Interessante keus. Ik vind het intro niet echt wat, maar daarna wel lekker.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:22 schreef tong80 het volgende:
Volgens m'n vriend Mario, drummer van de The Nozems, dit mooiste nummer ooit.
Interessante opmerking over een nummer zonder introquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interessante keus. Ik vind het intro niet echt wat, maar daarna wel lekker.
Daar ging het toch over?quote:Hanging on the Telephone altijd wel geinig
Ik dacht dat het nog over Moving ging, maar bij Kink heb ik altijd bandbreedte die na zoveel tijd achter gaat lopen dus het zal wel om Blondie gaan. Moving heeft mi wel een (niet-instrumentaal) intro.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Interessante opmerking over een nummer zonder intro
[..]
Daar ging het toch over?
Na Mental Jewelry was ik eigenlijk al klaar met die band.quote:
Ik vind Throwing Copper en Secret Sadmadhi ook nog wel aardig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:51 schreef pipster het volgende:
[..]
Na Mental Jewelry was ik eigenlijk al klaar met die band.
Welke was dat?quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Eels best leuk, maar deze, meh.
Een van de vijf Heys.quote:
Helaas zal je het dit jaar met deze 3 minuten moeten doen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loadedgenot.
Echt bizar laag voor zo'n klassieker trouwens. 10x beter dan hun Stones-pastiche die veel hoger staat gok ik
Nina Hagen, Wir Sind Helden wellicht. Dat lijkt het me welquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:18 schreef Berkery het volgende:
Spider Murphy Gang & Rammstein, staat er nog meer Duitstalige muziek in de lijst?
Wel Duitse artiesten in andere talen, of zonder taal, zoals Kraftwerk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:18 schreef Berkery het volgende:
Spider Murphy Gang & Rammstein, staat er nog meer Duitstalige muziek in de lijst?
edit, lama ik heb BAP al gevonden
Varen over de autobaan staat er niet in?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij staat er als The Model in, dus zal wel niet duitstalig zijn
Nopequote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Varen over de autobaan staat er niet in?
Ook geen ramp, die hebben beter.quote:
Je loopt meer dan een nummer voor. Bij mij start ie nu The Coral inquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef pipster het volgende:
Ah veel beter dan deze gaat het niet worden deze lijst!
Met een hey uiteraard.
Allemaal Dooie Artiesten Bonussen?quote:
Dat is een alternatievere radio dan dat Kink voor het grootste gedeelte was vandaag.quote:
Dat of Digital Audio Broadcasting, nu twijfel ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Allemaal Dooie Artiesten Bonussen?
Whatevahhhquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:24 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat of Digital Audio Broadcasting, nu twijfel ik.
https://www.facebook.com/florenceandtcm/quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:27 schreef Berkery het volgende:
Florence + the Machine op Kink is voor mij meestal een teken om Spotify aan te slingeren. Ik ga nu wel even koffie halen.
Da's een eind rijdenquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/florenceandtcm/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |