Deze Nigel oogt niet echt jong meer.quote:
Heb er hier nog één staan maar die is door de tijd heen te heftig geschud denk ik. Hij werkt niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet ze niet veel meer, he?
Hij ziet er al 40 jaar hetzelfde uitquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze Nigel oogt niet echt jong meer.
Nu moet ik zeggen: Heeft ie er ooit jong uit gezien?
Bombay Bicycle Club? Leuk bandje is dat wel, recent nog een nummer met Chack Khan uitgebrachtquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:43 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof dat ik dit voor het eerst hoor
uurtje weggeweest. Welke doel je ?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor ik exact 1x per jaar
Wel fijn dat ie er nog in staat
MOTORPSYCHO Hey Janequote:
Oe, kicken.....quote:
Afhankelijk van welke Bastille hebben die best nog een paar leuke popsongs, maar lang niet alles is raak zullen we maar zeggen. En na 3 albums was de sjeu er wel af.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:08 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zal geen grappen over Studio 100 platen maken dit jaar Tim. Al maken ze me het niet makkelijk met die Horizon en Hoestbastille plaatjes.
Is dat die Liam/OASIS fan? Zag hem vrijdag op tv. Leuke gastquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tim las vorig jaar mee, dus we zwaaien al even
Gitaartje is wel lekker in deze. Scheurt goed.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje laf gestamp
zeg maar net zoals de sekstape van Meg
Misschien dat die van Puff Daddy er nog bij kan, de rest geef ik niet veel kansquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:23 schreef Tussle266 het volgende:
Sidenote, er is ook wat nieuwkomerige ellende van deze blauwhemden te verwachten. Iets met allertijdenplaten.
Loop je nu voor ofzo? King of Pain is niet stukgedraaidquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik echt veel te vaak gehoord. Echt stukgedraaid voor mij
Ik ben al bij Bastille ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Loop je nu voor ofzo? King of Pain is niet stukgedraaid
Dit mag inderdaad Bastille voor de rest van de eeuwigheidquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik echt veel te vaak gehoord. Echt stukgedraaid voor mij
Dit begint ingewikkelder te worden dan Mementoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |