So Lonely en Message in a bottle komen nog. Maar die staan ook best laagquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk Rondo. Maar staat dit zo laag ?
Daar zit wel wat in. Nooit over nagedacht (waarom zou je ook over Live nadenken). Mogelijk dat ik hem daarom best aardig vond.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke poging om Heart-Shaped Box na te maken.
Absurd toch? Gaat eigenlijk nergens over.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
So Lonely en Message in a bottle komen nog. Maar die staan ook best laag
Lastig ? Police mijn helden destijds, en voor meer van m'n generatie. Ik draai ze al 30 jaar niet meer. Ik ruk ook niet meer op Traci Lords.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind zelf The Police ook niet zo'n bijzondere band, dus ik snap het wel. Wel veel gedraaid natuurlijk. Lastig.
Voor mij een totaal onbekende band. Maar voor de kiezers belangrijker dan Roxanne. Staat de dochter van André in de lijst ? Of the Shags ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van The 1975 vond ik nog wel leuk, dat vind ik wel een extreem wisselvallige band.
Weer een band die ik niet ken. Soort Porcupine Tree ? Die ik ook niet ken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:23 schreef Tussle266 het volgende:
Deze van Moron Live vind ik eigenlijk nog best aardig.
Edit: deze stond er vorig jaar ook niet in, zie ik. Nou, dat valt dan alweer mee.
You Really Got Me is de oudste heb ik ergens gelezen. Qua jaar van uitbrengen een jaartje ouder dan deze.quote:
Zijn The Streets één persoon ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:31 schreef pipster het volgende:
Ah leuk The Streets, behalve als hij op Lowlands komt optreden, dan niet.
Porcupine Tree is stukken beter joh.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer een band die ik niet ken. Soort Porcupine Tree ? Die ik ook niet ken.
Ik bedoel Bob zelf, maar ik zie al dat er wat Beatles ouder zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bob zelf, of deze plaat? 1 mogelijk, 2 nee.
Wist je dat voor mijn generatie dat bandje even belangrijk is als de stones voor je overgrootmoeder ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:34 schreef pipster het volgende:
De Police is wel een leuk bandje om af en toe een nummer van te horen.
Lennon is ouder ja (Ringo dan blijkbaar ook?)quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik bedoel Bob zelf, maar ik zie al dat er wat Beatles ouder zijn
Dat kunnen er niet veel zijn dan, twee hooguit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik bedoel Bob zelf, maar ik zie al dat er wat Beatles ouder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |