemmetje van Femke
La of Les.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Kok en Bol zou wel een leuke vlogserie zijn noem het Le Femke.
Het klinkt meer als een gitaar met Minnie Mouse distortion.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een lollig item van de NOS straks bij het sportgala.
Erben is nooit/zelden een commentator, wel analyst.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Erben als papa op de tribune ipv commentator is leuk
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |