abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211038687
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef nixxx het volgende:

[..]
Is het AD nou inaccuraat of de minister?
Met opstellingen zit het AD er ook altijd naast.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211038701
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Als China de kans schoon ziet om Taiwan binnen te vallen dan liggen de zaken weer wat anders denk ik.

In China gaat het niet lekker, maar dan is juist oorlog voeren een prima afleiding. Amerika is druk in Oekraïne en in het Midden-Oosten dus een betere gelegenheid gaat er niet snel komen.
Ik denk serieus dat Taiwan echt een hel gaat zijn om in te nemen. Als je alles plat gooit, heb je er geen klote aan. De bevolking heeft een grafhekel aan je, die willen echt niet allemaal straks meewerken (de toppers zullen vermoedelijk zelfs geëvacueerd worden). Daarnaast is het eiland klaar om zich te verdedigen. Ze hebben anderhalf miljoen reservisten. Mogelijk verwoesten ze ook gewoon de fabrieken waar de waarde zit.

Ik denk dat als China Taiwan aanvalt en verovert, er niet veel meer over is van het huidige Taiwan.

Maar goed, dan hebben ze wel weer een eiland erbij en het westen wat verder weggeduwd. Maar of dat honderdduizenden doden waard gaat zijn, meh.
  zondag 22 oktober 2023 @ 12:44:02 #53
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211038708
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef maan_man het volgende:

[..]
Het reisadvies voor Gaza is niet dagen, weken of maanden rood, maar al jaren. Lijkt mij sterk dat ze in die jaren niet weg kon komen.
[..]
Zoals ik hier boven al zei. Het reisadvies is al jaren rood. De datum van 7 oktober is dus totaal niet relevant
Dus daarom moeten we maar eigen schuld, dikke bult doen over de dood van een vermoedelijk onschuldige vrouw?
Zijn genoeg redenen om familiebezoek te doen net als dat andere gezin waar een zieke oma is.
pi_211038715
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat Taiwan echt een hel gaat zijn om in te nemen. Als je alles plat gooit, heb je er geen klote aan. De bevolking heeft een grafhekel aan je, die willen echt niet allemaal straks meewerken (de toppers zullen vermoedelijk zelfs geëvacueerd worden). Daarnaast is het eiland klaar om zich te verdedigen. Ze hebben anderhalf miljoen reservisten. Mogelijk verwoesten ze ook gewoon de fabrieken waar de waarde zit.

Ik denk dat als China Taiwan aanvalt en verovert, er niet veel meer over is van het huidige Taiwan.

Maar goed, dan hebben ze wel weer een eiland erbij en het westen wat verder weggeduwd. Maar of dat honderdduizenden doden waard gaat zijn, meh.
China gaat helemaal niks doen joh, beetje blaffen en dat is het wel, soort Iran.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_211038724
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
China gaat helemaal niks doen joh, beetje blaffen en dat is het wel, soort Iran.
Die gaan ook niks doen. Maar dit was meer van 'als ze iets gaan doen' :P
  zondag 22 oktober 2023 @ 12:45:29 #56
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211038735
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat denk je zelf
Ik zou niet verbaasd zijn als de minister zelf in een tweet wat inaccuraat taalgebruik toepast hoor, maar staat ook op de site van BuZa.

Kan er later altijd nog een verduidelijking komen dat ze met Nederlandse vrouw niet specifiek de nationaliteit bedoelden.

Heb al eerder gezegd dat het voor mij eigenlijk niet zo’n verschil maakt, ga je naar een gebied dat door een terroristische organisatie bestuurd wordt, dan neem je gewoon een risico.

https://www.rijksoverheid(...)palestijnse-gebieden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 22 oktober 2023 @ 12:46:39 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211038754
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
Kan er later altijd nog een verduidelijking komen dat ze met Nederlandse vrouw niet specifiek de nationaliteit bedoelden.
Wat zouden ze er anders mee bedoelen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211038778
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen de moeder van de opa die Nederlander is bijvoorbeeld
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 22 oktober 2023 @ 12:49:25 #59
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211038795
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Een vrouw die in Nederland woont, die zou je in de vlugheid ook als Nederlandse vrouw aan kunnen duiden. Iemand met een permanente verblijfsvergunning bijv.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211038813
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Yup daar ben ik het helemaal mee eens. Maar spreken we dan al over een wereldoorlog als China Taiwan pakt en de VS kan niet helpen?
Daar heb jij weer een punt.

Ik ben erg benieuwd wat Amerika laat vallen als ze maar op 2 fronten kunnen strijden. Ik vrees daar voor de Oekraïne, zeker als Trump president wordt. Dan mag Europa z'n eigen problemen zelf op gaan lossen. Wat ook wel logisch zou zijn.
  zondag 22 oktober 2023 @ 12:53:22 #61
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_211038834
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Daar heb jij weer een punt.

Ik ben erg benieuwd wat Amerika laat vallen als ze maar op 2 fronten kunnen strijden. Ik vrees daar voor de Oekraïne, zeker als Trump president wordt. Dan mag Europa z'n eigen problemen zelf op gaan lossen. Wat ook wel logisch zou zijn.
Trump zou een ramp zijn voor ons als Europa. Dan verliezen we Oekraïne daar ben ik van overtuigd. Wij hebben gewoon de middelen niet om Oekraïne te helpen.
pi_211038836
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Dus daarom moeten we maar eigen schuld, dikke bult doen over de dood van een vermoedelijk onschuldige vrouw?
Zijn genoeg redenen om familiebezoek te doen net als dat andere gezin waar een zieke oma is.
Ik kan weinig empathie opbrengen voor dit soort mensen. Rood = Reis niet naar dit gebeid. En iedereen zal wel zijn eigen reden hebben waarom dat advies niet voor hem of haar geldt, maar dan moet je ook op de blaren zitten.

Tja, en voor dat gezin in Gaza dat naar de zieke oma ging heb ik helemaal geen goed woord over. Als je als volwassen je leven op het spel wil zetten door naar rood gebied te reizen dan vind ik dat dom, maar het is dan maar zo. Op het moment dat je minderjarigen mee gaat slepen, dan lijkt mij dat een gevalletje voor de jeugdbescherming.
pi_211038848
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:53 schreef maan_man het volgende:

[..]
Ik kan weinig empathie opbrengen voor dit soort mensen. Rood = Reis niet naar dit gebeid. En iedereen zal wel zijn eigen reden hebben waarom dat advies niet voor hem of haar geldt, maar dan moet je ook op de blaren zitten.

Tja, en voor dat gezin in Gaza dat naar de zieke oma ging heb ik helemaal geen goed woord over. Als je als volwassen je leven op het spel wil zetten door naar rood gebied te reizen dan vind ik dat dom, maar het is dan maar zo. Op het moment dat je minderjarigen mee gaat slepen, dan lijkt mij dat een gevalletje voor de jeugdbescherming.
Dit dus.
  zondag 22 oktober 2023 @ 12:54:31 #64
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211038862
quote:
Arsen. Een bekende, buitengewoon objectieve bron.
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 12:55:39 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211038867
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:53 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Trump zou een ramp zijn voor ons als Europa. Dan verliezen we Oekraïne daar ben ik van overtuigd. Wij hebben gewoon de middelen niet om Oekraïne te helpen.
leuk moment om te investeren in Dassault en Rheinmetall enzo maar overall zal het weinig aan het plaatje veranderen

als Trump Oekraine uberhaupt laat vallen wat dat valt ook nog maar te bezien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 22 oktober 2023 @ 12:57:06 #67
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211038875
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
leuk moment om te investeren in Dassault en Rheinmetall enzo maar overall zal het weinig aan het plaatje veranderen

als Trump Oekraine uberhaupt laat vallen wat dat valt ook nog maar te bezien
Die gaat dan waarschijnlijk stevig aandringen op onderhandelingen en pocht daarna dat hij de wereld van WW3 heeft gered.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 12:57:38 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211038882
quote:
Er is een speciale plek in hel voor mensen die een linkdump van een video plaatsen zonder beschrijving van hoe en wat :{w
Weet je wat, gewoon linkdumps in het algemen.

Iemand een tl;dr voor me? :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:01:17 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211038920
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die gaat dan waarschijnlijk stevig aandringen op onderhandelingen en pocht daarna dat hij de wereld van WW3 heeft gered.
Dat zou echt dramatisch zijn ja :').

Wereldvrede? Niet als het door DRUUUMPPFFFF komt!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:02:04 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211038939
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die een linkdump van een video plaatsen zonder beschrijving van hoe en wat :{w
Weet je wat, gewoon linkdumps in het algemen.

Iemand een tl;dr voor me? :@
Ben net een minuut geleden klaar met de video.
Volgens Natasja die een Barrister is (advocaat die nog verder is doorgestudeerd) zit Israel in hun recht met hun aanpak. De presentrice vraagt haar dan of Israel aan collective punishment doet door het water, stroom af te sluiten en daar volgt dan weer een uitleg op

SPOILER: The main differences between a barrister and a lawyer are:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211038975
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef nixxx het volgende:

[..]
Is het AD nou inaccuraat of de minister?
Het is de AD en je hebt het over journalisten. Meer hoef je niet te weten voor het juiste antwoord
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 13:04:04 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211038992
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
ja de man kon lekker twitteren tot hij niet meer mocht maar echt heel veel rare dingen heeft hij verder niet gedaan volgens mij

als hij de Amerikaanse wapenindustrie buitenspel wil zetten wbt Oekraine dan krijgt hij een flink deksel op zijn neus vermoed ik
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:04:28 #73
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211038996
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

'Wereldvrede' (welke wereldoorlog?) ten koste van half Oekraine inderdaad. Niet dat ik uiteindelijk niet voor onderhandelingen ben, maar dan wel na een flinke doorstoot van Oekraine.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:04:36 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211038997
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Het is de AD en je hebt het over journalisten. Meer hoef je niet te weten voor het juiste antwoord
De dagblad?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211039006
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Trump gaat dan voor een vrede zorgen op dezelfde manier als Chamberlain en Daladier destijds voor 'Peace for our time' hebben gezorgd :').
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 13:05:17 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211039010
er valt toch weinig te onderhandelen

kun je altijd proberen maar de Russen willen niet weg en de Oekrainers willen dat ze weggaan, dan valt er weinig over te praten _O-
pi_211039011
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 11:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als je serieus bent vraag ik me af of je vrij rondloopt. Als je een troll bent chapeau.
nee joh, werkperd heeft gewoon alternatieve nieuwsbronnen (Turkse schat ik zo in)
pi_211039029
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:05 schreef Alov het volgende:

[..]
nee joh, werkperd heeft gewoon alternatieve nieuwsbronnen (Turkse schat ik zo in)
Iranpress.com onder andere. ;(
pi_211039032
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:45 schreef nixxx het volgende:

Heb al eerder gezegd dat het voor mij eigenlijk niet zo’n verschil maakt, ga je naar een gebied dat door een terroristische organisatie bestuurd wordt, dan neem je gewoon een risico.

https://www.rijksoverheid(...)palestijnse-gebieden
Eens. Het is heel duidelijk wat code rood betekent: ga er niet naartoe. Ga je alsnog en kom je in de problemen, dan kunnen we geen consulaire steun bieden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211039043
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]

Een wereld zonder tsmc is verloren.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 13:07:59 #81
236264 crew  capricia
pi_211039051
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]
[ twitter ]
22 Nederlanders zitten (zaten) er dus.
Ik vind dat best veel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:08:16 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211039056
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:05 schreef Alov het volgende:

[..]
Erdomedia en Radio Iran.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211039058
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 10:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Waarom alleen maar die 2 keuzes?
Er is nog wel een 3rde keuze, maar daarvoor zal de internationale gemeenschap met dwang de twee kemphanen uit elkaar moeten houden. Als IDF niets doet, en de internationale gemeenschap houd Hamas ook niet tegen dan denk ik dat Hamas alleen maar nog verder gaat.
pi_211039075
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eens. Het is heel duidelijk wat code rood betekent: ga er niet naartoe. Ga je alsnog en kom je in de problemen, dan kunnen we geen consulaire steun bieden.
Ik ben er eigenlijk wel voor dat dat nog een keer heel duidelijk wordt aangegeven bij de vliegvelden. Zowel in het land waar je vandaan vertrekt, als in het land waar code rood is.

Gewoon van die potige doune gasten die je goed in de ogen aankijken en zeggen: U bent welkom, maar weet dit en dat zijn de risico's, en er is niemand die U komt helpen. Uw kind heeft een leuke lach, wat als Hamas uw kind in hun handen krijgt? '
pi_211039092
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
tsmc
Die gaan toch ook in Japan en de VS produceren. Tegen die tijd zitten we nog goed dan :P
pi_211039098
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor dat dat nog een keer heel duidelijk wordt aangegeven bij de vliegvelden. Zowel in het land waar je vandaan vertrekt, als in het land waar code rood is.

Gewoon van die potige doune gasten die je goed in de ogen aankijken en zeggen: U bent welkom, maar weet dit en dat zijn de risico's, en er is niemand die U komt helpen. Uw kind heeft een leuke lach, wat als Hamas uw kind in hun handen krijgt? '
Waarom? Gewoon niet geven is veel effectiever
pi_211039106
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Die gaan toch ook in Japan en de VS produceren. Tegen die tijd zitten we nog goed dan :P
Ja maar voor die tijd noet
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:11:35 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211039108
Mensen die familie hebben wonen in Gaza weten waarschijnlijk best wel hoe de situatie daar is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211039115
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ja maar voor die tijd noet
Komt goed. China gaat dat toch niet doen (op korte termijn).
pi_211039125
quote:

[..]

"Goedemiddag leuk mevrouwtje, u gaat naar Gambia zie ik, u weet wat men zegt over de mannen daar?"
pi_211039126
quote:

[..]

Je zult maar minderjarig zijn en door een ouder naar zo’n gebied worden gesleept…
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211039127
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die familie hebben wonen in Gaza weten waarschijnlijk best wel hoe de situatie daar is.
Ik heb het idee dat wij op FOK! vanuit onze luie stoel op de zolderkamer dat een stuk beter kunnen inschatten. :Y
pi_211039128
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:10 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Waarom? Gewoon niet geven is veel effectiever
Omdat ik volksnationalist ben. Bescherming van eigen burgers is hoofdprioriteit. Dus als iemand van je eigen land iets gaat doen, wat evident gevaarlijk is. Dien je hem/haar te waarschuwen. Alleen daarna is het wel eigen keuze.
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 13:13:29 #94
236264 crew  capricia
pi_211039132
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:11 schreef Caland het volgende:
Je kunt gewoon een rondreisje boeken. _O-
(Ik mag aannemen dat dat nu niet meer kan. Maar het was gewoon mogelijk)

Groepsrondreis Israël, Palestijnse gebieden en Jordanië

Bizar hè.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 13:14:36 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211039147
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:08 schreef Alov het volgende:

[..]
Er is nog wel een 3rde keuze, maar daarvoor zal de internationale gemeenschap met dwang de twee kemphanen uit elkaar moeten houden. Als IDF niets doet, en de internationale gemeenschap houd Hamas ook niet tegen dan denk ik dat Hamas alleen maar nog verder gaat.
niemand in de internationale gemeenschap gaat zijn troepen hier tussen zetten

daarnaast is er niemand met genoeg troepen die beide partijen als neutraal beschouwen en je hebt toestemming nodig van beide partijen om een VN troepenmacht te ontplooien ergens
pi_211039151
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Je kunt gewoon een rondreisje boeken. _O-
(Ik mag aannemen dat dat nu niet meer kan. Maar het was gewoon mogelijk)

Groepsrondreis Israël, Palestijnse gebieden en Jordanië

Bizar hè.
Waarom is dat bizar? Israel = Gaza niet he.

Israel zelf (de groene lijnen) is relatief veilig. Je kan ook gewoon naar Syrie op vakantie, hoor.
pi_211039161
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 10:37 schreef Alov het volgende:

[..]
Het punt is dat zolang niet beide partijen vrede willen, het is óf Palestijnse kinderen, óf Israëlische kinderen. Ik denk dat IDF dan logischerwijs liever voor doden aan Palestijnse kant dan aan Israëlische kant kiest als er toch gekozen moet worden, niet waar?
Het punt dat gemaakt werd was de corruptie van Arafat. Daar reageer ik op
Het punt dat jij hier maakt daar is natuurlijk niemand het mee oneens
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:16:34 #98
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_211039168
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon naar Syrie op vakantie, hoor.
Werd het vliegveld van Allepo niet een tijdje geleden gebombardeerd? Lijkt mij niet zo fijn tijdens je vakantie.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_211039170
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:16 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Werd het vliegveld van Allepo niet een tijdje geleden gebombardeerd? Lijkt mij niet zo fijn tijdens je vakantie.
Ach, vertraging heb je altijd wel.
pi_211039172
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:16 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Als je niet op het vliegveld meer bent, heb je toch nergens last van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')