Eerste rit he.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:39 schreef Aguero het volgende:
We missen nu de Portugese meisjes.
https://liveresults.schaa(...)mpetition/12/results
En geen onderdeel van het WCKT.quote:
quote:
Bring back Rintje, Veldkamp, Ria.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk nooit meer Annette Gerritsen voor de NOS.
Taylor bij de Chiefs is nog een paar gradaties erger.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Man man man, die Jake Paul-obsessie bij de camera's
Gelukkig heeft Herbert er allemaal weinig mee, net als Wüst.
Herbert noemde het wel meerdere keren bij de 1e 500quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij wil hij dat niet, misschien voelt hij zich er ongemakkelijk bij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Waarom geeft Hersman niet gewoon commentaar bij de rit van z'n dochter eigenlijk? Nu geeft hij gewoon commentaar bij de rit ervoor en gaat hij weer verder in de rit erna..
Heel veel vergelijkbare situaties zijn er ook niet, denk ik? Je hebt Nys bij het wielrennen, maar die geeft wel gewoon commentaar als z’n zoon meedoet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Is wel vaker zo toch, dat ouders niet het commentaar doen bij hun kinderen?
Nu is chauvinisme daar überhaupt een vereiste als commentator.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel veel vergelijkbare situaties zijn er ook niet, denk ik? Je hebt Nys bij het wielrennen, maar die geeft wel gewoon commentaar als z’n zoon meedoet.
Ja, maar het klonk vooral alsof hij het wat irritant vond, want hij zei ook dat we gewoon vooral de aandacht op Meike Veen moesten hebben die op dat moment aan het rijden wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Herbert noemde het wel meerdere keren bij de 1e 500
Om ruzie met z'n dochter te voorkomen zeker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:58 schreef Marcoss het volgende:
Waarom geeft Hersman niet gewoon commentaar bij de rit van z'n dochter eigenlijk? Nu geeft hij commentaar bij de rit ervoor en gaat hij weer verder in de rit erna..
Echt hequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Ze moet gewoon met een grijze muis, economie student uit Raamsdonksveer ofzo.. Dan kan de Fokker zich ermee identificeren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen ze met Koen had was het ook niet goed.
Bert kan zelfs Jake aan het huilen brengen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wacht nog op het interview van Bert met Jake.
Laten we het hopen dat ie het doet. Wellicht dat Jake dan niet meer komt en we ervan verlost zijn op tv.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert kan zelfs Jake aan het huilen brengen.
Type Hein Otterspeer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze moet gewoon met een grijze muis, economie student uit Raamsdonksveer ofzo.. Dan kan de Fokker zich ermee identificeren.
Was ook een griezel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen ze met Koen had was het ook niet goed.
Je zal maar voor de tweede keer zo'n engerd als schoonzoon krijgen. Dan vraag je je ook af wat er mis gegaan is.quote:
Vooral de mensen die menen hem continu in beeld en ter sprake denken te moeten brengen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:45 schreef Cyan9 het volgende:
Kan Jake Paul even een Thialf verbod krijgen?
Wow, dat is heel knap. Zou leuk zijn als ie nu top 3 rijdt en de NOS steeds moet toegeven dat we dat niet hebben kunnen zienquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste rit niet uitgezonden, maar Remco Stam rijdt z'n eerste 10km in 13.06 met mooi aflopend schema. Die zal nog een stuk beter kunnen.
Joep Schreuder van de Joep Schreuder-show moet ook nog.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beginnen met 'we laten alles zien' en daarna 'de 10km is al aan de gang'.
Joep doet me altijd terugdenken aan vreselijk saaie zondagmiddagen twintig jaar geleden waarbij je van ellende maar weer naar z'n voorbeschouwingen zat te kijken. Ik ben blij dat nieuwe generaties dit trauma kunnen delen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Joep Schreuder van de Joep Schreuder-show moet ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |