SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zo maar eens even een boekje in elkaar schroeven. Geen idee of de PV zelf ook plannen heeft op dat gebied trouwens. Maar goed, we hebben er allebei heel veel zin in in ieder gevalquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
De personeelsvereniging organiseert een minicruise naar Oslo. Dus ik ga daarheen. Met mijn directe collega![]()
Dit wordt vet
Sjesus. Wij hebben alleen feestjes in Amsterdam. Of in recreatieparken waar ze huisjes gaan mollen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo maar eens even een boekje in elkaar schroeven. Geen idee of de PV zelf ook plannen heeft op dat gebied trouwens. Maar goed, we hebben er allebei heel veel zin in in ieder geval
Ik heb een cover voor je gemaaktquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo maar eens even een boekje in elkaar schroeven. Geen idee of de PV zelf ook plannen heeft op dat gebied trouwens. Maar goed, we hebben er allebei heel veel zin in in ieder geval
zaterdagquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, jullie gaan meeten?
Veel plezier.
Was vroeger wel leuk, die grote meets. Altijd wel iemand die je een beetje kent en een beetje ligt.quote:
My heart will go on?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een cover voor je gemaakt
Twintig jaar geleden met de boot naar York geweest met de collega’s. Maar toen brak mijn kiesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:15 schreef Shii het volgende:
Wow gaaf zeg. Dat soort uitjes naar het buitenland heb ik ook nog nooit meegemaakt met de PV.
Oei, dat was in ieder geval een uitje dat je nooit zult vergeten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden met de boot naar York geweest met de collega’s. Maar toen brak mijn kies
Ik ook niet. Nou ja we hebben ook geen PV verderquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:15 schreef Shii het volgende:
Wow gaaf zeg. Dat soort uitjes naar het buitenland heb ik ook nog nooit meegemaakt met de PV.
Dit is niet een hele grote meet. tussen de 10 en 15 mensen. Ikzelf heb er 4 van eerder gezien als ik goed tel..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger wel leuk, die grote meets. Altijd wel iemand die je een beetje kent en een beetje ligt.
Nee, ook niet omdat ik een hut deelde met een intens snurkende collegaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei, dat was in ieder geval een uitje dat je nooit zult vergeten.
Klopt. was wel gezellig zondag. Leandra is een leuk persoon (Ja iedereen eigenlijk wel, maar die heb jij nooit eerder gezien)quote:
Gelukkig heb je dat tussen haakjes zinnetje nog toegevoegd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. was wel gezellig zondag. Leandra is een leuk persoon (Ja iedereen eigenlijk wel, maar die heb jij nooit eerder gezien)
Is al een tijd geleden dat ik op zo'n grote meet was. Wel prima hoeveelheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is niet een hele grote meet. tussen de 10 en 15 mensen. Ikzelf heb er 4 van eerder gezien als ik goed tel..
Castlefestquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al een tijd geleden dat ik op zo'n grote meet was. Wel prima hoeveelheid.
Weet niet wie er uit dit topic allemaal komt, maar 2 ervan heb ik gemeet en 2 bijna.
@:Elvi ontliep ons steeds op Castlefest. Of de Fantasy Fair ofzo.
@:Airwin zat naar ons te loeren op een afstandje en zei dat later pas.
Wat laat zienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een cover voor je gemaakt
Een van mijn woonbegeleiders zou dit jaar zijn geweest. Want de band van zijn vrouw trad daar opquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Castlefestik liet steeds weten waar ik was maar jullie lieten me staan of reageerden niet op mn app
Ik zag het vandaag ineens staan, net terug van vakantie. Bleek dat het er al anderhalve week op stond.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:15 schreef Shii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
@Faxie duiding graag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Castlefestik liet steeds weten waar ik was maar jullie lieten me staan of reageerden niet op mn app
Ze was steeds aan de andere kant van het evenement toch? Elke keer als we daar aankwamen was ze weer wegquote:
Haha ja dat was wel kansloos van Air hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al een tijd geleden dat ik op zo'n grote meet was. Wel prima hoeveelheid.
Weet niet wie er uit dit topic allemaal komt, maar 2 ervan heb ik gemeet en 2 bijna.
@:Elvi ontliep ons steeds op Castlefest. Of de Fantasy Fair ofzo.
@:Airwin zat naar ons te loeren op een afstandje en zei dat later pas.
Stom zegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en die zit al volgeboekt
Met een spiegelrijstquote:
Proud of it. Zou het zo weer doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja dat was wel kansloos van Air hoor
quote:
Had ook nog een voorgerecht met een spinazie dingetje en platbrood,maar het is allemaal erg smakelijk en niet duur aanraderquote:
Peter R want die mist natuurlijk wel beetje in een programma over Joran van der Sloot.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Peter R?
Of is de user Peter deaud??
Als een eckte Fokkerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proud of it. Zou het zo weer doen.
quote:
Ze claimt graag koppelrechtenquote:
D'r eigen prestigeprojectjequote:
Matches absolutely everything to absolutely anythingquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dimmy de Universal Business Adapter
Kom je binnenkort eens lang pikkebaas?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze was steeds aan de andere kant van het evenement toch? Elke keer als we daar aankwamen was ze weer weg
Dat is een prima prijs.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk gegeten en gedronken, 2 gerechten en een biertje 26 euro
Hier kom ik vaker
Klinkt als een prima deal.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk gegeten en gedronken, 2 gerechten en een biertje 26 euro
Hier kom ik vaker
Lijkt me wel weer eens leukquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je binnenkort eens lang pikkebaas?
Kun je de kleine zien
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Matches absolutely everything to absolutely anything
Ok boomerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op millennials, essential classic
quote:
Zal even kijken. Muhaha wilde nog naar het spellenspektakel in die maand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer eens leuk![]()
Ergens in november? Ik ben vrij flexibel
Laat maar wetenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal even kijken. Muhaha wilde nog naar het spellenspektakel in die maand.
Alvast voorbereidingen voor zaterdag?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:27 schreef dud0r het volgende:
Verdomme al vierde Gerrie van de dag. Beetje overdreven
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet eens in vlinder met kaassaus?
ja maar dan vliegt ze wegquote:
Denk hetquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alvast voorbereidingen voor zaterdag?
Geen zorgen Fles ik ken deze ad nog. Hij is nog maar *googlet*quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op millennials, essential classic
Zo hoort hetquote:
Ala je zou moeten kiezen tussen kaas of After Eight?quote:
Nee gewoon rare mensenquote:
Kaas. Is gewoon VEEL MEER VANquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ala je zou moeten kiezen tussen kaas of After Eight?
Jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
After Eight met kaasvulling.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, te erg.quote:
vrijwillig ervoor kiezen niks meer te proeven, rare gewoonte hebben mensenquote:
Of een allochtist?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een autistische allochtoon bent, maakt dat je dan een autochtoon?
En wat als je een allochtone autist bent?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo, dat zou een naaistreek zijn zeg.quote:
Doe dit maar niet meerquote:
Iewquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, dat zou een naaistreek zijn zeg.
*gaat idee deponeren bij after eightquote:
Hoi weirdoquote:
Ja...quote:
Grote kans dat je dan als baby al van de flat af geflikkerd bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wereldoorlogen starten door dit soort verderfelijke acties.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
*gaat idee deponeren bij after eight
Ben ook geen die-hard kaashater, heb het gewoon liever nietquote:
In dit geval klopt het. Verrassend maar het kan blijkbaarquote:
Ok maar ik heb serieus een keer een chocolade bonbon gegeten met blauwe kaas erin en het was echt heel smerig.quote:
quote:
quote:
Of in een zak met stenen in de Maasquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan als baby al van de flat af geflikkerd bent.
Niet hoe dat werkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijwillig ervoor kiezen niks meer te proeven, rare gewoonte hebben mensen
Zonde van de mooie Maas.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in een zak met stenen in de Maas
nee, dat start door minderquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wereldoorlogen starten door dit soort verderfelijke acties.
Euhm.quote:
En van die stenen had je vast ook nog wel een leuk muurtje kunnen makenquote:
Deze man weetquote:
Gatver de gatverquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik heb serieus een keer een chocolade bonbon gegeten met blauwe kaas erin en het was echt heel smerig.
quote:
Watquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Oh ik heb gepriekt, allemaal saus op tafel
Fouten gemaakt in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:
Gepriekt, ik heb van minder een slapje gekregen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Oh ik heb gepriekt, allemaal saus op tafel
Blauwe kaas is op zichzelf al heel smerigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik heb serieus een keer een chocolade bonbon gegeten met blauwe kaas erin en het was echt heel smerig.
Ja zie je nou wel dat ik het niet wasquote:
Wat wat?quote:
Stopquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je nou wel dat ik het niet was
Doe je daar dan ook chocoladesaus over?quote:
Gepriekt is gewoon Algemeen Beschaafd West-Friesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gepriekt, ik heb van minder een slapje gekregen.
Wat is gepriektquote:
Zaterdag?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Stuk blauwe kaas in de chocoladefontein dopen.
Zou het kunnen proberen. Misschien met pindakaas.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je daar dan ook chocoladesaus over?
Kaas.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fouten gemaakt in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Wat kies je nu?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gepriekt is gewoon Algemeen Beschaafd West-Fries
Heerlijk juist, kan daar echt op sabbelen en romig rond laten gaan in mijn mond en zachtjes op smekken, beetje de schimmeldraden los proberen te peuteren met mijn tong met als beloning af en toe een hemels knapperig zoutkristalletjequote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blauwe kaas is op zichzelf al heel smerig
Buutn'lands dusquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gepriekt is gewoon Algemeen Beschaafd West-Fries
Pindasaus op een broodje hamburger is wel lekkerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou het kunnen proberen. Misschien met pindakaas.
Gewoon knapperige schimmel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, kan daar echt op sabbelen en romig rond laten gaan in mijn mond en zachtjes op smekken, beetje de schimmeldraden los proberen te peuteren met mijn tong met als beloning af en toe een hemels knapperig zoutkristalletje
Oh bah met die vieze snotklauwen erinquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef CherryLips het volgende:
In Amersfoort was er wel een fontein maar daar liepen die kinderen zo mee te kloten dat het volgens mij niet meer door de keuring kwam.
Ik heb 'm overleefd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef CherryLips het volgende:
In Amersfoort was er wel een fontein maar daar liepen die kinderen zo mee te kloten dat het volgens mij niet meer door de keuring kwam.
Met gebakken ei en gebakken ham en ananas?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pindasaus op een broodje hamburger is wel lekker
nou ja had wel gekund maar dan hadden we weer wat met die kinderlijkjes moeten verzinnen. Gedoe allemaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken wel priegelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Prieken/rommelen/prutsen, dat idee I guess?
Ik vertaal het nooit.
Heb er wel nog churros in gedoopt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh bah met die vieze snotklauwen erin
Ananasquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gebakken ei en gebakken ham en ananas?
Nee, da's wat anders.quote:
Het zal niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er wel nog churros in gedoopt.
Ik woon heul niet in her buutn'landquote:
Hamburger met spiegeleitje is wel heerlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gebakken ei en gebakken ham en ananas?
Ik moet nu denken aan een veel te zacht gebakken ei met hagelsnoer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh bah met die vieze snotklauwen erin
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, kan daar echt op sabbelen en romig rond laten gaan in mijn mond en zachtjes op smekken, beetje de schimmeldraden los proberen te peuteren met mijn tong met als beloning af en toe een hemels knapperig zoutkristalletje
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef UitStraling het volgende:
ik heb van minder een slapje gekregen.
Ik kreeg 'm meestal naar m'n hoofd als ik vooral m'n eten heen en weer aan het schuiven was ipv op te eten.quote:
Slijmdraden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een veel te zacht gebakken ei met hagelsnoer.
West-Fries natuurlijkquote:
Zeg dat dan gewoon ipv die rare woordjes. Prieken klinkt meer als prikken in kiepquote:
Zit niet zo te priekenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm meestal naar m'n hoofd als ik vooral m'n eten heen en weer aan het schuiven was ipv op te eten.
West-FriesLANDquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik woon heul niet in her buutn'land
Prieken is 1 van de woorden die dusdanig veel wordt gebruikt dat ik pas leerde dat het geen Nederlands is toen ik ging studerenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ipv die rare woordjes. Prieken klinkt meer als prikken in kiep
Ik ben aan het etenquote:
Tot vandaag nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prieken is 1 van de woorden die dusdanig veel wordt gebruikt dat ik pas leerde dat het geen Nederlands is toen ik ging studeren
Noem je mij nou een Belgquote:
Heb je toen de woorden 'morsen' en 'knoeien' geleerd?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prieken is 1 van de woorden die dusdanig veel wordt gebruikt dat ik pas leerde dat het geen Nederlands is toen ik ging studeren
ZeeLANDquote:
Ja, dit wordt te gek zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan we ons afscheiden @:IJsdraakje?
als het op de radar zichbaar is heb je een 6000lbs rolmopsquote:
Nee, ik weet nog steeds niet wat het is.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als het op de radar zichbaar is heb je een 6000lbs rolmops
Herkenbaarquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik weet nog steeds niet wat het is.
quote:
Dat is chocolademisbruik.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Stuk blauwe kaas in de chocoladefontein dopen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toen de woorden 'morsen' en 'knoeien' geleerd?
Gelukkig is US over zijn blauwe kaas fontein bezigquote:
Ik weet nog steeds niet wat het betekent.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot vandaag nog nooit van gehoord.
In mijn headcanon hebben de Westfriezen zich ooit al van Friesland afgesplitst, maar zijn toen tegen Noord Holland aan gedreven door een navigatiefout.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan we ons afscheiden @:IJsdraakje?
Oh, doe ik noooooooooooooooooooooooooitquote:
Net na het Alkmaars Ontzet. In Alkmaar begint de vrijheid dan maar?quote:
We gaan er op lettenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geen demonstratie van plan, maar ik sluit niet uit dat het gebeurt.
Nee man, die laatste n zeg je niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef UitStraling het volgende:
"Bende gy noe ant priek'n under mien rokke?"
Misschien komt dat ook nog vandaag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat het betekent.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net na het Alkmaars Ontzet. In Alkmaar begint de vrijheid dan maar?
Die waren waarschijnlijk op weg naar Iowa of Utah in de VS denk ik dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn headcanon hebben de Westfriezen zich ooit al van Friesland afgesplitst, maar zijn toen tegen Noord Holland aan gedreven door een navigatiefout.
Priek?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, die laatste n zeg je niet.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, doe ik noooooooooooooooooooooooooit
Ik eet echt heel netjes
Nooit kruidenboter in mn haar of zo
quote:
Dit klinkt zeer plausibelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn headcanon hebben de Westfriezen zich ooit al van Friesland afgesplitst, maar zijn toen tegen Noord Holland aan gedreven door een navigatiefout.
quote:
Utah is qua landschap wel ontelbaar keer mooier dan West-Friesland overigensquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die waren waarschijnlijk op weg naar Iowa of Utah in de VS denk ik dan.
Is er straks een splash zone waarbij de eerste twee stoelen aan beide zijdes van jou in regenkleding moeten zitten?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, doe ik noooooooooooooooooooooooooit
Ik eet echt heel netjes
Nooit kruidenboter in mn haar of zo
Nee, dit moet je gewoon belevenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er straks een splash zone waarbij de eerste twee stoelen aan beide zijdes van jou in regenkleding moeten zitten?
Wat is er nou weer mis met het prachtige platte landschap?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Utah is qua landschap wel ontelbaar keer mooier dan West-Friesland overigens
Even open maken en ruiken?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm dichte fles goedkope witte wijn uit 2018. Weggooien maar lijkt me
Prachtig plat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met het prachtige platte landschap?
Je zal maar zo heten en dan hier gaan wonenquote:
Destijds aan m'n moeder gegeven, kwam nu uit een verhuisdoos tevoorschijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even open maken en ruiken?
Misschien kan je er nog mee koken ?
Ja geen zin om dat uit te gaan typen, krijg je weer zo'n post als dat epos van Zwabbie waar iedereen dan weer snel doorheen scrolt omdat het te lang isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met het prachtige platte landschap?
Jammer alleen dat het er stikt van de parenclubmensjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Utah is qua landschap wel ontelbaar keer mooier dan West-Friesland overigens
Gewoon de managementsamenvatting.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen zin om dat uit te gaan typen, krijg je weer zo'n post als dat epos van Zwabbie waar iedereen dan weer snel doorheen scrolt omdat het te lang is
Vraag me nog eens wat over 3D-printen I fucking dare ya.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen zin om dat uit te gaan typen, krijg je weer zo'n post als dat epos van Zwabbie waar iedereen dan weer snel doorheen scrolt omdat het te lang is
Klinkt ook al zo boers "mooi anzitten"quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:12 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)tfriese-woord-prieke
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Kun je eten 3D-printen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vraag me nog eens wat over 3D-printen I fucking dare ya.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:12 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:bitterbal en andere koukleumen
Ik zal Zwab even helpen:quote:
Skoftig mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt ook al zo boers "mooi anzitten"
Kun je cavia's 3D printen?quote:
Krek wajje zegge gaard!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, die laatste n zeg je niet.
Zie je, je kan prima kort en bondig antwoorden.quote:
Moet 'ie leven?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je cavia's 3D printen?
Heb je daar ook voorbeelden van, heb je het zelf wel een geprint?quote:
Neenquote:
quote:
Gewoon houden tot zaterdagquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Avondeten op en ik heb nog steeds honger.
Toetje nemen, of chocoladequote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Avondeten op en ik heb nog steeds honger.
Dan eet ik ook het meubilair opquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BALLOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ja, zou nog wel een tosti op kunnenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik ook het meubilair op
Wel lekker licht dan. Is praktisch.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik ook het meubilair op
Onder andere. De meeste dingen die je door een dikke spuit kan frotten kan je wel printen. Ik kan me een pannekoekenprinter herinneren.quote:
Of de muurquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lekker licht dan. Is praktisch.
Oeh, kaas?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder andere. De meeste dingen die je door een dikke spuit kan frotten kan je wel printen. Ik kan me een pannekoekenprinter herinneren.
Huehue... hue?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder andere. De meeste dingen die je door een dikke spuit kan frotten kan je wel printen. Ik kan me een pannekoekenprinter herinneren.
* meld zich af van de mietquote:
Kleintje?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* meld zich af van de miet
Vluchten kan niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* meld zich af van de miet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |