niet verwonderlijk lijkt me?quote:
Twee rijders die exact dezelfde rijstijl hebben zodat je een goed vergelijk kunt makenquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:58 schreef Starflyer het volgende:
Alonso keert terug naar de Qatar specificatie en Stroll rijdt met de upgrades, zodat ze die kunnen vergelijken
[ twitter ]
Dataverzameling draait niet alleen om welke rijstijl ze hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Twee rijders die exact dezelfde rijstijl hebben zodat je een goed vergelijk kunt maken
Wel om daadwerkelijk voldoende rondjes rijden. Kunnen we bij Lance ook niet op voorhand van uitgaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dataverzameling draait niet alleen om welke rijstijl ze hebben
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, "Hamilton is beter dan Perez" is nou niet bepaald een hot take.
Statistieken liegen niet hquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.
quote:
welke ?quote:
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijkquote:
Ik denk wel dat Lewis een van de betere rijders van het veld is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.
vooral niet als die stats door smerige spelletjes / corruptie tot stand zijn gekomenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijk
Ik ben Chevy, geen Toto.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijk
Daar ben ik mee eens, maar de GOATquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lewis een van de betere rijders van het veld is.
minder als een norris / leclerc / alonso / verstappen en misschien zelfs een piastri vooral in gevecht.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
En van de beste inderdaad.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis minder is dan Leclerc eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:40 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
minder als een norris / leclerc / alonso / verstappen en misschien zelfs een piastri vooral in gevecht.
lewis is heel snel maar als hij moet vechten is het maar erg matig de afgelopen jaren.
Op weg naar P2 in WDC. Oftewel samen met Max de beste.quote:
Tis meer dat Perez laat afwetenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op weg naar P2 in WDC. Oftewel samen met Max de beste.
In een mindere auto dan de nummer 3quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op weg naar P2 in WDC. Oftewel samen met Max de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |