Kattengejank ook nogquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk
Wat is dit voor bagger ?Ene Justice.
Zo Jezus and Mary Chain. Eén van m'n inzendingen.quote:
Helaas ook nog coldplayquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo Jezus and Mary Chain. Eén van m'n inzendingen.
Ha ha ha. Iddquote:
Wel de bestequote:
Minst slechtequote:
Dit hoort wel top 100 jaquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat deze wegbereiders zo laag staan. Begin van een hele Brittevolutie.
Wat ik begrijp is dat-ie is blijven hangen bij de BZNers van het bos.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooruit Tim, dit reken ik wel onder proto-shoegaze. Even JUICHEN.
Na Psycho Candy nog een keer extreme WTF gehad bij nevermind. Zelfde cattegorie.quote:
Groot liefhebber van de Bietjes, dan mag je die vergelijking gewoon verwachten!quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
Nu moet die Tim komen met Ob-La-Di-Ob-La-Da. Hij lult me te veel als een derderangs Tom Blomberg.
Als Tim moet dan Let it Be van the Replacements je favoriete alternatieve album zijn. Of gewoon iets van Tim Buckley.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Groot liefhebber van de Bietjes, dan mag je die vergelijking gewoon verwachten!
Wel die van 1995quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:14 schreef tong80 het volgende:
Dan nemen ze mij kwalijk dat ik vermoed dat FOK! doot is. Kent iemand m'n anekdote nog overBeck van Lowlands 1999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |