quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ga maar lekker naar huis Bob
Of dat ze zelf weg gaat! De rest mag op de boerderij pasesen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik dacht dat ze ging zeggen dat ze alle drie naar huis moeten
Boerin zoekt Mannen. Ik voorzie een heropleving van het programma.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:36 schreef kikkerrrtje het volgende:
Claudia heeft (een beetje) kriebels voor maar liefst twee mannen!
Een lege postzak waarschijnlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bob gaat ook wel een postzak aan brieven berichten krijgen
Zo erg is die toch niet? Alleen niet echt een match voor de rationele Claudia.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Een lege postzak waarschijnlijk
Die eindeloze zakelijke aanpak. Genieten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:38 schreef S_E het volgende:
"Bedankt voor jullie inzet en enthousiasme"
Ik neem het mee in de eindbeoordeling
Prima man.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo erg is die toch niet? Alleen niet echt een match voor de rationele Claudia.
What has been seenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Team Jordy Clasie. Of eh Ellen
Die oudste eerst weg.
Denk dat hij nog twijfelt over Jasmijn qua betere leeftijd voor kinderen. Maar met de zus van heeft hij veel meer een klik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Team Jordy Clasie. Of eh Ellen
Die oudste eerst weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |