Denk het wel ja. Split Enz ontbreekt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit de enige band uit Nieuw-Zeeland in de lijst zijn?
Unknown Mortal Orchestra enneuh... The Chills heb je nog denk ik? Staan er vast niet in. Ja en Lorde, is geen band, die zal wel aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Split Enz ontbreekt.
Zingt hij wat anders dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Everybody wants a boezem for a pillow
Soms hoor je wat je wil horen
Geen idee wat ie echt zingt joh.quote:
Everybody needs a bosom for a pillow is de lyric, dus ja, klopt gewoon!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee wat ie echt zingt joh.Wie weet zingt ie het wel gewoon ja.
Ik moet je corrigeren. Dat is Johnny's broerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok eigenlijk dat Hurt er wel in staat en dan lijkt The Man in Black & Decker wel een goede kanshebber om de oudste artiest in de lijst te zijn.
Jeetje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Everybody needs a bosom for a pillow is de lyric, dus ja, klopt gewoon!
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik moet je corrigeren. Dat is Johnny's broer
https://www.distractify.c(...)-johnny-cash-brother
Het is niet echt slecht, maar ik vind het ook nooit spannend worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:43 schreef Tussle266 het volgende:
Als ze die twee deuren zouden dichtmetselen, zou het wel een tijdje duren voor iemand ze gaat missen.
Toen vonden we hem terug in de jungle.quote:
Ach ja, met die maanlander van Tom Hanks.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen vonden we hem terug in de jungle.
Is dat die big band van Typhoon?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan maar even het programma van NSC doornemen
Je bent abuis, maar ik zal je maar even omtzienquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is dat die big band van Typhoon?
Heb je tegen iemand toen gelogen dat je daar niet bij zou zijn?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben ooit naar een concert van Travis geweest. Ik was toen 17. Dus je snapt dat dat een verbinding met zich meebrengt.
Ik zei nog zo: ik sta niet in voor eventuele foutjes die erin zitten!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
Dave Matthews nieuw in de lijst, maar Karton vraagt zich al jaren af waarom.
Edit: fake news, staat er al 3 jaar in. Sorry Eric.
Karton kwam goed weg dit keer, maar er is nog anderhalve week te gaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:44 schreef Hamlapjes het volgende:
ik sta niet in voor eventuele foutjes
Laat die arme man toch. Hij is er gewoon niet zo goed in, lijstjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Karton kwam goed weg dit keer, maar er is nog anderhalve week te gaan.
Ik vond die een stuk leuker dan deze persoonlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:35 schreef pipster het volgende:
Ah weer een van mannenmenstruatiepoplichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |