Eens, mag wel wat variatie in die gifjes komen. Al is die pass van Gaaei wel legendarisch.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De OP kan wel een update gebruiken. Beetje overmatig veel aandacht voor de nummer 17.
Nikste.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:58 schreef De_Kraam het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 2-2 in Almelooooo.
Daar kan een andere Nederlandse club ook over meepraten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van 'We gaan Europa in' zingen naar 1-3 achter.
Ik heb even dit topic teruggelezen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nou allemaal niet zo persoonlijk maken.
Zo zeg. Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb even dit topic teruggelezen.
Wat een walgelijke dingen zeg jij over mij, achter mijn rug om ook nog eens.
Dit vergeet ik niet.
Wat leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef Coco het volgende:
Ik ken een user die woonde in regio Almelo.
Ik was helaas op pad tijdens Utrecht - Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou ervan als @:Coco meedoet met het feestje.
Je hebt geen goede wedstrijd gemist. Wel een vermakelijke 2e helftquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was helaas op pad tijdens Utrecht - Ajax.
Ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Stop met deze act.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Akkoord.
Fijn dat je er weer bent.
Dan kijk ik mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
GAE - Sparta wordt namelijk een spektakel.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:28 schreef Zipportal het volgende:
Bloembakken gevuld met legoblokjes op Aletha.
[ Bericht 14% gewijzigd door Coco op 22-10-2023 16:28:37 ]quote:
Kun je die lyric met ons delen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef ashardalan het volgende:
Steijn heel lief toegezongen door de Utrecht spelers
Aletha > Fresia.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:28 schreef Zipportal het volgende:
Bloembakken gevuld met legoblokjes op Aletha.
Dat ging je sowieso al doen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik beloof jullie minimaal 4 goals deze wedstrijd.
Anders ga ik voor straf de hele avond in F1 rondhangen.
Dat vind ik vervelend om te horen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ging je sowieso al doen.
Ik voel mij beflikkerd.
Nou...quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe zullen ze hier in Griekenland op reageren?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nederland, het lachertje van de wereld.
Aanstekers en legoblokjes naar de scheids gooienquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe zullen ze hier in Griekenland op reageren?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Aanstekers en legoblokjes naar de scheids gooien
@:Zipportal
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Naast de JC ArenA kunnen we ook naar het theater voor Ajax-cabaret.
[ afbeelding ]
Niet aan het slapen.quote:
Groesbeek blieft Groesbeekquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:01 schreef Zipportal het volgende:
Jankhoofd mag weer keepen bij NEC. @:powerloungen
Ik heb helemaal geen zin in deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VBL-moderator @:R-woud93 verkiest F1 boven VBL.
Bizar
Sow.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar
Gelukkig niet zo erg allemaal als Ajax.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:03 schreef Sked het volgende:
En toch voetballend de beste wedstrijd van het seizoen, man man man.
Dombo laat de laatste paar dagen geen spaan heel van de wijkagenten van fok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar
Wel beter, liever deze Dombo dan hielenlikker-Dombo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dombo laat de laatste paar dagen geen spaan heel van de wijkagenten van fok.
WOWquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel beter, liever deze Dombo dan hielenlikker-Dombo.
Het enige lichtpuntje momenteel van de selectie. Ik ben er blij mee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerenveen verdient Sahraoui niet.
Bakboord zit heerlijk in de wedstrijd!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bakboord liep erbij en keek ernaar.
Ja, het is dat Haye een mentale stoornis heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het enige lichtpuntje momenteel van de selectie. Ik ben er blij mee.
Ja snap ik. Zonder hem is deze selectie echt helemaal niets. Zeker met een Noppert en Van Beek die niet in al te beste vorm zijn. Heel verschil met vorig seizoen. Vooral qua tegendoelpunten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:SonicVolcano Ik doelde er meer op dat Sahraoui veel te goed is. Als hij nog een tussenstap maakt, is hij daar ook snel uitgeleerd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Kutzooi. Heracles gaat alsnog winnen nu.
Heracles kan NIETSquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Kutzooi. Heracles gaat alsnog winnen nu.
Ja, het was teleurstellend, zoals gewoonlijk bij Heracles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nepgedoe. Sla elkaar dan op z'n minst in elkaar
Vijfquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:48 schreef Zipportal het volgende:
VBv-v-v-v-v--v-v-v-vier op een rij @:lange_lans
Die wetten zijn verworpen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet volgens de wetten van @:lange_lans
Mooi op tijd. 12:15 pas eh.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ook maar eens ingeschakeld om DE club van Rotterdam te zien spelen.
Gelukkig vandaag nietquote:
FOK.co.ukquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Arno Verschueren (Sparta Rotterdam) can have an early bath and think about his challenge.
Flashscore genotquote:
Waarom type jij zo raar? Heb je een beroerte, moeten we iemand bellen voor je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Arno Verschueren (Sparta Rotterdam) can have an early bath and think about his challenge.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom type jij zo raar? Heb je een beroerte, moeten we iemand bellen voor je?
Brummetjequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik dat van Flashscore had gekopieerd.
Geen beroerte, maar ook niet beroerd om je deze tik op de vingers te geven. Mafklapper.
Dat willenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:15 schreef ashardalan het volgende:
in Twente kunnen ze geen verbinding met Rijnmond online houden... Wat een paupers daar in bijna-Duitsland
Voor wie nu weer, Matthew Perry?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een minuut stilte.
KAN DIT STOPPEN. MENSEN GAAN DOOD JA
Een of andere oud-speler die op een mooie leeftijd gegaan is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor wie nu weer, Matthew Perry?
Wat? Een fatsoenlijke internetverbinding voor de media? Ik snap dat ze in dat gehucht nog maar net ADSL hebben, maar kom op... Je schijnt een prof club te zijn...quote:
Kalle Oranen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor wie nu weer, Matthew Perry?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kruip even het Feyenoord topic in tot het beter gaat
Nounounou.gifquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:31 schreef Sked het volgende:
Wij feliciteren PSV met het kampioenschap.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het eens een keer tegen zit.quote:
SlotGOD krijgt het hopelijk wel op de rit. Donderpreek in de rust, dit, datquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Benieuwd naar de tweede helft. FC Twente speelt bij een voorsprong de tweede helft altijd zo slecht.![]()
Meteen achteruit voetballen etc.
Valt op, ja. Ook een hoop gekanker op elkaar? Vreemd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:01 schreef PSVCL het volgende:
opgefokte bende bij feyenoord wanneer het even niet loopt
Misschien heeft er wel iemand kanker? Waarom zou je anders dat woord gebruiken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Valt op, ja. Ook een hoop gekanker op elkaar? Vreemd.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:56 schreef ashardalan het volgende:
Die Higler blijft ook een parodie op een scheidsrechter
Blijf ik bij. Dat hij per ongeluk een goede beslissing neemt, houdt niet in dat hij een goede scheidsrechter is.quote:
2 jeugdspelers van PSV de baas op het middenveldquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Valt op, ja. Ook een hoop gekanker op elkaar? Vreemd.
Volgens het Feyenoord-topic was dit een overtreding en dus een penalty + tweede geel van Pröpperquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:42 schreef Buitendam het volgende:
Dat hangen en je laten vallen is echt matennaaien van Gimenez. Moet ie echt afleren.
Dat zal wel jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens het Feyenoord-topic was dit een overtreding en dus een penalty + tweede geel van Pröpper
Gek. Ik heb toch het idee dat Higler nou niet echt in het nadeel van Feyenoord fluit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens het Feyenoord-topic was dit een overtreding en dus een penalty + tweede geel van Pröpper
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:56 schreef ashardalan het volgende:
Die Higler blijft ook een parodie op een scheidsrechter
Feyenoorders durven zich hier nornaal al nauwelijks te vertonen, en nu ze achterstaan al helemaal niet.quote:
Van Ajax kan ik nu niet genieten, dus dan maar genieten van dat Feyenoord achter staat.quote:
Jawel, maar vorig seizoen vielen dan de ballen ineens een paar keer per ongeluk goed en werd het nog 2-2.quote:
Ik ga dadelijk wel van Ajax genietenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van Ajax kan ik nu niet genieten, dus dan maar genieten van dat Feyenoord achter staat.
Ook daar reken ik nog mezelf niet rijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk wel van Ajax genieten
KUT KUT KITquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef Coco het volgende:
Graag review van de wedstrijd
@:Scrummie
@:Dombohetolifantje1
Zou te weinig zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Higler ook nog wel een +6 doen dadelijk.
Terecht!quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:00 schreef GGMM het volgende:
@:jojoortje wordt uit het Feyenoord-topic gezet
Nou, wat zei ik?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Higler ook nog wel een +6 doen dadelijk.
Bij jou thuis?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Als ze nu de gelijkmaker maken wordt er iets afgebroken
Ik.ben niet thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |