Ik weet nog steeds niet wat het betekent.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot vandaag nog nooit van gehoord.
In mijn headcanon hebben de Westfriezen zich ooit al van Friesland afgesplitst, maar zijn toen tegen Noord Holland aan gedreven door een navigatiefout.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan we ons afscheiden @:IJsdraakje?
Oh, doe ik noooooooooooooooooooooooooitquote:
Net na het Alkmaars Ontzet. In Alkmaar begint de vrijheid dan maar?quote:
We gaan er op lettenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geen demonstratie van plan, maar ik sluit niet uit dat het gebeurt.
Nee man, die laatste n zeg je niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef UitStraling het volgende:
"Bende gy noe ant priek'n under mien rokke?"
Misschien komt dat ook nog vandaag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat het betekent.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net na het Alkmaars Ontzet. In Alkmaar begint de vrijheid dan maar?
Die waren waarschijnlijk op weg naar Iowa of Utah in de VS denk ik dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn headcanon hebben de Westfriezen zich ooit al van Friesland afgesplitst, maar zijn toen tegen Noord Holland aan gedreven door een navigatiefout.
Priek?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, die laatste n zeg je niet.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, doe ik noooooooooooooooooooooooooit
Ik eet echt heel netjes
Nooit kruidenboter in mn haar of zo
quote:
Dit klinkt zeer plausibelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn headcanon hebben de Westfriezen zich ooit al van Friesland afgesplitst, maar zijn toen tegen Noord Holland aan gedreven door een navigatiefout.
quote:
Utah is qua landschap wel ontelbaar keer mooier dan West-Friesland overigensquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die waren waarschijnlijk op weg naar Iowa of Utah in de VS denk ik dan.
Is er straks een splash zone waarbij de eerste twee stoelen aan beide zijdes van jou in regenkleding moeten zitten?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, doe ik noooooooooooooooooooooooooit
Ik eet echt heel netjes
Nooit kruidenboter in mn haar of zo
Nee, dit moet je gewoon belevenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er straks een splash zone waarbij de eerste twee stoelen aan beide zijdes van jou in regenkleding moeten zitten?
Wat is er nou weer mis met het prachtige platte landschap?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Utah is qua landschap wel ontelbaar keer mooier dan West-Friesland overigens
Even open maken en ruiken?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm dichte fles goedkope witte wijn uit 2018. Weggooien maar lijkt me
Prachtig plat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met het prachtige platte landschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |