Iewquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, dat zou een naaistreek zijn zeg.
*gaat idee deponeren bij after eightquote:
Hoi weirdoquote:
Ja...quote:
Grote kans dat je dan als baby al van de flat af geflikkerd bent.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een autistische allochtoon bent, maakt dat je dan een autochtoon?
Wereldoorlogen starten door dit soort verderfelijke acties.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
*gaat idee deponeren bij after eight
Ben ook geen die-hard kaashater, heb het gewoon liever nietquote:
In dit geval klopt het. Verrassend maar het kan blijkbaarquote:
Ok maar ik heb serieus een keer een chocolade bonbon gegeten met blauwe kaas erin en het was echt heel smerig.quote:
quote:
quote:
Of in een zak met stenen in de Maasquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan als baby al van de flat af geflikkerd bent.
Niet hoe dat werkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijwillig ervoor kiezen niks meer te proeven, rare gewoonte hebben mensen
Zonde van de mooie Maas.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in een zak met stenen in de Maas
nee, dat start door minderquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wereldoorlogen starten door dit soort verderfelijke acties.
Euhm.quote:
En van die stenen had je vast ook nog wel een leuk muurtje kunnen makenquote:
Deze man weetquote:
Gatver de gatverquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik heb serieus een keer een chocolade bonbon gegeten met blauwe kaas erin en het was echt heel smerig.
quote:
Watquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Oh ik heb gepriekt, allemaal saus op tafel
Fouten gemaakt in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:
Gepriekt, ik heb van minder een slapje gekregen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:55 schreef essnhills het volgende:
Oh ik heb gepriekt, allemaal saus op tafel
Blauwe kaas is op zichzelf al heel smerigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar ik heb serieus een keer een chocolade bonbon gegeten met blauwe kaas erin en het was echt heel smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |