quote:
Gewoon houden tot zaterdagquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Avondeten op en ik heb nog steeds honger.
Toetje nemen, of chocoladequote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Avondeten op en ik heb nog steeds honger.
Dan eet ik ook het meubilair opquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BALLOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ja, zou nog wel een tosti op kunnenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik ook het meubilair op
Wel lekker licht dan. Is praktisch.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan eet ik ook het meubilair op
Onder andere. De meeste dingen die je door een dikke spuit kan frotten kan je wel printen. Ik kan me een pannekoekenprinter herinneren.quote:
Of de muurquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lekker licht dan. Is praktisch.
Oeh, kaas?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder andere. De meeste dingen die je door een dikke spuit kan frotten kan je wel printen. Ik kan me een pannekoekenprinter herinneren.
Huehue... hue?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder andere. De meeste dingen die je door een dikke spuit kan frotten kan je wel printen. Ik kan me een pannekoekenprinter herinneren.
* meld zich af van de mietquote:
Kleintje?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* meld zich af van de miet
Vluchten kan niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* meld zich af van de miet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |