Ik vind het lapje van Haico dan ook weer leuk.quote:
Nou zeg dat. Echt zo zwaar op se handquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Denkt Bernice ook niet dat ze met een eventuele keuze voor haar leven aan één van deze jongens vastzit? Ze maakt het erg zwaar voor zichzelf.
(Of er is geen klik met beide jongens.)
Ik wacht op Haico die ze beide even uitprobeert.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
We missen dit seizoen echt een stoute (flirtende) of brutale boer.
De KRO-NCRV gaat dan wel knippenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:10 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik wacht op Haico die ze beide even uitprobeert.
Of René en Paul die besluiten dat ze elkaar wel leuk vinden.
Haha ik zag het net maar dat leek maar zo, omdat ze achter elkaar zaten en bijna dezelfde spijkerbroek aan haddenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef Stepperoller het volgende:
Die ene bij Claudia zat met een blote voet en de andere voet in een sok
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:13 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
misschien kan hij stiekum de naam van zijn keuze maaien
Dat zou wel kunnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Haha ik zag het net maar dat leek maar zo, omdat ze achter elkaar zaten en bijna dezelfde spijkerbroek aan hadden
Gaat er überhaupt iets in haar om? Geeft alleen maar lege antwoordenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice voelt niks. Of ze knippen dit expres zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |