Vier uur plukken, dan gaat het regenen. Daarna tegelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
race kijken, 6 uur olijven plukken en dan tussen de middag lekker dutten
dan daarna dutten, kan nog steeds prima tussen de middagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vier uur plukken, dan gaat het regenen. Daarna tegelen.
Die kreunt als een speenvarken tijdens de daad waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wel, maar wat een nare stem.
Schakel net in. Wie?quote:
Laura Winter.quote:
Opblijven? Ik lig zelden voor 1.00 uur in bed.quote:
Vroeger ook niet maar ik ga m'n slaap steeds meer waarderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Opblijven? Ik lig zelden voor 1.00 uur in bed.
Ik ook hoor. Ik ben ook geen kuiken meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vroeger ook niet maar ik ga m'n slaap steeds meer waarderen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat je positief in gaat op mijn eerdere verzoek.
Ik kijk geen Nascarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:52 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat allemaal over laat en zo alles?
Een beetje NASCAR wedstrijd op zondag gaat ook tot na middernacht, dan kan dit op zaterdag toch zeker wel?
Daar gaat het al mis natuurlijkquote:
Ik kan niet eens met uitslapen. Max 8 uur schrik ik wakker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik ben ook geen kuiken meer.
Maar goed, ik hoef ook zelden meer vroeg op. Lang leve eigen baas zijn.
Wat was jouw verzoek?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ja idd, lekkerrrrrquote:
Mwah denk het niet.quote:
Hé, jij hier?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon opgeschoven, dus echt uitslapen is het niet. Ik slaap gewoon 8 uur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan niet eens met uitslapen. Max 8 uur schrik ik wakker.
Ok Opa.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
ff pissenen dan ben ik er klaar voor!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben besloten morgenochtend te kijken.![]()
Maar niet te kijken verder...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had beloofd om 0:01 nog een post te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |