SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zo maar eens even een boekje in elkaar schroeven. Geen idee of de PV zelf ook plannen heeft op dat gebied trouwens. Maar goed, we hebben er allebei heel veel zin in in ieder gevalquote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG
De personeelsvereniging organiseert een minicruise naar Oslo. Dus ik ga daarheen. Met mijn directe collega![]()
Dit wordt vet
Sjesus. Wij hebben alleen feestjes in Amsterdam. Of in recreatieparken waar ze huisjes gaan mollen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo maar eens even een boekje in elkaar schroeven. Geen idee of de PV zelf ook plannen heeft op dat gebied trouwens. Maar goed, we hebben er allebei heel veel zin in in ieder geval
Ik heb een cover voor je gemaaktquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo maar eens even een boekje in elkaar schroeven. Geen idee of de PV zelf ook plannen heeft op dat gebied trouwens. Maar goed, we hebben er allebei heel veel zin in in ieder geval
zaterdagquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, jullie gaan meeten?
Veel plezier.
Was vroeger wel leuk, die grote meets. Altijd wel iemand die je een beetje kent en een beetje ligt.quote:
My heart will go on?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een cover voor je gemaakt
Twintig jaar geleden met de boot naar York geweest met de collega’s. Maar toen brak mijn kiesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:15 schreef Shii het volgende:
Wow gaaf zeg. Dat soort uitjes naar het buitenland heb ik ook nog nooit meegemaakt met de PV.
Oei, dat was in ieder geval een uitje dat je nooit zult vergeten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden met de boot naar York geweest met de collega’s. Maar toen brak mijn kies
Ik ook niet. Nou ja we hebben ook geen PV verderquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:15 schreef Shii het volgende:
Wow gaaf zeg. Dat soort uitjes naar het buitenland heb ik ook nog nooit meegemaakt met de PV.
Dit is niet een hele grote meet. tussen de 10 en 15 mensen. Ikzelf heb er 4 van eerder gezien als ik goed tel..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger wel leuk, die grote meets. Altijd wel iemand die je een beetje kent en een beetje ligt.
Nee, ook niet omdat ik een hut deelde met een intens snurkende collegaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Oei, dat was in ieder geval een uitje dat je nooit zult vergeten.
Klopt. was wel gezellig zondag. Leandra is een leuk persoon (Ja iedereen eigenlijk wel, maar die heb jij nooit eerder gezien)quote:
Gelukkig heb je dat tussen haakjes zinnetje nog toegevoegd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. was wel gezellig zondag. Leandra is een leuk persoon (Ja iedereen eigenlijk wel, maar die heb jij nooit eerder gezien)
Is al een tijd geleden dat ik op zo'n grote meet was. Wel prima hoeveelheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is niet een hele grote meet. tussen de 10 en 15 mensen. Ikzelf heb er 4 van eerder gezien als ik goed tel..
Castlefestquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al een tijd geleden dat ik op zo'n grote meet was. Wel prima hoeveelheid.
Weet niet wie er uit dit topic allemaal komt, maar 2 ervan heb ik gemeet en 2 bijna.
@:Elvi ontliep ons steeds op Castlefest. Of de Fantasy Fair ofzo.
@:Airwin zat naar ons te loeren op een afstandje en zei dat later pas.
Wat laat zienquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een cover voor je gemaakt
Een van mijn woonbegeleiders zou dit jaar zijn geweest. Want de band van zijn vrouw trad daar opquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Castlefestik liet steeds weten waar ik was maar jullie lieten me staan of reageerden niet op mn app
Ik zag het vandaag ineens staan, net terug van vakantie. Bleek dat het er al anderhalve week op stond.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:15 schreef Shii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
@Faxie duiding graag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Castlefestik liet steeds weten waar ik was maar jullie lieten me staan of reageerden niet op mn app
Ze was steeds aan de andere kant van het evenement toch? Elke keer als we daar aankwamen was ze weer wegquote:
Haha ja dat was wel kansloos van Air hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al een tijd geleden dat ik op zo'n grote meet was. Wel prima hoeveelheid.
Weet niet wie er uit dit topic allemaal komt, maar 2 ervan heb ik gemeet en 2 bijna.
@:Elvi ontliep ons steeds op Castlefest. Of de Fantasy Fair ofzo.
@:Airwin zat naar ons te loeren op een afstandje en zei dat later pas.
Stom zegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en die zit al volgeboekt
Met een spiegelrijstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |