Wie kiest hij?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Richard is het wel duidelijk.
Wil je haar een bericht sturen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef S_E het volgende:
Robin had toch genoeg van de enge boze stad?
Precies, dan hangt er voor jezelf toch niets vanaf?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef Stepperoller het volgende:
Als ze toch niks voelt, waarom kunnen we dan nog altijd niet wat levendiger gesprekken vanaf?
Eerder zei ze dat het dichtklappen was omdat ze bang was het verkeerde te zeggen. Tja, dan beter nu 'het verkeerde' zeggen toch? Dan leer je er nog iets van
Was die camper niet van die vrouw die nu exit is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:21 schreef Morgane89 het volgende:
Wel apart dat Haico alleen met Jasmijn in huis slaapt nu, met Ellen in haar camper
Ze is veel te verlegen. (En ze wil ook geen 3 kussen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:20 schreef Stepperoller het volgende:
Als Bernice toch niks voelt, waarom kunnen we dan nog altijd niet wat levendiger gesprekken vanaf?
Eerder zei ze dat het dichtklappen was omdat ze bang was het verkeerde te zeggen. Tja, dan beter nu 'het verkeerde' zeggen toch? Dan leer je er nog iets van
Wendy en Ellen kwamen allebei met een camper.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die camper niet van die vrouw die nu exit is?
hebben ze in beslag genomen; je legt wat in, kunt een man winnen, maar ook je camper verliezen ;-)quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was die camper niet van die vrouw die nu exit is?
Dat gevoel kreeg ik vandaag ook. Maar heb ook de indruk dat Ellen/Clasie zo neergezet werd vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoop ergens dat Haico voor Jasmijn gaat. Heb ergens het gevoel dat hij Ellen te claimerig vindt.
Hoe neergezet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:26 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik vandaag ook. Maar heb ook de indruk dat Ellen/Clasie zo neergezet werd vandaag.
Ik vond haar heel desperate overkomenquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoop ergens dat Haico voor Jasmijn gaat. Heb ergens het gevoel dat hij Ellen te claimerig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |