SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Romeinen die het land hebben ingepikt van de oorspronkelijke bewoners jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
hou toch op, iedereen weet dat het land toebehoort aan de romeinen, nu dus Italianen!!
Oh, dat zijn de joden weer, hm...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
heb je dat nu pas door?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vandaar dat er mensen liepen met Italiaanse vlaggen tijdens de pro-Palestina demonstraties.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dat lijkt zo omdat Rusland in het begin minder ervaren personeel naar de fronten heeft gestuurd. Ruslands strategie is meer gebaseerd op laten uitputten van. Zelfs Oekrainse soldaten raken hopeloos omdat ze zeggen dat de Russen maar blijven komen en niet weten van ophouden. Als de geldkraan voor Oekraine straks stopt, dan is Oekraine meteen klaar. Voor de rest gebruikt Rusland voornamelijk verouderde tuig. Daar hebben zij genoeg van in voorraad.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is mij juist heel erg tegengevallen wat Rusland voor capaciteiten heeft. Ik was toen de Oekraine oorlog ook bang dat het zou escaleren in een wereldoorlog. Maar door de zwakte van het Russische leger en het verstandig handelen van het westen is me dat allemaal behoorlijk mee gevallen.
Rusland is niet sterk, en al helemaal niet op een ander continent.
Hoe kom je er bij dat Israël geen plannen heeft en dat ze geen gedetailleerd beeld hebben van Hamas als organisatie met hun tunnels. Dat schud je zo uit de mauw?
Ik zie Egypte niet snel het conflict betreden. Turkije al helemaal niet.
Dat schud ik niet uit mijn mauw. Ik kom tot bepaalde conclusies na het evalueren van analyses die defensie-experts geven. Een land als Israël die niet eens de inlichtingen had over een massale paragliders aanval, zal naar mijn mening ook niet over informatie beschikken over strategie van Hamas bij een mogelijke grondoffensief. Het gaat gewoon hel worden voor ze. Al die tanks en noem maar op zullen een voor een afgeknald worden.![]()
ho, je moet ergens een beginpunt kiezen en dat is duidelijk bij de romeinen. De jaartelling begint ook in die tijd, dus dat is het bewijs dat dat het begin isquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Romeinen die het land hebben ingepikt van de oorspronkelijke bewoners ja
Oh, dat zijn de joden weer, hm...Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Die geldkraan stopt voorlopig niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat Rusland in het begin minder ervaren personeel naar de fronten heeft gestuurd. Ruslands strategie is meer gebaseerd op laten uitputten van. Zelfs Oekrainse soldaten raken hopeloos omdat ze zeggen dat de Russen maar blijven komen en niet weten van ophouden. Als de geldkraan voor Oekraine straks stopt, dan is Oekraine meteen klaar. Voor de rest gebruikt Rusland voornamelijk verouderde tuig. Daar hebben zij genoeg van in voorraad.
Dat schud ik niet uit mijn mauw. Ik kom tot bepaalde conclusies na het evalueren van analyses die defensie-experts geven. Een land als Israël die niet eens de inlichtingen had over een massale paragliders aanval, zal naar mijn mening ook niet over informatie beschikken over strategie van Hamas bij een mogelijke grondoffensief. Het gaat gewoon hel worden voor ze. Al die tanks en noem maar op zullen een voor een afgeknald worden.
Die inlichtingen waren er wel er is alleen niets mee gedaan om welke reden dan ook. (onderschat of zo)
Een grondoffensief gaat lastig worden dat ben ik met je eens. Maar ik vind dat je het wel heel erg gekleurd ziet. (doemdenken)
Ik denk dat Israël slim genoeg is om dit niet tot een fiasco uit te laten draaien.![]()
het houdt niet op bij jou....quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:08 schreef Werkperd het volgende:
Een land als Israël die niet eens de inlichtingen had over een massale paragliders aanval, zal naar mijn mening ook niet over informatie beschikken over strategie van Hamas bij een mogelijke grondoffensief.
waar zijn je filmpjes?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
https://www.trouw.nl/nieu(...)odse-staat~b13b10f7/
Kies ik het jaar 650
Maar daar hoor je bijna geen media over.
Kan mij voorstellen dat gematigde moslims dit ook niet durven te bespreken in hun omgeving.
Misschien is dit juist een reden dat in west-europa de meeste demonstraties zijn.
Andere kant, de conservatie moslim landen kunnen moeilijk zeggen free palestina maar wij moeten jullie palestijnen niet.
Het is gewoon drama voor alle partijen.Hell To The Liars![]()
Ik wilde nog verder, maar schijnt dat je na de eerste joodse staten terecht komt in de prehistorie. De joden waren er dus als eerste, niet de Romeinenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ho, je moet ergens een beginpunt kiezen en dat is duidelijk bij de romeinen. De jaartelling begint ook in die tijd, dus dat is het bewijs dat dat het begin is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je begrijpt toch ook wel dat het geen oneindige geldkraan is aangezien we steeds verder een recessie inrollen? Dat roekeloos bij printen maakt ons alleen maar verder kapot.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die geldkraan stopt voorlopig niet.
Die inlichtingen waren er wel er is alleen niets mee gedaan om welke reden dan ook. (onderschat of zo)
Een grondoffensief gaat lastig worden dat ben ik met je eens. Maar ik vind dat je het wel heel erg gekleurd ziet. (doemdenken)
Ik denk dat Israël slim genoeg is om dit niet tot een fiasco uit te laten draaien.
Ik denk dat het dit keer ander koek wordt voor ze.![]()
En die geldkraan heeft Rusland wel?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je begrijpt toch ook wel dat het geen oneindige geldkraan is aangezien we steeds verder een recessie inrollen? Dat roekeloos bij printen maakt ons alleen maar verder kapot.
Ik denk dat het dit keer ander koek wordt voor ze.
Ik denk dat we van mening verschillen, en dat is prima. We zullen het zien. Voorlopig zie ik dit niet zo snel uitdraaien op een wereldoorlog.![]()
In de Gazastrook is gisteravond een 33-jarige vrouw uit Nederland om het leven gekomen. Dat bevestigt het ministerie van Buitenlandse Zaken na berichtgeving door de NOS. 'Zij was een van de personen in Gaza met wie Buitenlandse Zaken in contact stond', luidt het in een verklaring aan deze nieuwssite.
Het ministerie vernam van de familie van de vrouw in Gaza over haar dood. 'We staan haar naasten bij in deze zware tijd.' Buitenlandse Zaken kan geen uitspraken doen over de toedracht 'omdat we daarover op dit moment geen bevestigde of verifieerbare informatie hebben.'
AD liveblog![]()
maar dan had de jaartelling toch moeten beginnen ca 1200 BC? Het is niet voor niks dat de jaartelling begon bij de romeinen, de rechtmatige eigenaar van al het land rondom de middelandse zee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde nog verder, maar schijnt dat je na de eerste joodse staten terecht komt in de prehistorie. De joden waren er dus als eerste, niet de RomeinenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Maar dat komt door de Christenen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
maar dan had de jaartelling toch moeten beginnen ca 1200 BC? Het is niet voor niks dat de jaartelling begon bij de romeinen, de rechtmatige eigenaar van al het land rondom de middelandse zee.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De middellandse zee heet in het Latijn mare nostrum, wat letterlijk onze zee betekent, waarvan acte.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
maar dan had de jaartelling toch moeten beginnen ca 1200 BC? Het is niet voor niks dat de jaartelling begon bij de romeinen, de rechtmatige eigenaar van al het land rondom de middelandse zee.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
maar dan had de jaartelling toch moeten beginnen ca 1200 BC? Het is niet voor niks dat de jaartelling begon bij de romeinen, de rechtmatige eigenaar van al het land rondom de middelandse zee.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
De wapenindustrie is gebaat bij oorlog en alleen dankzij de het geld van Amerika dat aan Oekraine besteed is, zit Amerika niet in ee recessiequote:Op zondag 22 oktober 2023 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En die geldkraan heeft Rusland wel?
Ik denk dat we van mening verschillen, en dat is prima. We zullen het zien. Voorlopig zie ik dit niet zo snel uitdraaien op een wereldoorlog.
Dus die oorlog vinden ze heel erg fijn en komt niet ongelegen.
Maar een oorlog in het midden-oosten zal geen enkel land (behalve Israel) wenselijk achten.Hell To The Liars![]()
Of het rechtmatig was is een tweede maar de Romeinen beheersten op een gegeven moment alle landen rondom de middellandse zee dus in die zin klopt het.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Waar Israël nu twee weken mee bezig is heeft net zo weinig met zelfverdediging te maken als het uitmoorden van hele families door Hamas met zelfverdediging te maken had.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De Russische inflatie is anders niet zo hoog als hier. Ze zijn niet afhankelijk van buitenlandse energie. Dat scheelt al veel. Daarnaast zijn er tussen diverse landen akkoorden gesloten over handel in eigen valuta. Die ¤ en $ raakt ze dus niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En die geldkraan heeft Rusland wel?
Ik denk dat we van mening verschillen, en dat is prima. We zullen het zien. Voorlopig zie ik dit niet zo snel uitdraaien op een wereldoorlog.
Ik zie dat alleen gebeuren als het escaleert naar een grootschalig regionaal conflict en die mogelijkheid is groot.![]()
heywoodu
![]()
Ja, en daarvoor waren die gebieden weer in handen van andere staten, dus geen idee wat nou oorspronkelijk het punt isquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of het rechtmatig was is een tweede maar de Romeinen beheersten op een gegeven moment alle landen rondom de middellandse zee dus in die zin klopt het.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zeker maar die waren natuurlijk onbeschaafd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor waren die gebieden weer in handen van andere staten, dus geen idee wat nou oorspronkelijk het punt is
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
in die tijd was het land rechtmatig van jou als je andere eraf kon schoppen met geweld. Dat lukte ze, dus dan is het rechtmatig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of het rechtmatig was is een tweede maar de Romeinen beheersten op een gegeven moment alle landen rondom de middellandse zee dus in die zin klopt het.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Dat het escaleert naar een regionaal conflict daar ben ik ook bang voor, maar een wereldoorlog is wel even een stapje verder.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De Russische inflatie is anders niet zo hoog als hier. Ze zijn niet afhankelijk van buitenlandse energie. Dat scheelt al veel. Daarnaast zijn er tussen diverse landen akkoorden gesloten over handel in eigen valuta. Die ¤ en $ raakt ze dus niet.
Ik zie dat alleen gebeuren als het escaleert naar een grootschalig regionaal conflict en die mogelijkheid is groot.![]()
heywoodu
![]()
Uiteraard een grapje, maar het geinige is dat je ook hele volksstammen hebt die dat echt denkenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker maar die waren natuurlijk onbeschaafd.
In het licht van die tijd gezien, akkoord.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in die tijd was het land rechtmatig van jou als je andere eraf kon schoppen met geweld. Dat lukte ze, dus dan is het rechtmatig.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
30 doden maar gelukkig geen gewondenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Slayage het volgende:
Waar Israël nu twee weken mee bezig is heeft net zo weinig met zelfverdediging te maken als het uitmoorden van hele families door Hamas met zelfverdediging te maken had.
[ twitter ]
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Het rode reisadvies gold niet voor haar. Iets met billen branden en op de blaren zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
In de Gazastrook is gisteravond een 33-jarige vrouw uit Nederland om het leven gekomen. Dat bevestigt het ministerie van Buitenlandse Zaken na berichtgeving door de NOS. 'Zij was een van de personen in Gaza met wie Buitenlandse Zaken in contact stond', luidt het in een verklaring aan deze nieuwssite.
Het ministerie vernam van de familie van de vrouw in Gaza over haar dood. 'We staan haar naasten bij in deze zware tijd.' Buitenlandse Zaken kan geen uitspraken doen over de toedracht 'omdat we daarover op dit moment geen bevestigde of verifieerbare informatie hebben.'
AD liveblog![]()
dat hoeft ze niet meerquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het rode reisadvies gold niet voor haar. Iets met billen branden en op de blaren zitten.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
eerlijk gezegd zou ik nu in gaza liever dood zijn dan gewond zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
30 doden maar gelukkig geen gewondenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Wat een kut opmerking.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het rode reisadvies gold niet voor haar. Iets met billen branden en op de blaren zitten.
Je weet toch helemaal niks, hoe lang ze er al was en waarom. Misschien kon ze niet eerder wegkomen, enz.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dus geen Nederlandse vrouw, anders was dat wel gezegd. Ben ik wel benieuwd waarom ze in Nederland verbleef en waarom ze in Gaza was?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
AD liveblogik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
voor die tijd ware het de grieken, asyriers en babyloniers. Daarvoor waren er geen staten maar groepen die iets te zeggen hadden over een enkele stad waarin ze koning waren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor waren die gebieden weer in handen van andere staten, dus geen idee wat nou oorspronkelijk het punt isReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Vind ik wel een beetje makkelijk. Aangekomen voordat Hamas hun aanval begon op 7 oktober (grenzen zijn sinds toen dicht). Die had ook niet kunnen weten dat het zo uit de hand zou lopen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het rode reisadvies gold niet voor haar. Iets met billen branden en op de blaren zitten.![]()
Ken jij deze familie? Ik niet. Misschien onschuldig, misschien zit een deel in de hamastop, misschien werden er vanaf het perceel raketten afgevuurd,...quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Slayage het volgende:
Waar Israël nu twee weken mee bezig is heeft net zo weinig met zelfverdediging te maken als het uitmoorden van hele families door Hamas met zelfverdediging te maken had.
[ twitter ]
Ik heb te weinig informatie om te kunnen oordelen. Jij schijnbaar niet.![]()
Russische inflatie is die in de VS en EU allang voorbij. Zelfs in de officiële Russische cijfers, dan weten we dat het werkelijke percentage ook nog wel een stuk hoger ligt. Zelfs Poetin heeft aangegeven dat het bedrijfsleven van de enorme inflatie flinke hinder ondervindt. Lul gewoon niet zo.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De Russische inflatie is anders niet zo hoog als hier. Ze zijn niet afhankelijk van buitenlandse energie. Dat scheelt al veel. Daarnaast zijn er tussen diverse landen akkoorden gesloten over handel in eigen valuta. Die ¤ en $ raakt ze dus niet.
ik vermoed gevlucht vanwege veiligheid en teruggegaan vanwege familiebezoek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus geen Nederlandse vrouw, anders was dat wel gezegd. Ben ik wel benieuwd waarom ze in Nederland verbleef en waarom ze in Gaza was?
Dat is gebruikelijk. Je ontvlucht een land omdat hegt er niet veilig is, krijgt hier een status en dan ga je tijdelijk terug op familiebezoek. Dat mag niet gek gevonden worden maar is logisch.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Als China de kans schoon ziet om Taiwan binnen te vallen dan liggen de zaken weer wat anders denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat het escaleert naar een regionaal conflict daar ben ik ook bang voor, maar een wereldoorlog is wel even een stapje verder.
In China gaat het niet lekker, maar dan is juist oorlog voeren een prima afleiding. Amerika is druk in Oekraïne en in het Midden-Oosten dus een betere gelegenheid gaat er niet snel komen.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus geen Nederlandse vrouw, anders was dat wel gezegd. Ben ik wel benieuwd waarom ze in Nederland verbleef en waarom ze in Gaza was?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zou voor nu wel een hele praktische oplossing zijn in Gaza. Niet erg menselijk, wel praktischquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in die tijd was het land rechtmatig van jou als je andere eraf kon schoppen met geweld. Dat lukte ze, dus dan is het rechtmatig.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Onder anderen inderdaad. En allemaal met hun eigen, uitgebreide beschavingenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
voor die tijd ware het de grieken, asyriers en babyloniers. Daarvoor waren er geen staten maar groepen die iets te zeggen hadden over een enkele stad waarin ze koning waren.
Geschiedenis van dat hele gebied, en dan vooral iets oostelijker, is enorm fascinerend
Deze bedoel je?quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:49 schreef Werkperd het volgende:
Israël heeft geen plannen. Die hebben ze wel maar ze missen heel veel informatie waarover Hamas daadwerkelijk toe in staat is. Ze beschikken niet eens over de schetsen van Hamas tunnels. Een falende grondoffensief kan leiden naar het einde van Israel. Ze kunnen meer verliezen dan winnen.Nou ja, dat archiveren doe je eigenlijk zelf. Door berichtjes hier te plaatsen op FOK! Alles wordt automatisch gearchiveerd via Mycroft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Haha mooi man dat er mensen zijn die mijn quotes archiveren. Misschien leren ze nog wat.
Je mag jezelf bedanken dus.Stukje zelfkennis?quote:
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
dat gebeurt nog steeds hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat zou voor nu wel een hele praktische oplossing zijn in Gaza. Niet erg menselijk, wel praktischReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
OUTLINE:
=== Recorded on Mon, Oct 9 ===
0:00 - Introduction
1:17 - Hamas attack on Israel
4:10 - Response to attack
10:28 - History of Hamas
13:09 - Iran
14:55 - Al-Aqsa Mosque
21:20 - Abraham Accords
30:14 - Trump vs Biden on Middle East
39:15 - Israeli-Saudi Normalization
43:26 - How the Israel-Gaza war ends
47:44 - Benjamin Netanyahu
51:21 - Palestinian support
54:01 - Trump 2024
57:30 - Human nature
=== Recorded on Thu, Oct 5 ===
1:04:28 - Geopolitics and negotiation
1:13:10 - North Korea
1:21:50 - Personalities of leaders
1:28:25 - Government bureaucracy
1:34:11 - Accusations of collusion with Russia
1:43:50 - Ivanka
1:49:45 - Father
1:58:28 - Money and power
2:07:11 - Trust and betrayal
2:16:12 - Mohammed bin Salman
2:38:31 - Israeli-Palestinian peace process
2:53:01 - Abraham Accords and Arab-Israeli normalization
2:59:15 - $2 billion Saudi investment
3:03:07 - Donald Trump
3:08:13 - War in Ukraine
3:13:29 - Vladimir Putin
3:20:48 - China
3:39:04 - Learning process
3:45:34 - Hope for the future![]()
Ja, het gaat de Islamtische wereld echt alleen maar om de Palestijnen. Oh, wacht, hmm ..'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Is het AD nou inaccuraat of de minister?quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wat denk je zelfquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is het AD nou inaccuraat of de minister?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Yup daar ben ik het helemaal mee eens. Maar spreken we dan al over een wereldoorlog als China Taiwan pakt en de VS kan niet helpen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als China de kans schoon ziet om Taiwan binnen te vallen dan liggen de zaken weer wat anders denk ik.
In China gaat het niet lekker, maar dan is juist oorlog voeren een prima afleiding. Amerika is druk in Oekraïne en in het Midden-Oosten dus een betere gelegenheid gaat er niet snel komen.![]()
Het reisadvies voor Gaza is niet dagen, weken of maanden rood, maar al jaren. Lijkt mij sterk dat ze in die jaren niet weg kon komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking.
Je weet toch helemaal niks, hoe lang ze er al was en waarom. Misschien kon ze niet eerder wegkomen, enz.Zoals ik hier boven al zei. Het reisadvies is al jaren rood. De datum van 7 oktober is dus totaal niet relevantquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje makkelijk. Aangekomen voordat Hamas hun aanval begon op 7 oktober (grenzen zijn sinds toen dicht). Die had ook niet kunnen weten dat het zo uit de hand zou lopen.![]()
Ik hoop maar dat jouw naasten nooit in een rood reisgebied komen te wonen waar ze niet weg kunnenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het reisadvies voor Gaza is niet dagen, weken of maanden rood, maar al jaren. Lijkt mij sterk dat ze in die jaren niet weg kon komen.
[..]
Zoals ik hier boven al zei. Het reisadvies is al jaren rood. De datum van 7 oktober is dus totaal niet relevant
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met opstellingen zit het AD er ook altijd naast.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is het AD nou inaccuraat of de minister?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik denk serieus dat Taiwan echt een hel gaat zijn om in te nemen. Als je alles plat gooit, heb je er geen klote aan. De bevolking heeft een grafhekel aan je, die willen echt niet allemaal straks meewerken (de toppers zullen vermoedelijk zelfs geëvacueerd worden). Daarnaast is het eiland klaar om zich te verdedigen. Ze hebben anderhalf miljoen reservisten. Mogelijk verwoesten ze ook gewoon de fabrieken waar de waarde zit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als China de kans schoon ziet om Taiwan binnen te vallen dan liggen de zaken weer wat anders denk ik.
In China gaat het niet lekker, maar dan is juist oorlog voeren een prima afleiding. Amerika is druk in Oekraïne en in het Midden-Oosten dus een betere gelegenheid gaat er niet snel komen.
Ik denk dat als China Taiwan aanvalt en verovert, er niet veel meer over is van het huidige Taiwan.
Maar goed, dan hebben ze wel weer een eiland erbij en het westen wat verder weggeduwd. Maar of dat honderdduizenden doden waard gaat zijn, meh.![]()
Dus daarom moeten we maar eigen schuld, dikke bult doen over de dood van een vermoedelijk onschuldige vrouw?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het reisadvies voor Gaza is niet dagen, weken of maanden rood, maar al jaren. Lijkt mij sterk dat ze in die jaren niet weg kon komen.
[..]
Zoals ik hier boven al zei. Het reisadvies is al jaren rood. De datum van 7 oktober is dus totaal niet relevant
Zijn genoeg redenen om familiebezoek te doen net als dat andere gezin waar een zieke oma is.![]()
China gaat helemaal niks doen joh, beetje blaffen en dat is het wel, soort Iran.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Taiwan echt een hel gaat zijn om in te nemen. Als je alles plat gooit, heb je er geen klote aan. De bevolking heeft een grafhekel aan je, die willen echt niet allemaal straks meewerken (de toppers zullen vermoedelijk zelfs geëvacueerd worden). Daarnaast is het eiland klaar om zich te verdedigen. Ze hebben anderhalf miljoen reservisten. Mogelijk verwoesten ze ook gewoon de fabrieken waar de waarde zit.
Ik denk dat als China Taiwan aanvalt en verovert, er niet veel meer over is van het huidige Taiwan.
Maar goed, dan hebben ze wel weer een eiland erbij en het westen wat verder weggeduwd. Maar of dat honderdduizenden doden waard gaat zijn, meh.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Die gaan ook niks doen. Maar dit was meer van 'als ze iets gaan doen'quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
China gaat helemaal niks doen joh, beetje blaffen en dat is het wel, soort Iran.![]()
![]()
Ik zou niet verbaasd zijn als de minister zelf in een tweet wat inaccuraat taalgebruik toepast hoor, maar staat ook op de site van BuZa.quote:
Kan er later altijd nog een verduidelijking komen dat ze met Nederlandse vrouw niet specifiek de nationaliteit bedoelden.
Heb al eerder gezegd dat het voor mij eigenlijk niet zo’n verschil maakt, ga je naar een gebied dat door een terroristische organisatie bestuurd wordt, dan neem je gewoon een risico.
https://www.rijksoverheid(...)palestijnse-gebiedenik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wat zouden ze er anders mee bedoelen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kan er later altijd nog een verduidelijking komen dat ze met Nederlandse vrouw niet specifiek de nationaliteit bedoelden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alleen de moeder van de opa die Nederlander is bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zouden ze er anders mee bedoelen?Nieuw is niet altijd beter.![]()
Een vrouw die in Nederland woont, die zou je in de vlugheid ook als Nederlandse vrouw aan kunnen duiden. Iemand met een permanente verblijfsvergunning bijv.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zouden ze er anders mee bedoelen?ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Daar heb jij weer een punt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup daar ben ik het helemaal mee eens. Maar spreken we dan al over een wereldoorlog als China Taiwan pakt en de VS kan niet helpen?
Ik ben erg benieuwd wat Amerika laat vallen als ze maar op 2 fronten kunnen strijden. Ik vrees daar voor de Oekraïne, zeker als Trump president wordt. Dan mag Europa z'n eigen problemen zelf op gaan lossen. Wat ook wel logisch zou zijn.![]()
Trump zou een ramp zijn voor ons als Europa. Dan verliezen we Oekraïne daar ben ik van overtuigd. Wij hebben gewoon de middelen niet om Oekraïne te helpen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een punt.
Ik ben erg benieuwd wat Amerika laat vallen als ze maar op 2 fronten kunnen strijden. Ik vrees daar voor de Oekraïne, zeker als Trump president wordt. Dan mag Europa z'n eigen problemen zelf op gaan lossen. Wat ook wel logisch zou zijn.![]()
Ik kan weinig empathie opbrengen voor dit soort mensen. Rood = Reis niet naar dit gebeid. En iedereen zal wel zijn eigen reden hebben waarom dat advies niet voor hem of haar geldt, maar dan moet je ook op de blaren zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus daarom moeten we maar eigen schuld, dikke bult doen over de dood van een vermoedelijk onschuldige vrouw?
Zijn genoeg redenen om familiebezoek te doen net als dat andere gezin waar een zieke oma is.
Tja, en voor dat gezin in Gaza dat naar de zieke oma ging heb ik helemaal geen goed woord over. Als je als volwassen je leven op het spel wil zetten door naar rood gebied te reizen dan vind ik dat dom, maar het is dan maar zo. Op het moment dat je minderjarigen mee gaat slepen, dan lijkt mij dat een gevalletje voor de jeugdbescherming.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:53 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik kan weinig empathie opbrengen voor dit soort mensen. Rood = Reis niet naar dit gebeid. En iedereen zal wel zijn eigen reden hebben waarom dat advies niet voor hem of haar geldt, maar dan moet je ook op de blaren zitten.
Tja, en voor dat gezin in Gaza dat naar de zieke oma ging heb ik helemaal geen goed woord over. Als je als volwassen je leven op het spel wil zetten door naar rood gebied te reizen dan vind ik dat dom, maar het is dan maar zo. Op het moment dat je minderjarigen mee gaat slepen, dan lijkt mij dat een gevalletje voor de jeugdbescherming.![]()
leuk moment om te investeren in Dassault en Rheinmetall enzo maar overall zal het weinig aan het plaatje veranderenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Trump zou een ramp zijn voor ons als Europa. Dan verliezen we Oekraïne daar ben ik van overtuigd. Wij hebben gewoon de middelen niet om Oekraïne te helpen.
als Trump Oekraine uberhaupt laat vallen wat dat valt ook nog maar te bezienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Die gaat dan waarschijnlijk stevig aandringen op onderhandelingen en pocht daarna dat hij de wereld van WW3 heeft gered.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
leuk moment om te investeren in Dassault en Rheinmetall enzo maar overall zal het weinig aan het plaatje veranderen
als Trump Oekraine uberhaupt laat vallen wat dat valt ook nog maar te bezienIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Er is een speciale plek in hel voor mensen die een linkdump van een video plaatsen zonder beschrijving van hoe en watquote:
Weet je wat, gewoon linkdumps in het algemen.
Iemand een tl;dr voor me?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat zou echt dramatisch zijn jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die gaat dan waarschijnlijk stevig aandringen op onderhandelingen en pocht daarna dat hij de wereld van WW3 heeft gered..
Wereldvrede? Niet als het door DRUUUMPPFFFF komt!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ben net een minuut geleden klaar met de video.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die een linkdump van een video plaatsen zonder beschrijving van hoe en wat
Weet je wat, gewoon linkdumps in het algemen.
Iemand een tl;dr voor me?
Volgens Natasja die een Barrister is (advocaat die nog verder is doorgestudeerd) zit Israel in hun recht met hun aanpak. De presentrice vraagt haar dan of Israel aan collective punishment doet door het water, stroom af te sluiten en daar volgt dan weer een uitleg opSPOILER: The main differences between a barrister and a lawyer are:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is de AD en je hebt het over journalisten. Meer hoef je niet te weten voor het juiste antwoordquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is het AD nou inaccuraat of de minister?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
ja de man kon lekker twitteren tot hij niet meer mocht maar echt heel veel rare dingen heeft hij verder niet gedaan volgens mijquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die gaat dan waarschijnlijk stevig aandringen op onderhandelingen en pocht daarna dat hij de wereld van WW3 heeft gered.
als hij de Amerikaanse wapenindustrie buitenspel wil zetten wbt Oekraine dan krijgt hij een flink deksel op zijn neus vermoed ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
'Wereldvrede' (welke wereldoorlog?) ten koste van half Oekraine inderdaad. Niet dat ik uiteindelijk niet voor onderhandelingen ben, maar dan wel na een flinke doorstoot van Oekraine.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou echt dramatisch zijn ja.
Wereldvrede? Niet als het door DRUUUMPPFFFF komt!Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
De dagblad?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het is de AD en je hebt het over journalisten. Meer hoef je niet te weten voor het juiste antwoordVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Trump gaat dan voor een vrede zorgen op dezelfde manier als Chamberlain en Daladier destijds voor 'Peace for our time' hebben gezorgdquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou echt dramatisch zijn ja.
Wereldvrede? Niet als het door DRUUUMPPFFFF komt!.
![]()
er valt toch weinig te onderhandelen
kun je altijd proberen maar de Russen willen niet weg en de Oekrainers willen dat ze weggaan, dan valt er weinig over te praten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee joh, werkperd heeft gewoon alternatieve nieuwsbronnen (Turkse schat ik zo in)quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je serieus bent vraag ik me af of je vrij rondloopt. Als je een troll bent chapeau.![]()
Iranpress.com onder andere.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:05 schreef Alov het volgende:
[..]
nee joh, werkperd heeft gewoon alternatieve nieuwsbronnen (Turkse schat ik zo in)![]()
![]()
Eens. Het is heel duidelijk wat code rood betekent: ga er niet naartoe. Ga je alsnog en kom je in de problemen, dan kunnen we geen consulaire steun bieden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:
Heb al eerder gezegd dat het voor mij eigenlijk niet zo’n verschil maakt, ga je naar een gebied dat door een terroristische organisatie bestuurd wordt, dan neem je gewoon een risico.
https://www.rijksoverheid(...)palestijnse-gebiedenI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Een wereld zonder tsmc is verloren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Taiwan echt een hel gaat zijn om in te nemen. Als je alles plat gooit, heb je er geen klote aan. De bevolking heeft een grafhekel aan je, die willen echt niet allemaal straks meewerken (de toppers zullen vermoedelijk zelfs geëvacueerd worden). Daarnaast is het eiland klaar om zich te verdedigen. Ze hebben anderhalf miljoen reservisten. Mogelijk verwoesten ze ook gewoon de fabrieken waar de waarde zit.
Maar goed, dan hebben ze wel weer een eiland erbij en het westen wat verder weggeduwd. Maar of dat honderdduizenden doden waard gaat zijn, meh.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
22 Nederlanders zitten (zaten) er dus.quote:
Ik vind dat best veel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Erdomedia en Radio Iran.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:05 schreef Alov het volgende:
[..]
nee joh, werkperd heeft gewoon alternatieve nieuwsbronnen (Turkse schat ik zo in)And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Er is nog wel een 3rde keuze, maar daarvoor zal de internationale gemeenschap met dwang de twee kemphanen uit elkaar moeten houden. Als IDF niets doet, en de internationale gemeenschap houd Hamas ook niet tegen dan denk ik dat Hamas alleen maar nog verder gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom alleen maar die 2 keuzes?![]()
Ik ben er eigenlijk wel voor dat dat nog een keer heel duidelijk wordt aangegeven bij de vliegvelden. Zowel in het land waar je vandaan vertrekt, als in het land waar code rood is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eens. Het is heel duidelijk wat code rood betekent: ga er niet naartoe. Ga je alsnog en kom je in de problemen, dan kunnen we geen consulaire steun bieden.
Gewoon van die potige doune gasten die je goed in de ogen aankijken en zeggen: U bent welkom, maar weet dit en dat zijn de risico's, en er is niemand die U komt helpen. Uw kind heeft een leuke lach, wat als Hamas uw kind in hun handen krijgt? '![]()
Waarom? Gewoon niet geven is veel effectieverquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor dat dat nog een keer heel duidelijk wordt aangegeven bij de vliegvelden. Zowel in het land waar je vandaan vertrekt, als in het land waar code rood is.
Gewoon van die potige doune gasten die je goed in de ogen aankijken en zeggen: U bent welkom, maar weet dit en dat zijn de risico's, en er is niemand die U komt helpen. Uw kind heeft een leuke lach, wat als Hamas uw kind in hun handen krijgt? 'Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ja maar voor die tijd noetquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die gaan toch ook in Japan en de VS produceren. Tegen die tijd zitten we nog goed danReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Mensen die familie hebben wonen in Gaza weten waarschijnlijk best wel hoe de situatie daar is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"Goedemiddag leuk mevrouwtje, u gaat naar Gambia zie ik, u weet wat men zegt over de mannen daar?"quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor dat dat nog een keer heel duidelijk wordt aangegeven bij de vliegvelden. Zowel in het land waar je vandaan vertrekt, als in het land waar code rood is.
Gewoon van die potige doune gasten die je goed in de ogen aankijken en zeggen: U bent welkom, maar weet dit en dat zijn de risico's, en er is niemand die U komt helpen. Uw kind heeft een leuke lach, wat als Hamas uw kind in hun handen krijgt? '![]()
Je zult maar minderjarig zijn en door een ouder naar zo’n gebied worden gesleept…quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon van die potige doune gasten die je goed in de ogen aankijken en zeggen: U bent welkom, maar weet dit en dat zijn de risico's, en er is niemand die U komt helpen. Uw kind heeft een leuke lach, wat als Hamas uw kind in hun handen krijgt? 'I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik heb het idee dat wij op FOK! vanuit onze luie stoel op de zolderkamer dat een stuk beter kunnen inschatten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die familie hebben wonen in Gaza weten waarschijnlijk best wel hoe de situatie daar is.![]()
![]()
Omdat ik volksnationalist ben. Bescherming van eigen burgers is hoofdprioriteit. Dus als iemand van je eigen land iets gaat doen, wat evident gevaarlijk is. Dien je hem/haar te waarschuwen. Alleen daarna is het wel eigen keuze.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon niet geven is veel effectiever![]()
Je kunt gewoon een rondreisje boeken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die familie hebben wonen in Gaza weten waarschijnlijk best wel hoe de situatie daar is.![]()
(Ik mag aannemen dat dat nu niet meer kan. Maar het was gewoon mogelijk)
Groepsrondreis Israël, Palestijnse gebieden en Jordanië
Bizar hè."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
niemand in de internationale gemeenschap gaat zijn troepen hier tussen zettenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:08 schreef Alov het volgende:
[..]
Er is nog wel een 3rde keuze, maar daarvoor zal de internationale gemeenschap met dwang de twee kemphanen uit elkaar moeten houden. Als IDF niets doet, en de internationale gemeenschap houd Hamas ook niet tegen dan denk ik dat Hamas alleen maar nog verder gaat.
daarnaast is er niemand met genoeg troepen die beide partijen als neutraal beschouwen en je hebt toestemming nodig van beide partijen om een VN troepenmacht te ontplooien ergensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom is dat bizar? Israel = Gaza niet he.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een rondreisje boeken.![]()
(Ik mag aannemen dat dat nu niet meer kan. Maar het was gewoon mogelijk)
Groepsrondreis Israël, Palestijnse gebieden en Jordanië
Bizar hè.
Israel zelf (de groene lijnen) is relatief veilig. Je kan ook gewoon naar Syrie op vakantie, hoor.![]()
Het punt dat gemaakt werd was de corruptie van Arafat. Daar reageer ik opquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:37 schreef Alov het volgende:
[..]
Het punt is dat zolang niet beide partijen vrede willen, het is óf Palestijnse kinderen, óf Israëlische kinderen. Ik denk dat IDF dan logischerwijs liever voor doden aan Palestijnse kant dan aan Israëlische kant kiest als er toch gekozen moet worden, niet waar?
Het punt dat jij hier maakt daar is natuurlijk niemand het mee oneens![]()
Werd het vliegveld van Allepo niet een tijdje geleden gebombardeerd? Lijkt mij niet zo fijn tijdens je vakantie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar Syrie op vakantie, hoor.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Ach, vertraging heb je altijd wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:16 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Werd het vliegveld van Allepo niet een tijdje geleden gebombardeerd? Lijkt mij niet zo fijn tijdens je vakantie.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Als je niet op het vliegveld meer bent, heb je toch nergens last van?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:16 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Werd het vliegveld van Allepo niet een tijdje geleden gebombardeerd? Lijkt mij niet zo fijn tijdens je vakantie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: