Copy Paste Racing is dit jaar ook erg druk met de nieuwe fabriekquote:
And Stroll went in for a break.quote:
Ik bied ronde 16quote:
Plus n.quote:
Al besproken, we zijn niet doof.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:44 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze soms wat hysterische
Vrouwen bij een mic gezet ??
Deze man was geniaalquote:
Die nagelsquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:46 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje sprint haha, erg toepasselijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar goed dat Norris niet 1e is. Dan hattie het breken van die nagels ook nog op z'n geweten.
ftfyquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:43 schreef Nizno het volgende:
[.. I couldn't hear anything you said, man!] The kraut is you guys are so great
je meent het, kun je dan vanaf de tribune niet eens de hele baan overzien alsof je in een helikopter zit ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb zelf ook eens f1 in het echt gezien. Is echt heel anders dan op tv. Auto komt heel snel langs.
Als ik jou was zou ik elke race op de baan gaan kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb zelf ook eens f1 in het echt gezien. Is echt heel anders dan op tv. Auto komt heel snel langs.
Die man is een legende.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
das idd wel de vervelendste die je er bij kan hebben in de studioquote:
Nee kijk liever op tv.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik elke race op de baan gaan kijken.
Iets met bandjes ja, dat zal. Maar vanavond komt ie me iets te ongeïnteresseerd en boomerig over.quote:
Die dame is nog een amateurquote:
Op de baan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik elke race op de baan gaan kijken.
Ze staat ernaast alsof het haar vriend isquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:46 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje sprint haha, erg toepasselijk
[ afbeelding ]
flojo was idd beterquote:
circuit danquote:
Lewis iets langzamerquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meen je niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
En gras is groenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag wel inderdaad, bandenmanagement helaas nog niet zo geweldig op de auto.quote:
Je ziet er weinig vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met kortere nagels dan Flojo (en haar eigen nagels vandaag)quote:
klopt, maar in bocht 1 is het nog wel toegestaan op de manier waarop het gebeurde.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:56 schreef nils7 het volgende:
Ging Lewis niet buiten de baan Charles voorbij?
Was net weer goed in beeld bij de na bespreking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |