Met de zus van Jordy Clasie kan hij toch ook nog aan een gezin beginnen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Denk dat hij nog twijfelt over Jasmijn qua betere leeftijd voor kinderen. Maar met de zus van heeft hij veel meer een klik.
Warm bad 2.0 hierquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Bij First Dates had ik iets gezegd over deze omajurk bij een twintiger. Maar ik doe het niet.
Zeker. Maar dan wel meer meteen. Kan mij voorstellen dat hij ook tijdje samen met haar wilt zijn en niet meteen in gezinsverband. Maar goed, het zijn gewoon hele andere personen dus wel echt keuze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met de zus van Jordy Clasie kan hij toch ook nog aan een gezin beginnen?(Ben de leeftijd vergeten.)
Of het is een beetje flirten en lachen om flauwe dingen. Maar het kan idd ook broer/zus zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan wel meer meteen. Kan mij voorstellen dat hij ook tijdje samen met haar wilt zijn en niet meteen in gezinsverband. Maar goed, het zijn gewoon hele andere personen dus wel echt keuze.
De zus van heeft wel beetje broer/zus vibe. Jasmijn is rustiger maar die wordt nu wel echt geremd door clasie.
Clasie is kort-pittig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:58 schreef S_E het volgende:
Ik heb het de vorige afleveringen niet gezien of misschien geblokt, maar Clasie is niet echt vrouwelijk. Komt deze aflevering beetje lomp over.
mwahquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Clasie is kort-pittig.Wel heel leuk.
Leuk voor Haico.quote:
beter een omajurk dan dat oranje ding van Ellen eigenlijk (en ze zei ook dat ze mentaal ouder is dan Haico :-) )quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk voor Haico.Tenzij hij rustiger of veel vrouwelijker zoekt.
Hopelijk gaan de omajurken van Jasmijn dan weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |