Warm bad 2.0 hierquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Bij First Dates had ik iets gezegd over deze omajurk bij een twintiger. Maar ik doe het niet.
Zeker. Maar dan wel meer meteen. Kan mij voorstellen dat hij ook tijdje samen met haar wilt zijn en niet meteen in gezinsverband. Maar goed, het zijn gewoon hele andere personen dus wel echt keuze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de zus van Jordy Clasie kan hij toch ook nog aan een gezin beginnen?(Ben de leeftijd vergeten.)
Of het is een beetje flirten en lachen om flauwe dingen. Maar het kan idd ook broer/zus zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan wel meer meteen. Kan mij voorstellen dat hij ook tijdje samen met haar wilt zijn en niet meteen in gezinsverband. Maar goed, het zijn gewoon hele andere personen dus wel echt keuze.
De zus van heeft wel beetje broer/zus vibe. Jasmijn is rustiger maar die wordt nu wel echt geremd door clasie.
Clasie is kort-pittig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef S_E het volgende:
Ik heb het de vorige afleveringen niet gezien of misschien geblokt, maar Clasie is niet echt vrouwelijk. Komt deze aflevering beetje lomp over.
mwahquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Clasie is kort-pittig.Wel heel leuk.
Leuk voor Haico.quote:
beter een omajurk dan dat oranje ding van Ellen eigenlijk (en ze zei ook dat ze mentaal ouder is dan Haico :-) )quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk voor Haico.Tenzij hij rustiger of veel vrouwelijker zoekt.
Hopelijk gaan de omajurken van Jasmijn dan weg.![]()
Ik vind het lapje van Haico dan ook weer leuk.quote:
Nou zeg dat. Echt zo zwaar op se handquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Denkt Bernice ook niet dat ze met een eventuele keuze voor haar leven aan één van deze jongens vastzit? Ze maakt het erg zwaar voor zichzelf.
(Of er is geen klik met beide jongens.)
Ik wacht op Haico die ze beide even uitprobeert.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
We missen dit seizoen echt een stoute (flirtende) of brutale boer.
De KRO-NCRV gaat dan wel knippenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik wacht op Haico die ze beide even uitprobeert.
Of René en Paul die besluiten dat ze elkaar wel leuk vinden.
Haha ik zag het net maar dat leek maar zo, omdat ze achter elkaar zaten en bijna dezelfde spijkerbroek aan haddenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Stepperoller het volgende:
Die ene bij Claudia zat met een blote voet en de andere voet in een sok
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:13 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
misschien kan hij stiekum de naam van zijn keuze maaien
Dat zou wel kunnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Haha ik zag het net maar dat leek maar zo, omdat ze achter elkaar zaten en bijna dezelfde spijkerbroek aan hadden
Gaat er überhaupt iets in haar om? Geeft alleen maar lege antwoordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice voelt niks. Of ze knippen dit expres zo.
Wie kiest hij?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Richard is het wel duidelijk.
Wil je haar een bericht sturen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef S_E het volgende:
Robin had toch genoeg van de enge boze stad?
Precies, dan hangt er voor jezelf toch niets vanaf?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef Stepperoller het volgende:
Als ze toch niks voelt, waarom kunnen we dan nog altijd niet wat levendiger gesprekken vanaf?
Eerder zei ze dat het dichtklappen was omdat ze bang was het verkeerde te zeggen. Tja, dan beter nu 'het verkeerde' zeggen toch? Dan leer je er nog iets van
Was die camper niet van die vrouw die nu exit is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Morgane89 het volgende:
Wel apart dat Haico alleen met Jasmijn in huis slaapt nu, met Ellen in haar camper
Ze is veel te verlegen. (En ze wil ook geen 3 kussen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef Stepperoller het volgende:
Als Bernice toch niks voelt, waarom kunnen we dan nog altijd niet wat levendiger gesprekken vanaf?
Eerder zei ze dat het dichtklappen was omdat ze bang was het verkeerde te zeggen. Tja, dan beter nu 'het verkeerde' zeggen toch? Dan leer je er nog iets van
Wendy en Ellen kwamen allebei met een camper.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die camper niet van die vrouw die nu exit is?
hebben ze in beslag genomen; je legt wat in, kunt een man winnen, maar ook je camper verliezen ;-)quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die camper niet van die vrouw die nu exit is?
Dat gevoel kreeg ik vandaag ook. Maar heb ook de indruk dat Ellen/Clasie zo neergezet werd vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoop ergens dat Haico voor Jasmijn gaat. Heb ergens het gevoel dat hij Ellen te claimerig vindt.
Hoe neergezet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:26 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik vandaag ook. Maar heb ook de indruk dat Ellen/Clasie zo neergezet werd vandaag.
Ik vond haar heel desperate overkomenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoop ergens dat Haico voor Jasmijn gaat. Heb ergens het gevoel dat hij Ellen te claimerig vindt.
Claimerig, maar ook alsof de buit al binnen was ofzo. Beetje aandachtzoekerig. Weet niet, kreeg vandaag wat negatieve kriebels van haar, had ik de eerste afleveringen totaal niet. Maar kan ook net zo goed montage zijnquote:
Jasmijn heeft grote issues, dat is wel duidelijk. Maar het lijkt er op alsof Haico dat niet erg vindt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:28 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ik vond haar heel desperate overkomen
Maar Jasmijn vind ik weer een tikje vreemd
Is dat in dit geval ook niet een heel klein beetje zo? Natuurlijk kan er nog van alles gebeuren maar een latere breuk zal voor beiden meer impact hebben dan de breuk met het meisje uit je straat in Nederland.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Denkt Bernice ook niet dat ze met een eventuele keuze voor haar leven aan één van deze jongens vastzit? Ze maakt het erg zwaar voor zichzelf.
(Of er is geen klik met beide jongens.)
Ja, zo is het wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:39 schreef S_E het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen Haico en Richard leuk om te kijken.
Bernice en Claudia vind ik zo kil en koud en van Piet vergeet ik überhaupt steeds dat ie meedoet.
Oh, dat heb ik met Bernice.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:35 schreef S_E het volgende:
Ik vind alle stukjes met/bij Claudia en Piet geen zak aan
Haico en Ellenquote:Op zondag 24 september 2023 23:12 schreef Arcee het volgende:
Voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Richard -> Marijke
Piet -> Anke
Claudia -> Marcel
Bernice -> Yorick
Haico -> Ellen
Deze post ga ik het hele seizoen terugzoeken.
Maar er zit nog tijd tussen het kiezen en samenwonen. Als het in die tussentijd, zonder camera en programma, niet echt geweldig klikt, is er niks aan de hand. En stop je met elkaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat in dit geval ook niet een heel klein beetje zo? Natuurlijk kan er nog van alles gebeuren maar een latere breuk zal voor beiden meer impact hebben dan de breuk met het meisje uit je straat in Nederland.
Tja conservatieve normen en waarden alle 3. Die staan er allemaal wel zo in van 'dit is voor de rest van ons leven'.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar er zit nog tijd tussen het kiezen en samenwonen. Als het in die tussentijd, zonder camera en programma, niet echt geweldig klikt, is er niks aan de hand. En stop je met elkaar.
Hopelijk kiest Bernice Johan.quote:
Ja? Is me niet opgevallen. En dan die vreselijke paarse klaprozen door de prachtige rode heen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef kikkerrrtje het volgende:
Richard komt op het eerste gezicht op me over als een rechttoe-rechtaan persoon, maar zijn woning toont iemand met een gevoel voor schoonheid
Ik vraag me af of hij haar onzekerheid niet heel snel zat wordt. Hij vindt haar leuk, spannend, uitdagend, maar het valt haar niet op omdat ze zo zit te sippen. En ik snáp het, als je ziet dat Haico en Ellen het zo leuk hebben samen. Maar je trekt je wel terug... Dat moet Haico wel kunnen accepteren (want dit is vast niet het enige moment waarop je dat doet). Hij had haar de vorige dag nota bene al gezegd dat hij haar heel leuk vond. Twee keer in twee dagen je onzekerheid uitspreken. Pfoeh.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Jasmijn pakte het niet handig aan. Ze had haar momentje met Haico - en stelde voor om naar buiten te gaan. Ze had natuurlijk even met hem moeten knuffelen.
Zoals we ooit Haico aan het begin leerden kennen, ook zoals bij die 10 vrouwen, zo kwetsbaar leek hij toen en zo pittig vind ik hem nu. Pittig op een niet verkeerde manier. Hij reageerde op Jasmijn alsof hij al 20 relaties heeft gehad en veel ervaring heeft met vrouwen. Grappig vond ik datquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij haar onzekerheid niet heel snel zat wordt. Hij vindt haar leuk, spannend, uitdagend, maar het valt haar niet op omdat ze zo zit te sippen. En ik snáp het, als je ziet dat Haico en Ellen het zo leuk hebben samen. Maar je trekt je wel terug... Dat moet Haico wel kunnen accepteren (want dit is vast niet het enige moment waarop je dat doet). Hij had haar de vorige dag nota bene al gezegd dat hij haar heel leuk vond. Twee keer in twee dagen je onzekerheid uitspreken. Pfoeh.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja? Is me niet opgevallen. En dan die vreselijke paarse klaprozen door de prachtige rode heen.
Je zit in een best pittige situatie samen met een concurrent voor de persoon met wie je wat wilt en iets gezegd krijgen is wat anders dan iets ervaren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij haar onzekerheid niet heel snel zat wordt. Hij vindt haar leuk, spannend, uitdagend, maar het valt haar niet op omdat ze zo zit te sippen. En ik snáp het, als je ziet dat Haico en Ellen het zo leuk hebben samen. Maar je trekt je wel terug... Dat moet Haico wel kunnen accepteren (want dit is vast niet het enige moment waarop je dat doet). Hij had haar de vorige dag nota bene al gezegd dat hij haar heel leuk vond. Twee keer in twee dagen je onzekerheid uitspreken. Pfoeh.
De bloemenweide is werkelijk schitterend!quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja? Is me niet opgevallen. En dan die vreselijke paarse klaprozen door de prachtige rode heen.
Niet in het filmpje met Bob waarin ze met hem terugblikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |