Interessante keus. Ik vind het intro niet echt wat, maar daarna wel lekker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:22 schreef tong80 het volgende:
Volgens m'n vriend Mario, drummer van de The Nozems, dit mooiste nummer ooit.
Interessante opmerking over een nummer zonder introquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interessante keus. Ik vind het intro niet echt wat, maar daarna wel lekker.
Daar ging het toch over?quote:Hanging on the Telephone altijd wel geinig
Ik dacht dat het nog over Moving ging, maar bij Kink heb ik altijd bandbreedte die na zoveel tijd achter gaat lopen dus het zal wel om Blondie gaan. Moving heeft mi wel een (niet-instrumentaal) intro.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Interessante opmerking over een nummer zonder intro
[..]
Daar ging het toch over?
Na Mental Jewelry was ik eigenlijk al klaar met die band.quote:
Ik vind Throwing Copper en Secret Sadmadhi ook nog wel aardig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:51 schreef pipster het volgende:
[..]
Na Mental Jewelry was ik eigenlijk al klaar met die band.
Welke was dat?quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Eels best leuk, maar deze, meh.
Een van de vijf Heys.quote:
Helaas zal je het dit jaar met deze 3 minuten moeten doen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loadedgenot.
Echt bizar laag voor zo'n klassieker trouwens. 10x beter dan hun Stones-pastiche die veel hoger staat gok ik
Nina Hagen, Wir Sind Helden wellicht. Dat lijkt het me welquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:18 schreef Berkery het volgende:
Spider Murphy Gang & Rammstein, staat er nog meer Duitstalige muziek in de lijst?
Wel Duitse artiesten in andere talen, of zonder taal, zoals Kraftwerk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:18 schreef Berkery het volgende:
Spider Murphy Gang & Rammstein, staat er nog meer Duitstalige muziek in de lijst?
edit, lama ik heb BAP al gevonden
Varen over de autobaan staat er niet in?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij staat er als The Model in, dus zal wel niet duitstalig zijn
Nopequote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Varen over de autobaan staat er niet in?
Ook geen ramp, die hebben beter.quote:
Je loopt meer dan een nummer voor. Bij mij start ie nu The Coral inquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef pipster het volgende:
Ah veel beter dan deze gaat het niet worden deze lijst!
Met een hey uiteraard.
Allemaal Dooie Artiesten Bonussen?quote:
Dat is een alternatievere radio dan dat Kink voor het grootste gedeelte was vandaag.quote:
Dat of Digital Audio Broadcasting, nu twijfel ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Allemaal Dooie Artiesten Bonussen?
Whatevahhhquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:24 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat of Digital Audio Broadcasting, nu twijfel ik.
https://www.facebook.com/florenceandtcm/quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:27 schreef Berkery het volgende:
Florence + the Machine op Kink is voor mij meestal een teken om Spotify aan te slingeren. Ik ga nu wel even koffie halen.
Da's een eind rijdenquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/florenceandtcm/
Deze Nigel oogt niet echt jong meer.quote:
Heb er hier nog één staan maar die is door de tijd heen te heftig geschud denk ik. Hij werkt niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet ze niet veel meer, he?
Hij ziet er al 40 jaar hetzelfde uitquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze Nigel oogt niet echt jong meer.
Nu moet ik zeggen: Heeft ie er ooit jong uit gezien?
Bombay Bicycle Club? Leuk bandje is dat wel, recent nog een nummer met Chack Khan uitgebrachtquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:43 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof dat ik dit voor het eerst hoor
uurtje weggeweest. Welke doel je ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor ik exact 1x per jaar
Wel fijn dat ie er nog in staat
MOTORPSYCHO Hey Janequote:
Oe, kicken.....quote:
Afhankelijk van welke Bastille hebben die best nog een paar leuke popsongs, maar lang niet alles is raak zullen we maar zeggen. En na 3 albums was de sjeu er wel af.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:08 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zal geen grappen over Studio 100 platen maken dit jaar Tim. Al maken ze me het niet makkelijk met die Horizon en Hoestbastille plaatjes.
Is dat die Liam/OASIS fan? Zag hem vrijdag op tv. Leuke gastquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tim las vorig jaar mee, dus we zwaaien al even
Gitaartje is wel lekker in deze. Scheurt goed.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje laf gestamp
zeg maar net zoals de sekstape van Meg
Misschien dat die van Puff Daddy er nog bij kan, de rest geef ik niet veel kansquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Sidenote, er is ook wat nieuwkomerige ellende van deze blauwhemden te verwachten. Iets met allertijdenplaten.
Loop je nu voor ofzo? King of Pain is niet stukgedraaidquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik echt veel te vaak gehoord. Echt stukgedraaid voor mij
Ik ben al bij Bastille ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Loop je nu voor ofzo? King of Pain is niet stukgedraaid
Dit mag inderdaad Bastille voor de rest van de eeuwigheidquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik echt veel te vaak gehoord. Echt stukgedraaid voor mij
Dit begint ingewikkelder te worden dan Mementoquote:
Gruwelijkquote:
Kattengejank ook nogquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk
Wat is dit voor bagger ?Ene Justice.
Zo Jezus and Mary Chain. Eén van m'n inzendingen.quote:
Helaas ook nog coldplayquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo Jezus and Mary Chain. Eén van m'n inzendingen.
Ha ha ha. Iddquote:
Wel de bestequote:
Minst slechtequote:
Dit hoort wel top 100 jaquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat deze wegbereiders zo laag staan. Begin van een hele Brittevolutie.
Wat ik begrijp is dat-ie is blijven hangen bij de BZNers van het bos.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooruit Tim, dit reken ik wel onder proto-shoegaze. Even JUICHEN.
Na Psycho Candy nog een keer extreme WTF gehad bij nevermind. Zelfde cattegorie.quote:
Groot liefhebber van de Bietjes, dan mag je die vergelijking gewoon verwachten!quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
Nu moet die Tim komen met Ob-La-Di-Ob-La-Da. Hij lult me te veel als een derderangs Tom Blomberg.
Als Tim moet dan Let it Be van the Replacements je favoriete alternatieve album zijn. Of gewoon iets van Tim Buckley.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Groot liefhebber van de Bietjes, dan mag je die vergelijking gewoon verwachten!
Wel die van 1995quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:14 schreef tong80 het volgende:
Dan nemen ze mij kwalijk dat ik vermoed dat FOK! doot is. Kent iemand m'n anekdote nog overBeck van Lowlands 1999
Il wilde eigenlijk gaan slapen.quote:
Een chizovreen is nooit alleen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wij schakelen allemaal morgenochtend 8 uur strak in voor het vervolg!
Ik wilde niet gelijk bij de eerste plaat klagen...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beginnen we elke dag met Kings of Leon ofzo?
Dat had zeg maar niet gehoeven.
Ja daarna werd het snel beterquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik wilde niet gelijk bij de eerste plaat klagen...
Ik kende 'm nog nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lifestyle of the rich and the penis.
Dit was mijn allereerste 'mama appelsap' denk ik
Ik verstond dat al bij het uitkomen van de plaat, dus nog voordat dat een concept wasquote:
Dat je bij dat concept denkt: "verrek, ik ken er ook een (paar)!"quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verstond dat al bij het uitkomen van de plaat, dus nog voordat dat een concept was
Bob Sinclair (of nouja, diegene die de tekst doet op die plaat, zijn naam ontschiet me even) schijnt ons ook altijd te bedanken voor het luisteren naar Love Generation. Die hoorde ik ook voordat het een concept was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je bij dat concept denkt: "verrek, ik ken er ook een (paar)!"
Die van mij was 'Goodnight Saigon'quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was mijn allereerste 'mama appelsap' denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die banjo verbloemt veel. Daarna werd het een (god forbid) mindere versie van Kensingtonquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:36 schreef Tussle266 het volgende:
Je gaat bijna terugverlangen naar die banjo. Gejengel.
We zijn nog niet eens op de helft van de nieuwkomers. En alles wat er al stond in 2022 staat er nog.quote:
Ik had wel al een beetje geëxtrapoleerd in deze analyse ja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens op de helft van de nieuwkomers. En alles wat er al stond in 2022 staat er nog.
Alanis is de Anouk van de top 1500quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Alanis staat er ook wel veel in vind ik
In Pisa uitgekomen?quote:
Ik vind dit leuker dan Good Charlotte om eerlijk te zijn, maar deze vond ik inderdaad vooral leuk toen ik nog weinig verstand van muziek hadquote:
Het valt voor mij allemaal wel een beetje in dezelfde categorie, van die platen die heel lang in de rotatie van de doorsneezenders zaten. Als dat wat minder was geweest, had ik er waarschijnlijk anders tegenaan gekeken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan Good Charlotte om eerlijk te zijn, maar deze vond ik inderdaad vooral leuk toen ik nog weinig verstand van muziek had
Hij deed er ook jaren over om de Pokemon League te winnen, dus die wisselvalligheid snap ik wel.quote:
Totaal mee eens. Verbaast me ergens nog wel dat zelfs jij het niks vindt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:08 schreef pipster het volgende:
Tja wat mij betreft is Dropkick Murphys een overbodige band. OP de laatste Groezrock nog even heengelopen en na anderhalf nummer had ik het wel gezien.
Ik kijk Rondo. Maar staat dit zo laag ?quote:
So Lonely en Message in a bottle komen nog. Maar die staan ook best laagquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk Rondo. Maar staat dit zo laag ?
Daar zit wel wat in. Nooit over nagedacht (waarom zou je ook over Live nadenken). Mogelijk dat ik hem daarom best aardig vond.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke poging om Heart-Shaped Box na te maken.
Absurd toch? Gaat eigenlijk nergens over.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
So Lonely en Message in a bottle komen nog. Maar die staan ook best laag
Lastig ? Police mijn helden destijds, en voor meer van m'n generatie. Ik draai ze al 30 jaar niet meer. Ik ruk ook niet meer op Traci Lords.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind zelf The Police ook niet zo'n bijzondere band, dus ik snap het wel. Wel veel gedraaid natuurlijk. Lastig.
Voor mij een totaal onbekende band. Maar voor de kiezers belangrijker dan Roxanne. Staat de dochter van André in de lijst ? Of the Shags ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van The 1975 vond ik nog wel leuk, dat vind ik wel een extreem wisselvallige band.
Weer een band die ik niet ken. Soort Porcupine Tree ? Die ik ook niet ken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:23 schreef Tussle266 het volgende:
Deze van Moron Live vind ik eigenlijk nog best aardig.
Edit: deze stond er vorig jaar ook niet in, zie ik. Nou, dat valt dan alweer mee.
You Really Got Me is de oudste heb ik ergens gelezen. Qua jaar van uitbrengen een jaartje ouder dan deze.quote:
Zijn The Streets één persoon ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:31 schreef pipster het volgende:
Ah leuk The Streets, behalve als hij op Lowlands komt optreden, dan niet.
Porcupine Tree is stukken beter joh.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer een band die ik niet ken. Soort Porcupine Tree ? Die ik ook niet ken.
Ik bedoel Bob zelf, maar ik zie al dat er wat Beatles ouder zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bob zelf, of deze plaat? 1 mogelijk, 2 nee.
Wist je dat voor mijn generatie dat bandje even belangrijk is als de stones voor je overgrootmoeder ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:34 schreef pipster het volgende:
De Police is wel een leuk bandje om af en toe een nummer van te horen.
Lennon is ouder ja (Ringo dan blijkbaar ook?)quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik bedoel Bob zelf, maar ik zie al dat er wat Beatles ouder zijn
Dat kunnen er niet veel zijn dan, twee hooguit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik bedoel Bob zelf, maar ik zie al dat er wat Beatles ouder zijn
Nena is oma. Debby Harry nadert de 80.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:35 schreef pipster het volgende:
Traci Lords zal ondertussen toch wel eens meerderjarig zijn.
Ja, nouja, als hij nog zou levenquote:
Voornamelijk Mike Skinner, die wel samenwerkt met andere mensen.quote:
Ook omdat men The Sonics niet kent. Het putten uit alternative arbeidsvitaminen is exclusief voor de jonkies zonder kennis van zaken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You Really Got Me is de oudste heb ik ergens gelezen. Qua jaar van uitbrengen een jaartje ouder dan deze.
Ik werd op de geattendeerd. Maar het deed me weinig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porcupine Tree is stukken beter joh.
Kan me wel voorstellen dat het niet jouw ding is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd op de geattendeerd. Maar het deed me weinig.
Misschien wel mijn ding, maar dan slap aftreksel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat het niet jouw ding is.
quote:
Dit is echt eng.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:33 schreef Berkery het volgende:
The Specials, en zo meteen Chef'Special.
DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN
Gelukkig kunnen we ons ook nog verheugen op Amigo later in de lijst....quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Karton deed zijn best om er nog wat van te maken, maar dat is na 1 noot alweer weggespoeld. Man man man.
Die is nog erger.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we ons ook nog verheugen op Amigo later in de lijst....
Mijn theorie is dat het meer de lijstjesjagers zijn (al ben ik dat zelf natuurlijk ook) en niet de vaste luisteraars. Al zal ik ze dan vast te hoog inschatten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef pipster het volgende:
Ik vraag mij toch af wat voor Kinkluisteraars op een band als Chef Special stemmen...
En dan zeker niet meer erna luisteren, zitten wij hier met de shit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat het meer de lijstjesjagers zijn (al ben ik dat zelf natuurlijk ook) en niet de vaste luisteraars. Al zal ik ze dan vast te hoog inschatten.
Je hebt altijd wel een paar van die luisteraars die dan Chef'Special 'van een tijdje terug' of 'van dat ene festival' ook wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef pipster het volgende:
Ik vraag mij toch af wat voor Kinkluisteraars op een band als Chef Special stemmen...
Mensen die The Specials zoeken in de keuzelijst en dan verkeerd klikken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef pipster het volgende:
Er gaan ook nog wel wat dingen goed in de wereld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gooi er ook eens een HOEZEE in.
Dit is wel echt een goed en veelzijdig album waar dit op staat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje pretparkmuziek. Vast Veenstra met zijn Disney-podcast.
Denk het wel ja. Split Enz ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit de enige band uit Nieuw-Zeeland in de lijst zijn?
Unknown Mortal Orchestra enneuh... The Chills heb je nog denk ik? Staan er vast niet in. Ja en Lorde, is geen band, die zal wel aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Split Enz ontbreekt.
Zingt hij wat anders dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Everybody wants a boezem for a pillow
Soms hoor je wat je wil horen
Geen idee wat ie echt zingt joh.quote:
Everybody needs a bosom for a pillow is de lyric, dus ja, klopt gewoon!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee wat ie echt zingt joh.Wie weet zingt ie het wel gewoon ja.
Ik moet je corrigeren. Dat is Johnny's broerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok eigenlijk dat Hurt er wel in staat en dan lijkt The Man in Black & Decker wel een goede kanshebber om de oudste artiest in de lijst te zijn.
Jeetje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Everybody needs a bosom for a pillow is de lyric, dus ja, klopt gewoon!
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik moet je corrigeren. Dat is Johnny's broer
https://www.distractify.c(...)-johnny-cash-brother
Het is niet echt slecht, maar ik vind het ook nooit spannend worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:43 schreef Tussle266 het volgende:
Als ze die twee deuren zouden dichtmetselen, zou het wel een tijdje duren voor iemand ze gaat missen.
Toen vonden we hem terug in de jungle.quote:
Ach ja, met die maanlander van Tom Hanks.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen vonden we hem terug in de jungle.
Is dat die big band van Typhoon?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar even het programma van NSC doornemen
Je bent abuis, maar ik zal je maar even omtzienquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dat die big band van Typhoon?
Heb je tegen iemand toen gelogen dat je daar niet bij zou zijn?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben ooit naar een concert van Travis geweest. Ik was toen 17. Dus je snapt dat dat een verbinding met zich meebrengt.
Ik zei nog zo: ik sta niet in voor eventuele foutjes die erin zitten!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Dave Matthews nieuw in de lijst, maar Karton vraagt zich al jaren af waarom.
Edit: fake news, staat er al 3 jaar in. Sorry Eric.
Karton kwam goed weg dit keer, maar er is nog anderhalve week te gaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:44 schreef Hamlapjes het volgende:
ik sta niet in voor eventuele foutjes
Laat die arme man toch. Hij is er gewoon niet zo goed in, lijstjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Karton kwam goed weg dit keer, maar er is nog anderhalve week te gaan.
Ik vond die een stuk leuker dan deze persoonlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:35 schreef pipster het volgende:
Ah weer een van mannenmenstruatiepoplichting.
Stukje Madchester.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |