POLEquote:
Crikey.quote:
Even onder zonnebank gelegenquote:
Rood van woede!quote:
Wat is daar ineens jammer aan? Zie niet echt waarom dat hatelijke nodig isquote:
yup en nu snap ik ook dat die linder voorband er ineens zo raar uit zagquote:
als ie een goeie eerste neer zet maakt een 360 niet veel uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef SiGNe het volgende:
Mooie 360 maar wel uitkijken dat 't niet in de laatste Q gebeurt
Oefenen, hij heeft het nodigquote:
Ze willen het spannend houdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef Monolith het volgende:
Vooralsnog niet echt een vlekkeloos weekend in een verder vrijwel vlekkeloos seizoen voor Verstappen.
9quote:
Jouw gifjes altijdquote:
ze hebben een tracklimit ergens gezien die nog niet op het scherm verwerkt is? kweeniequote:
Of hij gooide hem zelf in neutraal ??quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Wat deed Stroll? Leek wel of de vernellingsbak vast sloeg
Pauzetest?quote:
🤣🤣👌🏻 ja alweer!!quote:
Ze hebben die witte lijn verbreed dus de marge is groter.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Wishful thinking van Sky dat Russell zijn tijd niet mocht houden.
Die was gisterenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand in Q1
*klikquote:
QFTquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Duurt lang met die track limit.
Stewards doen we niks meequote:
Als 't neutraal was dan had ie gewoon uitgereden, heb je geen transmissie, slaat er niks vast.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij gooide hem zelf in neutraal ??
Totdat die strategen wakker worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef PzKpfw het volgende:
Zo nu en dan heb je een weekend waarin Ferrari weer eens leuk meedoet.
Gras is groenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Shot van snackende Amerikaan.
Ik gun ze wel een goed weekendquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef PzKpfw het volgende:
Zo nu en dan heb je een weekend waarin Ferrari weer eens leuk meedoet.
Gras is groenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leuk pleonasme.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Muricaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die zijn uitgeleend aan Mercedes, gezien de laatste 3 GP'squote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat die strategen wakker worden.
Ok viaplay luisteraar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
Allard denkt Max op pole, net als gisteren
gewoon shootoutquote:
Jinxed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
Allard denkt Max op pole, net als gisteren
Was te verwachtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef Starflyer het volgende:
Geen TL voor Russell blijkbaar
[ twitter ]
Gras is groen.quote:
dus geen Qquote:
En dan vind je het gek dat mensen raar reagerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat heeft George toch prachtig mooie ogen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk nu mobiel ook even mee.
Blimeyquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kamer vol met posters.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat mensen raar reageren
Crikey.quote:
🤨quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat mensen raar reageren
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
George Russell dekbed. En dan voor het slapen gaan even omdraaienquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamer vol met posters.
On top.quote:
Fok-meet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamer vol met posters.
Met slechts 10 coureurs op de baan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
En dan allemaal zeiken dat het druk is zo
Voor ze de pit uit zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met slechts 10 coureurs op de baan?
Bij d'r vader, gok ik.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snelle rode vlag zou toch een mooie nieuwe uitdaging zijn voor de FIA
Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Snelle rode vlag zou toch een mooie nieuwe uitdaging zijn voor de FIA
Nee ik verwacht je in dit topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan dus gewoon gaan slapen om middernacht, mooi.
trustequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Zo eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:16 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een idiote tijd voor die sprintrace btw
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb er nu ook een countdown link ingezet.
Ik zal om 0:01 nog een berichtje plaatsen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht je in in dit topic.
Jawel, 0.055s.quote:
Op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Doe ik ook meestal wel hoor, aan een dag heb je meer dan aan een nacht.quote:
Moet morgen weer fris en fruitig zijn.quote:
Dat je zo nog naar een derde plek rijdt he!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zit Allard te zwetsen? Gister was die illegale ronde 5 duizendsten sneller
Ben je...... een..... ochtendmens?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal wel hoor, aan een dag heb je meer dan aan een nacht.
Met de lijnen van vandaag had hij gisteren ook pole gehadquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max deed het gewoon weer. Mondjes gesnoerd.
Nee, heb net gegeten.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
aan een dag heb je meer dan aan een nacht.
Was ik nooit, maar door jarenlang vroeg uit bed ben ik het wel steeds meer gewordenquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk nu mobiel ook even mee.
Moet ie ook eens lekker uit zijn doppen kijken dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat dan?quote:
Ik heb niet eens Viaplay.quote:
Eind vd middag ook al. En dat hebben we dus ook gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Half elf kunnen we de vrouwen zien racen.
00:00 is dus het begin mooi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met rozijnenquote:
Ja en straks dus weer. Je punt?quote:
Eerst rugby kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat verwacht je ook totaal niet met dat mislukte conceptquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Levert ook niet meer publiek op
https://www.motorsport.co(...)cket-sales/10535475/
Dat denk ik ook steeds als ik een sprintrace ziequote:
Voor die actie van Russell die langzaam reed (op de lijn) terwijl Leclerc aan zn snelle ronde bezig was en wat eenquote:
Van De Grint. Bandenengineer van Schumi. Ferrari.quote:
Alles wat hij zei was negatief en kwam neer op "dat maakt allemaal niet uit", Schumi straalt nog meer levenslust uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van De Grint. Bandenengineer van Schumi. Ferrari.
Helaas dat Schumi een kasplantje is geworden ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles wat hij zei was negatief en kwam neer op "dat maakt allemaal niet uit", Schumi straalt nog meer levenslust uit
Max die revanche neemt!quote:
Heb het niet gezien, heb geen Viaplay. Zag hem wel vaak met Allard bij RTL GP nog. Toen vond ik hem wel goed. Wel een beetje boomer, maar goede meningenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles wat hij zei was negatief en kwam neer op "dat maakt allemaal niet uit", Schumi straalt nog meer levenslust uit
Ik vond 'm altijd geweldig bij Slipstream met Allard Kalf. Beetje de Maarten van Rossum van de motorsportquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slipstream doet hij nog steeds met Allard Kalff, maar nu op Viaplay.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond 'm altijd geweldig bij Slipstream met Allard Kalf. Beetje de Maarten van Rossum van de motorsport
Ik moest lachen om hoe stom deze zin klinktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors en Karel hebben zich bij de stewards moeten melden vanwege het incident tussen beiden
Bij de boardradio van Charlie moest ik ook wel proesten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om hoe stom deze zin klinkt
Prutser.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors moet tijdens de sprintrace 3 plekken naar achteren, tenzij hij die laat schieten, dan wordt het de hoofdrace waar de straf gaat gelden.
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2016.pdf
@ChevyCapricequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors moet tijdens de sprintrace 3 plekken naar achteren, tenzij hij die laat schieten, dan wordt het de hoofdrace waar de straf gaat gelden.
Als hij die bij de hoofdrace doet, waar start ie dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
5+3 = 8.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als hij die bij de hoofdrace doet, waar start ie dan?
Vanuit Japanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als hij die bij de hoofdrace doet, waar start ie dan?
Ik ga gewoon in bed liggen, en als ik in slaap val, jammer dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heb ik totaal geen zin om op te blijven voor een of andere race die toch tegen gaat vallen. Tot één uur in de nacht wie verzint zoiets
Tijdverschil hequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heb ik totaal geen zin om op te blijven voor een of andere race die toch tegen gaat vallen. Tot één uur in de nacht wie verzint zoiets
Als er een SC komt zakt het helemaal in elkaar en nog minder rondes racen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan en morgen de sprintrace kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel me al twee dagen niet zo goed, tis goed met je
Dat wordt hooguit een samenvatting, maar waarschijnlijk de uitslag checken en niets meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan en morgen de sprintrace kijken.
Welk punt wil je hiermee maken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
@:Chevycaprice
"Altijd tegen hem...."
Dat het bij Georgie niet altijd lekker gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welk punt wil je hiermee maken?
Daar hoef je toch geen "die hard" voor te zijn? Het is niet om 02:30 uur ofzoquote:
Maar niet de reden van de strafquote:
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2016.pdfquote:Session: Sprint Shootout
Fact: Car 63 unnecessarily impeding Car 16 in turn 19 at 12:41.
Infringement:
Breach of Article 37.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations. Decision Drop of 3 grid positions for the next Sprint/Race in which the driver participates.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:34 schreef DKUp het volgende:
00:00 is echt een ongelofelijke tijd op zaterdag
Een SC en een rode vlag er nog even overheen en dan diep in de nacht.
Het is hier een uur vroeger, ik kijk wel.. wil morgenochtend mijn eerste olijven van dit jaar oogsten, dus of ik het afkijk is de vraag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Na 1 uur in bed
Emotional damageeee
race kijken, 6 uur olijven plukken en dan tussen de middag lekker duttenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger, ik kijk wel.. wil morgenochtend mijn eerste olijven van dit jaar oogsten, dus of ik het afkijk is de vraag.
Vier uur plukken, dan gaat het regenen. Daarna tegelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
race kijken, 6 uur olijven plukken en dan tussen de middag lekker dutten
dan daarna dutten, kan nog steeds prima tussen de middagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vier uur plukken, dan gaat het regenen. Daarna tegelen.
Die kreunt als een speenvarken tijdens de daad waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wel, maar wat een nare stem.
Schakel net in. Wie?quote:
Laura Winter.quote:
Opblijven? Ik lig zelden voor 1.00 uur in bed.quote:
Vroeger ook niet maar ik ga m'n slaap steeds meer waarderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Opblijven? Ik lig zelden voor 1.00 uur in bed.
Ik ook hoor. Ik ben ook geen kuiken meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vroeger ook niet maar ik ga m'n slaap steeds meer waarderen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat je positief in gaat op mijn eerdere verzoek.
Ik kijk geen Nascarquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:52 schreef Zorro het volgende:
Wat is dat allemaal over laat en zo alles?
Een beetje NASCAR wedstrijd op zondag gaat ook tot na middernacht, dan kan dit op zaterdag toch zeker wel?
Daar gaat het al mis natuurlijkquote:
Ik kan niet eens met uitslapen. Max 8 uur schrik ik wakker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik ben ook geen kuiken meer.
Maar goed, ik hoef ook zelden meer vroeg op. Lang leve eigen baas zijn.
Wat was jouw verzoek?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ja idd, lekkerrrrrquote:
Mwah denk het niet.quote:
Hé, jij hier?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon opgeschoven, dus echt uitslapen is het niet. Ik slaap gewoon 8 uur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan niet eens met uitslapen. Max 8 uur schrik ik wakker.
Ok Opa.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
ff pissenen dan ben ik er klaar voor!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben besloten morgenochtend te kijken.![]()
Maar niet te kijken verder...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had beloofd om 0:01 nog een post te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar niet te kijken verder...Denk maar niet dat ik jullie onbeheerd achter laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |