niet verwonderlijk lijkt me?quote:
Twee rijders die exact dezelfde rijstijl hebben zodat je een goed vergelijk kunt makenquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:58 schreef Starflyer het volgende:
Alonso keert terug naar de Qatar specificatie en Stroll rijdt met de upgrades, zodat ze die kunnen vergelijken
[ twitter ]
Dataverzameling draait niet alleen om welke rijstijl ze hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Twee rijders die exact dezelfde rijstijl hebben zodat je een goed vergelijk kunt maken
Wel om daadwerkelijk voldoende rondjes rijden. Kunnen we bij Lance ook niet op voorhand van uitgaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dataverzameling draait niet alleen om welke rijstijl ze hebben
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, "Hamilton is beter dan Perez" is nou niet bepaald een hot take.
Statistieken liegen niet hquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.
quote:
welke ?quote:
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijkquote:
Ik denk wel dat Lewis een van de betere rijders van het veld is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En Hamilton is ook niet bepaald the greatest of all time. Niet van deze tijd in elk geval.
vooral niet als die stats door smerige spelletjes / corruptie tot stand zijn gekomenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijk
Ik ben Chevy, geen Toto.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens Toto zijn die statistieken niet zo belangrijk
Daar ben ik mee eens, maar de GOATquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Lewis een van de betere rijders van het veld is.
minder als een norris / leclerc / alonso / verstappen en misschien zelfs een piastri vooral in gevecht.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
En van de beste inderdaad.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lewis minder is dan Leclerc eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:40 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
minder als een norris / leclerc / alonso / verstappen en misschien zelfs een piastri vooral in gevecht.
lewis is heel snel maar als hij moet vechten is het maar erg matig de afgelopen jaren.
Op weg naar P2 in WDC. Oftewel samen met Max de beste.quote:
Tis meer dat Perez laat afwetenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op weg naar P2 in WDC. Oftewel samen met Max de beste.
In een mindere auto dan de nummer 3quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daardoor wordt Max ook kampioenquote:
Max is wel echt een klasse apart. In dit veld is er eigenlijk niemand die daar echt aan kan tippen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oftewel samen met Max de beste.
jij weet het altijd mooi te brengenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerste loser bedoel je?quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist, Max s al kampioenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daardoor wordt Max ook kampioen
Nee ik noem persoonlijk een van de grootste coureurs geen loser. Sowieso heb ik het niet nodig om een ander een loser te noemen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerste loser bedoel je?
Ik hoop zelf dat Alonso de 2e loser gaat worden maar dan moet ie wel nog minstens 18 punten inlopen.
Als je verliest ben je een loser.. is de letterlijke verklaring van het woord.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik noem persoonlijk een van de grootste coureurs geen loser. Sowieso heb ik het niet nodig om een ander een loser te noemen.
Met een betere Perez zou het alleen maar wat langer duren voordat hij kampioen zou worden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daardoor wordt Max ook kampioen
Ik vind persoonlijk dat het woord loser een te negatieve connotatie heeft in dit geval.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerste loser bedoel je?
Ik hoop zelf dat Alonso de 2e loser gaat worden maar dan moet ie wel nog minstens 18 punten inlopen.
Iets met "There are three kind of lies: lies, damned lies and statistics"quote:
"Gezellig" met zijn allen Hamilton bashen? Goed dat dat verleden tijd is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:00 schreef Twieki het volgende:
Mensen die nog reageren op ChevyCaprice.Het topic was hier zoveel leuker en gezelliger toen ie er niet bij was aan 't begin van 't seizoen.
OT: Duurt lang. Nog 3 uur.
Moeten we anders Sargeant gaan belonen omdat ie in elk geval z'n best heeft gedaan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat het woord loser een te negatieve connotatie heeft in dit geval.
Je volgt de sport echt niet he.. da's nog orde van de dag (ik hoop dat het sarcasme in deze post ook een beelje opvalt)quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Gezellig" met zijn allen Hamilton bashen? Goed dat dat verleden tijd is.
Een loser rijd niet in de F1. Dan heb je echt wel wat bereikt ondanks dat je misschien achteraan rijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten we anders Sargeant gaan belonen omdat ie in elk geval z'n best heeft gedaan?
Natuurlijk is't negatief maar er is in sporten maar een winnaar, 2 als je de constructeurs meerekent maar de rest heeft "gewoon" niet hun best gedaan.
Hoewel dat misschien nog wel groffer is om te zeggen, ze hebben hun best natuurlijk wel gedaan maar het heeft ze geen overwinningen (of genoeg punten) opgeleverd, ondanks het harde werk.
Dan Ticktum vindt hier wat van.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een loser rijd niet in de F1. Dan heb je echt wel wat bereikt ondanks dat je misschien achteraan rijd.
Als je in een lagere klasse niet wint (loser bent) dan krijg je geen stoeltje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een loser rijd niet in de F1. Dan heb je echt wel wat bereikt ondanks dat je misschien achteraan rijd.
Wel een vrij bijzondere gedachtegang in de F1. Als je in een Williams 4e wordt in het WDC, dan heb je echt een briljant resultaat behaald. Een indrukwekkender resultaat dan in een RB het kampioenschap winnen. Iedere coureur moet worden beoordeeld in de context van het materiaal dat ze tot hun beschikking hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten we anders Sargeant gaan belonen omdat ie in elk geval z'n best heeft gedaan?
Natuurlijk is't negatief maar er is in sporten maar een winnaar, 2 als je de constructeurs meerekent maar de rest heeft "gewoon" niet hun best gedaan.
Hoewel dat misschien nog wel groffer is om te zeggen, ze hebben hun best natuurlijk wel gedaan maar het heeft ze geen overwinningen (of genoeg punten) opgeleverd, ondanks het harde werk.
Zullen we gewoon kappen met iedereen die tweede wordt een loser te noemen? Dank je wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je in een lagere klasse niet wint (loser bent) dan krijg je geen stoeltje.
maar dat hoeft nog geen zekerheid te zijn dat je in de hogere klasse ook een winnaar bent.
Uit de Nederlandse dikke Van Dale.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je in een lagere klasse niet wint (loser bent) dan krijg je geen stoeltje.
maar dat hoeft nog geen zekerheid te zijn dat je in de hogere klasse ook een winnaar bent.
Moeten we ze alle 20 dan maar winnaars gaan noemen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zullen we gewoon kappen met iedereen die tweede wordt een loser te noemen? Dank je wel.
Heeft een zeer negatieve connotatie die nu gewoon irritant begint te worden.
Nee Winners. Want kennelijk gebruik je de Engelse taal. Of gewoon verliezers.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten we ze alle 20 dan maar winnaars gaan noemen?
Da's wel erg woke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |