POLEquote:
Moeten ze hem wel vertellen dat Rus een penalty heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:29 schreef Drekkoning het volgende:
Sainz kan beter bandjes sparen, Russell er langs laten en binnen de 5s blijven.
Schijnbaar gaat het vanaf maandag regenen in Austin. Typisch weerquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Met regen zou dit wel spectaculair zijn hier.
Op Norris 3 secs... nog steeds...quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:29 schreef DKUp het volgende:
Wel fijn dat Perez alleen iemand met verkeerde banden heeft ingehaald.
Ongekendquote:
Regen is altijd spectaculairderquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Met regen zou dit wel spectaculair zijn hier.
Circus Ferrariquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel vertellen dat Rus een penalty heeft.
Ferrari strategie kennende bedenken ze dat pas na de race.
tijd zat ..quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:31 schreef -XOR- het volgende:
VER moet nog even een 360je maken, voor de lol.
Alles en iedereen opent hier - gaat zo hardquote:
Moet je abo nemen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jawel maar kreeg een melding dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar mocht posten.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jawel maar kreeg een melding dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar mocht posten.
Zeker gemist dat ie WK is geworden en sindsdien met die helm rijdt?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max draagt een hele andere helm dan normaal. Dacht eerst ff dat het Checo was
Niet zo ordinair, we zijn niet aan het werk.quote:
Voor de show.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeker gemist dat ie WK is geworden en sindsdien met die helm rijdt?
Zal wel weer zijn om prullaria te kunnen verkopenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeker gemist dat ie WK is geworden en sindsdien met die helm rijdt?
Jaloersquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel weer zijn om prullaria te kunnen verkopen
Heeft hij gekregen van RBRquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gedraag jequote:Op zondag 22 oktober 2023 00:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er wordt hier flink gemodereerd.
9.quote:
Zo snel krijg ik em niet schoon.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Bijna 7 seconden voor VER al, die is al gedoucht voordat HAM binnen is.
9’249quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:35 schreef Sally het volgende:
wat zout worden, de gap naar Ham?
ik begin:
8.666
Nou, nog meerquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:35 schreef Sally het volgende:
wat zout worden, de gap naar Ham?
ik begin:
8.666
Zal wel veranderen als Ford intrede doetquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
10s in 19l. Lijkt mij vrij dominant deze auto. Prima. Wel een beetje saai.
Ja, wederom een 1-2-tje voor RBR.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
10s in 19l. Lijkt mij vrij dominant deze auto. Prima. Wel een beetje saai.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
Albon kwam 0,3 seconde tekort om Russell te passeren
Vanavondquote:
Is dat het beste dat je kan verzinnenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik schat weer een easy P1 voor Maxquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
Ik schakel snel uit voor de 'great crowd'.
Welterusten mensen
Welterusten opaquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
Ik schakel snel uit voor de 'great crowd'.
Welterusten mensen
Zie OP.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben we dit seizoen nog meer van dit soort idiote tijden?
Volgende weekquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 am Vegasquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De vraag is eerder in welke ronde hij weer eerste ligtquote:
Ronde 5.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag is eerder in welke ronde hij weer eerste ligt
Niet anders dan in Japanquote:
Lets ask fernandoquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag is eerder in welke ronde hij weer eerste ligt
Altijd terecht.quote:
Stuk moeilijker voor mij dan de tijd nu.quote:
weet ik nu nog niet, staat wel bij de uitslag van de FIA die later bekend wordt.quote:
Racen bij 10°Cquote:
Soms is geen updates beter dan wel updates. Je moet de auto namelijk ook goed begrijpenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En dan te denken dat RB geen grote updates meer krijgt.
Dat sowieso. Laat ook zien dat ze de auto heel goed begrijpen en de rest hun auto's nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms is geen updates beter dan wel updates. Je moet de auto namelijk ook goed begrijpen
Op een paar mensen na snapt niemand er iets vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms is geen updates beter dan wel updates. Je moet de auto namelijk ook goed begrijpen
Bel papa stroll evenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neemt niet op.quote:
if it ain't broke don't fix itquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Copy Paste Racing is dit jaar ook erg druk met de nieuwe fabriekquote:
And Stroll went in for a break.quote:
Ik bied ronde 16quote:
Plus n.quote:
Al besproken, we zijn niet doof.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:44 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze soms wat hysterische
Vrouwen bij een mic gezet ??
Deze man was geniaalquote:
Die nagelsquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:46 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje sprint haha, erg toepasselijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar goed dat Norris niet 1e is. Dan hattie het breken van die nagels ook nog op z'n geweten.
ftfyquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:43 schreef Nizno het volgende:
[.. I couldn't hear anything you said, man!] The kraut is you guys are so great
je meent het, kun je dan vanaf de tribune niet eens de hele baan overzien alsof je in een helikopter zit ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb zelf ook eens f1 in het echt gezien. Is echt heel anders dan op tv. Auto komt heel snel langs.
Als ik jou was zou ik elke race op de baan gaan kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb zelf ook eens f1 in het echt gezien. Is echt heel anders dan op tv. Auto komt heel snel langs.
Die man is een legende.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
das idd wel de vervelendste die je er bij kan hebben in de studioquote:
Nee kijk liever op tv.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik elke race op de baan gaan kijken.
Iets met bandjes ja, dat zal. Maar vanavond komt ie me iets te ongeïnteresseerd en boomerig over.quote:
Die dame is nog een amateurquote:
Op de baan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik elke race op de baan gaan kijken.
Ze staat ernaast alsof het haar vriend isquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:46 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje sprint haha, erg toepasselijk
[ afbeelding ]
flojo was idd beterquote:
circuit danquote:
Lewis iets langzamerquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meen je niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
En gras is groenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag wel inderdaad, bandenmanagement helaas nog niet zo geweldig op de auto.quote:
Je ziet er weinig vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met kortere nagels dan Flojo (en haar eigen nagels vandaag)quote:
klopt, maar in bocht 1 is het nog wel toegestaan op de manier waarop het gebeurde.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:56 schreef nils7 het volgende:
Ging Lewis niet buiten de baan Charles voorbij?
Was net weer goed in beeld bij de na bespreking
Die nagels zijn/lijken ook echt trouwensquote:
Hopen dat je en scherm voor je hebtquote:
Zat zelf redelijk hoog dus de auto leek ook vrij klein.quote:
zijn iddquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die nagels zijn/lijken ook echt trouwens
Je kan zulke lange nagels groeien zonder doping?quote:
yup, kan prima.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan zulke lange nagels groeien zonder doping?
Ja hoor, maar dan moet je verder nooit iets met je handen doen en al zeker niet willen typen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan zulke lange nagels groeien zonder doping?
Die knaker is wel over zijn hoogtepunt heen ja. Eens. Desalniettemin een puike kerel met verstand van zaken en meestal een billijke kijk op de F1quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets met bandjes ja, dat zal. Maar vanavond komt ie me iets te ongeïnteresseerd en boomerig over.
Zo is ie gewoon, heel nuchtere man met een behoorlijk neutrale blik op spelende zaken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets met bandjes ja, dat zal. Maar vanavond komt ie me iets te ongeïnteresseerd en boomerig over.
De locatie en de uitvoering waren wel echt perfect ja. Toch geloof ik niet dat hij dat risico zou nemen 😉.quote:Op zondag 22 oktober 2023 02:13 schreef Za het volgende:
Voor wie hier meer kennis van heeft.
Die spin recht voor die volle tribune, was toch bewust, showtime?
[ twitter ]
Hamilton is een veel betere coureur dan Perez. Zou eerder vreemd zijn als hij Perez niet zou inhalen. Belachelijk trouwens hoe slecht Perez na de zomerstop presteert.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis presteert echt weer als een goat. Vandaag even P2 pakken en hij loopt weer heerlijk in op Checo🔥🔥let’s get this guy in the standings.
Goed was de sprint weer toch! Heerlijk spannend!quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:34 schreef Managarm het volgende:
Ik heb tegen mijn principes in, in bed liggen kijken, na de start begonnen mijn ogen al dicht te vallen.
9 secquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heb ik de finish net niet gehaald
Hij weet ook weer dat die upgrades niet super hebben geholpen, op basis van gisteren denk ik dat alleen Norris Verstappen van een overwinning af kan houden, crashes of andere pech even daargelaten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis presteert echt weer als een goat. Vandaag even P2 pakken en hij loopt weer heerlijk in op Checo🔥🔥let’s get this guy in the standings.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:34 schreef Managarm het volgende:
Ik heb tegen mijn principes in, in bed liggen kijken, na de start begonnen mijn ogen al dicht te vallen.
Zo werkt in slaap vallenquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het voor m'n gevoel vooral erg kort! Knipperde een keer met m'n ogen en ze zaten alweer op lap 16/19.
Ik vond het wel te doen hoor, was even spannend maar Verstappen was rustig z'n banden in het juiste window aan het krijgen, in de resterende rondjes gewoon een halve seconde per rondje uitlopen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het voor m'n gevoel vooral erg kort! Knipperde een keer met m'n ogen en ze zaten alweer op lap 16/19.
Haha zeker! Maar was toch echt de hele tijd waker. Misschien leek het zo kort omdat ik -geheel gebaseerd op niks- ook een uur/anderhalf uur voor die sprint uitgetrokken hadquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo werkt in slaap vallen
Je ogen blijven steeds langer dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Red Bull heeft nog de overhand helaas met hun minimale tyre deg. Wie morgen meeste kans maakt op de overwinning zal denk ik Max zijn en dan Lewis. Het lijkt als de upgrade van Mercedes wel werkt want hij had een gap op leclerc, maar om red Bull te pakken moet je wel met iets heel rigoureus komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij weet ook weer dat die upgrades niet super hebben geholpen, op basis van gisteren denk ik dat alleen Norris Verstappen van een overwinning af kan houden, crashes of andere pech even daargelaten.
Ja en daarom heeft Perez er wel last van.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull heeft nog de overhand helaas met hun minimale tyre deg. Wie morgen meeste kans maakt op de overwinning zal denk ik Max zijn en dan Lewis. Het lijkt als de upgrade van Mercedes wel werkt want hij had een gap op leclerc, maar om red Bull te pakken moet je wel met iets heel rigoureus komen.
Dus ik ben nu wel bang voor dominantie tot 2026.
quote:Perez snel door zijn banden heen: 'Zorgen dat we dat kunnen oplossen'
Hoe Perez naar de sprintrace in Austin kijkt? "De degradatie was helaas iets hoger dan ik eigenlijk wilde. Dat is iets waar we aan moeten denken en ervoor moeten zorgen dat we dat morgen kunnen oplossen, want dat gaat heel belangrijk zijn", verklaart de 33-jarige coureur, die zondag voor een nog grotere uitdaging staat: hij moet vanaf P9 komen.
https://www.gpblog.com/nl(...)kunnen-oplossen.html
Ach ja daarvoor ook al hè met die kwali’s. Maar goed toen wist die nog te finishen op een iets hogere plek. Nu is die het echt helemaal kwijt. Blijft raar want ik onthoud nog altijd dat die in z’n tweede kwali tegen Max hem heeft verslagen. Is het een mentaalpsychologische kwestie?quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton is een veel betere coureur dan Perez. Zou eerder vreemd zijn als hij Perez niet zou inhalen. Belachelijk trouwens hoe slecht Perez na de zomerstop presteert.
Perez had gisteren enorm last van bandenslijtage![]()
Hij vindt de auto ook niet meer fijn. Mentaal zal ook wel flink meespelen. Gewoon een matige coureur, in een andere auto had hij nog minder gepresteerd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja daarvoor ook al hè met die kwali’s. Maar goed toen wist die nog te finishen op een iets hogere plek. Nu is die het echt helemaal kwijt. Blijft raar want ik onthoud nog altijd dat die in z’n tweede kwali tegen Max hem heeft verslagen. Is het een mentaalpsychologische kwestie?
Ook, maar het is vooral talent.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja daarvoor ook al hè met die kwali’s. Maar goed toen wist die nog te finishen op een iets hogere plek. Nu is die het echt helemaal kwijt. Blijft raar want ik onthoud nog altijd dat die in z’n tweede kwali tegen Max hem heeft verslagen. Is het een mentaalpsychologische kwestie?
Denk dat die ook geen vertrouwen meer heeft in de auto. Hij heeft echt een mentale reset nodig. Had voor hem gehoopt dat die al was geweest maar nee, hij kan gewoon niet mee met de toppers.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij vindt de auto ook niet meer fijn. Metaal zal ook wel flink meespelen. Gewoon een matige coureur, in een andere auto had hij nog minder gepresteerd.
Dat Perez er last van had, zal wel komen door de vreemde lijnen die Perez reed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en daarom heeft Perez er wel last van.
[..]
Is wel mooi geweest. Geen idee wat je volgend jaar met hem gaat doen ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat die ook geen vertrouwen meer heeft in de auto. Hij heeft echt een mentale reset nodig. Had voor hem gehoopt dat die al was geweest maar nee, hij kan gewoon niet mee met de toppers.
Ja, dichterbij Norris kwam hij ook nauwelijks. Alleen maar iemand inhalen met een verkeerde bandenstrategie neem ik niet serieus.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:18 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat Perez er last van had, zal wel komen door de vreemde lijnen die Perez reed.
Geknakt toen die in Miami van pole mocht vertrekken en Max van p6 kwam, hem inhaalde of ie stilstond en de race won.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zie het nog gebeuren, dat Max hem een wheelbanger geeft, als hij teveel pushed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Geknakt toen die in Miami van pole mocht vertrekken en Max van p6 kwam, hem inhaalde of ie stilstond en de race won.
Daarna was die geen schim meer van zichzelf.
Wat je gisteren zag is dat Hamilton z'n banden er snel aan waren, ik meen dat Norris de betere pace had op het laatst, die werd goed opgehouden door Sainz, anders wel een bedreiging voor het podium geweest en het is vanavond hèquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull heeft nog de overhand helaas met hun minimale tyre deg. Wie morgen meeste kans maakt op de overwinning zal denk ik Max zijn en dan Lewis. Het lijkt als de upgrade van Mercedes wel werkt want hij had een gap op leclerc, maar om red Bull te pakken moet je wel met iets heel rigoureus komen.
Dus ik ben nu wel bang voor dominantie tot 2026.
Heeft ook met geduld te maken, Verstappen deed 3 rondjes rustig aan om de banden in het juiste frame te krijgen en weg was hij, Hamilton rook bloed maar dat waren z'n voorbanden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en daarom heeft Perez er wel last van.
[..]
En het feit dat hij flink moest aanvallen om naar voren te komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:18 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat Perez er last van had, zal wel komen door de vreemde lijnen die Perez reed.
Medium-Hard-Medium of Medium-Medium-Hard dusquote:
Max heeft alle rondjes in de 1.39 minuten gereden. Hamilton kon dat maar een paar rondjes volhouden en Norris reed die rondetijden alleen aan het slot van de sprint.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook met geduld te maken, Verstappen deed 3 rondjes rustig aan om de banden in het juiste frame te krijgen en weg was hij, Hamilton rook bloed maar dat waren z'n voorbanden.
Perez was waarschijnlijk te eager en kreeg daardoor hetzelfde probleem als Hamilton had, maar als je weet hoe die Red Bull met de banden kan zijn, was hij waarschijnlijk ook beter af geweest als hij het de eerste paar rondjes ook (relatief) rustig aan zou doen.
Volgens z'n interview al voor de startquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hamilton is een veel betere coureur dan Perez. Zou eerder vreemd zijn als hij Perez niet zou inhalen. Belachelijk trouwens hoe slecht Perez na de zomerstop presteert.
Perez had gisteren enorm last van bandenslijtage![]()
Hamilton heeft ook nog steeds de mentaliteit om te winnen. Perez niet of minder.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Tja al vind ik Hamilton een ontzettende jankbal, ik moet toch toegeven dat het een betere coureur is dan Perez. Ik verwacht ook dat hij P2 nog gaat halen ten koste van Perez.
Verstappen deed dat ookquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik wel wat van Norris vandaag.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft alle rondjes in de 1.39 minuten gereden. Hamilton kon dat maar een paar rondjes volhouden en Norris reed die rondetijden alleen aan het slot van de sprint.
Dat heeft niets met toegeven te maken, dat ziet zelfs Stevie Wonder nog wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Tja al vind ik Hamilton een ontzettende jankbal, ik moet toch toegeven dat het een betere coureur is dan Perez. Ik verwacht ook dat hij P2 nog gaat halen ten koste van Perez.
Ik wou net zeggen, "Hamilton is beter dan Perez" is nou niet bepaald een hot take.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft niets met toegeven te maken, dat ziet zelfs Stevie Wonder nog wel.
niet verwonderlijk lijkt me?quote:
Twee rijders die exact dezelfde rijstijl hebben zodat je een goed vergelijk kunt makenquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:58 schreef Starflyer het volgende:
Alonso keert terug naar de Qatar specificatie en Stroll rijdt met de upgrades, zodat ze die kunnen vergelijken
[ twitter ]
Dataverzameling draait niet alleen om welke rijstijl ze hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Twee rijders die exact dezelfde rijstijl hebben zodat je een goed vergelijk kunt maken
Wel om daadwerkelijk voldoende rondjes rijden. Kunnen we bij Lance ook niet op voorhand van uitgaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dataverzameling draait niet alleen om welke rijstijl ze hebben
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, "Hamilton is beter dan Perez" is nou niet bepaald een hot take.
Statistieken liegen niet hèquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.
quote:
welke ?quote:
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijkquote:
Ik denk wel dat Lewis een van de betere rijders van het veld is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.
vooral niet als die stats door smerige spelletjes / corruptie tot stand zijn gekomenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijk
Ik ben Chevy, geen Toto.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijk
Daar ben ik mee eens, maar de GOATquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lewis een van de betere rijders van het veld is.
minder als een norris / leclerc / alonso / verstappen en misschien zelfs een piastri vooral in gevecht.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eén van de beste inderdaad.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis minder is dan Leclerc eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:40 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
minder als een norris / leclerc / alonso / verstappen en misschien zelfs een piastri vooral in gevecht.
lewis is heel snel maar als hij moet vechten is het maar erg matig de afgelopen jaren.
Op weg naar P2 in WDC. Oftewel samen met Max de beste.quote:
Tis meer dat Perez laat afwetenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op weg naar P2 in WDC. Oftewel samen met Max de beste.
In een mindere auto dan de nummer 3quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daardoor wordt Max ook kampioenquote:
Max is wel echt een klasse apart. In dit veld is er eigenlijk niemand die daar echt aan kan tippen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel samen met Max de beste.
jij weet het altijd mooi te brengenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerste loser bedoel je?quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist, Max ís al kampioenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daardoor wordt Max ook kampioen
Nee ik noem persoonlijk een van de grootste coureurs geen loser. Sowieso heb ik het niet nodig om een ander een loser te noemen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerste loser bedoel je?
Ik hoop zelf dat Alonso de 2e loser gaat worden maar dan moet ie wel nog minstens 18 punten inlopen.
Als je verliest ben je een loser.. is de letterlijke verklaring van het woord.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik noem persoonlijk een van de grootste coureurs geen loser. Sowieso heb ik het niet nodig om een ander een loser te noemen.
Met een betere Perez zou het alleen maar wat langer duren voordat hij kampioen zou worden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daardoor wordt Max ook kampioen
Ik vind persoonlijk dat het woord loser een te negatieve connotatie heeft in dit geval.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerste loser bedoel je?
Ik hoop zelf dat Alonso de 2e loser gaat worden maar dan moet ie wel nog minstens 18 punten inlopen.
Iets met "There are three kind of lies: lies, damned lies and statistics"quote:
"Gezellig" met zijn allen Hamilton bashen? Goed dat dat verleden tijd is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:00 schreef Twieki het volgende:
Mensen die nog reageren op ChevyCaprice.Het topic was hier zoveel leuker en gezelliger toen ie er niet bij was aan 't begin van 't seizoen.
OT: Duurt lang. Nog 3 uur.
Moeten we anders Sargeant gaan belonen omdat ie in elk geval z'n best heeft gedaan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat het woord loser een te negatieve connotatie heeft in dit geval.
Je volgt de sport echt niet he.. da's nog orde van de dag (ik hoop dat het sarcasme in deze post ook een beelje opvalt)quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Gezellig" met zijn allen Hamilton bashen? Goed dat dat verleden tijd is.
Een loser rijd niet in de F1. Dan heb je echt wel wat bereikt ondanks dat je misschien achteraan rijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten we anders Sargeant gaan belonen omdat ie in elk geval z'n best heeft gedaan?
Natuurlijk is't negatief maar er is in sporten maar een winnaar, 2 als je de constructeurs meerekent maar de rest heeft "gewoon" niet hun best gedaan.
Hoewel dat misschien nog wel groffer is om te zeggen, ze hebben hun best natuurlijk wel gedaan maar het heeft ze geen overwinningen (of genoeg punten) opgeleverd, ondanks het harde werk.
Dan Ticktum vindt hier wat van.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een loser rijd niet in de F1. Dan heb je echt wel wat bereikt ondanks dat je misschien achteraan rijd.
Als je in een lagere klasse niet wint (loser bent) dan krijg je geen stoeltje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een loser rijd niet in de F1. Dan heb je echt wel wat bereikt ondanks dat je misschien achteraan rijd.
Wel een vrij bijzondere gedachtegang in de F1. Als je in een Williams 4e wordt in het WDC, dan heb je echt een briljant resultaat behaald. Een indrukwekkender resultaat dan in een RB het kampioenschap winnen. Iedere coureur moet worden beoordeeld in de context van het materiaal dat ze tot hun beschikking hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten we anders Sargeant gaan belonen omdat ie in elk geval z'n best heeft gedaan?
Natuurlijk is't negatief maar er is in sporten maar een winnaar, 2 als je de constructeurs meerekent maar de rest heeft "gewoon" niet hun best gedaan.
Hoewel dat misschien nog wel groffer is om te zeggen, ze hebben hun best natuurlijk wel gedaan maar het heeft ze geen overwinningen (of genoeg punten) opgeleverd, ondanks het harde werk.
Zullen we gewoon kappen met iedereen die tweede wordt een loser te noemen? Dank je wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je in een lagere klasse niet wint (loser bent) dan krijg je geen stoeltje.
maar dat hoeft nog geen zekerheid te zijn dat je in de hogere klasse ook een winnaar bent.
Uit de Nederlandse dikke Van Dale.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je in een lagere klasse niet wint (loser bent) dan krijg je geen stoeltje.
maar dat hoeft nog geen zekerheid te zijn dat je in de hogere klasse ook een winnaar bent.
Moeten we ze alle 20 dan maar winnaars gaan noemen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zullen we gewoon kappen met iedereen die tweede wordt een loser te noemen? Dank je wel.
Heeft een zeer negatieve connotatie die nu gewoon irritant begint te worden.
Nee Winners. Want kennelijk gebruik je de Engelse taal. Of gewoon verliezers.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten we ze alle 20 dan maar winnaars gaan noemen?
Da's wel erg woke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |