Nena is oma. Debby Harry nadert de 80.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:35 schreef pipster het volgende:
Traci Lords zal ondertussen toch wel eens meerderjarig zijn.
Ja, nouja, als hij nog zou levenquote:
Voornamelijk Mike Skinner, die wel samenwerkt met andere mensen.quote:
Ook omdat men The Sonics niet kent. Het putten uit alternative arbeidsvitaminen is exclusief voor de jonkies zonder kennis van zaken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You Really Got Me is de oudste heb ik ergens gelezen. Qua jaar van uitbrengen een jaartje ouder dan deze.
Ik werd op de geattendeerd. Maar het deed me weinig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Porcupine Tree is stukken beter joh.
Kan me wel voorstellen dat het niet jouw ding is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd op de geattendeerd. Maar het deed me weinig.
Misschien wel mijn ding, maar dan slap aftreksel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat het niet jouw ding is.
quote:
Dit is echt eng.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:33 schreef Berkery het volgende:
The Specials, en zo meteen Chef'Special.
DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN
Gelukkig kunnen we ons ook nog verheugen op Amigo later in de lijst....quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Karton deed zijn best om er nog wat van te maken, maar dat is na 1 noot alweer weggespoeld. Man man man.
Die is nog erger.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we ons ook nog verheugen op Amigo later in de lijst....
Mijn theorie is dat het meer de lijstjesjagers zijn (al ben ik dat zelf natuurlijk ook) en niet de vaste luisteraars. Al zal ik ze dan vast te hoog inschatten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef pipster het volgende:
Ik vraag mij toch af wat voor Kinkluisteraars op een band als Chef Special stemmen...
En dan zeker niet meer erna luisteren, zitten wij hier met de shit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat het meer de lijstjesjagers zijn (al ben ik dat zelf natuurlijk ook) en niet de vaste luisteraars. Al zal ik ze dan vast te hoog inschatten.
Je hebt altijd wel een paar van die luisteraars die dan Chef'Special 'van een tijdje terug' of 'van dat ene festival' ook wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef pipster het volgende:
Ik vraag mij toch af wat voor Kinkluisteraars op een band als Chef Special stemmen...
Mensen die The Specials zoeken in de keuzelijst en dan verkeerd klikken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:42 schreef pipster het volgende:
Er gaan ook nog wel wat dingen goed in de wereld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gooi er ook eens een HOEZEE in.
Dit is wel echt een goed en veelzijdig album waar dit op staat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje pretparkmuziek. Vast Veenstra met zijn Disney-podcast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |