Zal wel veranderen als Ford intrede doetquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
10s in 19l. Lijkt mij vrij dominant deze auto. Prima. Wel een beetje saai.
Ja, wederom een 1-2-tje voor RBR.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
10s in 19l. Lijkt mij vrij dominant deze auto. Prima. Wel een beetje saai.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
Albon kwam 0,3 seconde tekort om Russell te passeren
Vanavondquote:
Is dat het beste dat je kan verzinnenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel weer zijn om prullaria te kunnen verkopen
Ik schat weer een easy P1 voor Maxquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
Ik schakel snel uit voor de 'great crowd'.
Welterusten mensen
Welterusten opaquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef PzKpfw het volgende:
Ik schakel snel uit voor de 'great crowd'.
Welterusten mensen
Zie OP.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben we dit seizoen nog meer van dit soort idiote tijden?
Volgende weekquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 am Vegasquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De vraag is eerder in welke ronde hij weer eerste ligtquote:
Ronde 5.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag is eerder in welke ronde hij weer eerste ligt
Niet anders dan in Japanquote:
Lets ask fernandoquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag is eerder in welke ronde hij weer eerste ligt
Altijd terecht.quote:
Stuk moeilijker voor mij dan de tijd nu.quote:
weet ik nu nog niet, staat wel bij de uitslag van de FIA die later bekend wordt.quote:
Racen bij 10°Cquote:
Soms is geen updates beter dan wel updates. Je moet de auto namelijk ook goed begrijpenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En dan te denken dat RB geen grote updates meer krijgt.
Dat sowieso. Laat ook zien dat ze de auto heel goed begrijpen en de rest hun auto's nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms is geen updates beter dan wel updates. Je moet de auto namelijk ook goed begrijpen
Op een paar mensen na snapt niemand er iets vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms is geen updates beter dan wel updates. Je moet de auto namelijk ook goed begrijpen
Bel papa stroll evenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neemt niet op.quote:
if it ain't broke don't fix itquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |