Dat verwacht je ook totaal niet met dat mislukte conceptquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Levert ook niet meer publiek op
https://www.motorsport.co(...)cket-sales/10535475/
Dat denk ik ook steeds als ik een sprintrace ziequote:
Voor die actie van Russell die langzaam reed (op de lijn) terwijl Leclerc aan zn snelle ronde bezig was en wat eenquote:
Van De Grint. Bandenengineer van Schumi. Ferrari.quote:
Alles wat hij zei was negatief en kwam neer op "dat maakt allemaal niet uit", Schumi straalt nog meer levenslust uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van De Grint. Bandenengineer van Schumi. Ferrari.
Helaas dat Schumi een kasplantje is geworden ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles wat hij zei was negatief en kwam neer op "dat maakt allemaal niet uit", Schumi straalt nog meer levenslust uit
Max die revanche neemt!quote:
Heb het niet gezien, heb geen Viaplay. Zag hem wel vaak met Allard bij RTL GP nog. Toen vond ik hem wel goed. Wel een beetje boomer, maar goede meningenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles wat hij zei was negatief en kwam neer op "dat maakt allemaal niet uit", Schumi straalt nog meer levenslust uit
Ik vond 'm altijd geweldig bij Slipstream met Allard Kalf. Beetje de Maarten van Rossum van de motorsportquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slipstream doet hij nog steeds met Allard Kalff, maar nu op Viaplay.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond 'm altijd geweldig bij Slipstream met Allard Kalf. Beetje de Maarten van Rossum van de motorsport
Ik moest lachen om hoe stom deze zin klinktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors en Karel hebben zich bij de stewards moeten melden vanwege het incident tussen beiden
Bij de boardradio van Charlie moest ik ook wel proesten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om hoe stom deze zin klinkt
Prutser.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors moet tijdens de sprintrace 3 plekken naar achteren, tenzij hij die laat schieten, dan wordt het de hoofdrace waar de straf gaat gelden.
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2016.pdf
@ChevyCapricequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
Sjors moet tijdens de sprintrace 3 plekken naar achteren, tenzij hij die laat schieten, dan wordt het de hoofdrace waar de straf gaat gelden.
Als hij die bij de hoofdrace doet, waar start ie dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
5+3 = 8.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als hij die bij de hoofdrace doet, waar start ie dan?
Vanuit Japanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als hij die bij de hoofdrace doet, waar start ie dan?
Ik ga gewoon in bed liggen, en als ik in slaap val, jammer dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heb ik totaal geen zin om op te blijven voor een of andere race die toch tegen gaat vallen. Tot één uur in de nacht wie verzint zoiets
Tijdverschil hequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens heb ik totaal geen zin om op te blijven voor een of andere race die toch tegen gaat vallen. Tot één uur in de nacht wie verzint zoiets
Als er een SC komt zakt het helemaal in elkaar en nog minder rondes racen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan en morgen de sprintrace kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel me al twee dagen niet zo goed, tis goed met je
Dat wordt hooguit een samenvatting, maar waarschijnlijk de uitslag checken en niets meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lekker op tijd naar bed gaan en morgen de sprintrace kijken.
Welk punt wil je hiermee maken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
@:Chevycaprice
"Altijd tegen hem...."
Dat het bij Georgie niet altijd lekker gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welk punt wil je hiermee maken?
Daar hoef je toch geen "die hard" voor te zijn? Het is niet om 02:30 uur ofzoquote:
Maar niet de reden van de strafquote:
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2016.pdfquote:Session: Sprint Shootout
Fact: Car 63 unnecessarily impeding Car 16 in turn 19 at 12:41.
Infringement:
Breach of Article 37.5 of the FIA Formula One Sporting Regulations. Decision Drop of 3 grid positions for the next Sprint/Race in which the driver participates.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:34 schreef DKUp het volgende:
00:00 is echt een ongelofelijke tijd op zaterdag
Een SC en een rode vlag er nog even overheen en dan diep in de nacht.
Het is hier een uur vroeger, ik kijk wel.. wil morgenochtend mijn eerste olijven van dit jaar oogsten, dus of ik het afkijk is de vraag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Na 1 uur in bed
Emotional damageeee
race kijken, 6 uur olijven plukken en dan tussen de middag lekker duttenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger, ik kijk wel.. wil morgenochtend mijn eerste olijven van dit jaar oogsten, dus of ik het afkijk is de vraag.
Vier uur plukken, dan gaat het regenen. Daarna tegelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
race kijken, 6 uur olijven plukken en dan tussen de middag lekker dutten
dan daarna dutten, kan nog steeds prima tussen de middagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vier uur plukken, dan gaat het regenen. Daarna tegelen.
Die kreunt als een speenvarken tijdens de daad waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wel, maar wat een nare stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |